ponedeljek, 21. april 2008

srbija do tokia!!!:)

waaaaaaaaaaa...noro je blo! spet sm vidla ful folka k sm ga nazadne vidla en let nazaj! je blu kr mal custvenu, no to seveda na zacetku, pol je bla pa itk pijanica:)))))))hahaha... zakon!:) zdaj pa spet-back to reality, back to work, back to black and white world. pa klinc tud tu je treba. sj se ne prtuzujem, sam bednu mi je, k sm sred lekarne zaspala. enim se zgodi, men se pa dogaja...in 'prav res-dans sm na miz zakinkala:) notttt funny! pa nism bla nker za vikend (no ce odstejem par dni srbije prej). spala sm doma, da bom sveza kot sveze roze, a glej ga zlomka-ni slu:) tko ene 20 min.ni blo zive duse u lekarno, pa pac moj job je tak, da sedim in merm pritisk pa cukr...in ce ni nbenga...une bele stene, pa bele hale pa tist lekarniski vonj...uglavnm uspavala so u zrak..:) pol me je pa lekarnarca mal ruknla..:))) jaooo..

drugac pa-ugotovila sm, da mogoce za odtenek prevec delam:) cez tedn sm u lekarni, za vikend u evropi (gostilna) in vmes mam zdj u soboto dopoldne se neko predavanje o drogah (sj ne da sm tak poznavalc, ma nekaj pa ze vem:))...in kr naenkat mi spt zmankuje cajta. da ne omenjam tega, da je skor maj tle...aaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!

se mal pa grem na skotsko-woowwww..kumej cakam! ceprav zdj k sm bla na kongresu so me totalno navdusl portugalci:)))) in nevem-thinking of jumping there before I go...and what about Cuba..ohhhh..neverending story...lepu pocas...

step by step...

in se misel dneva: "it's raining men and I am all wet.." :)))))))hahahahahhaha

baiiii folks, luv ya all********

2 komentarja:

Tadej pravi ...

dobr da grem u srbijo, že komaj čakam, pleskavic pa čevap ...

tejcha pravi ...

:D:D:Dhehe..ja ludnica je dol-jz sm usak dan sla na 2 pleskavici:) jaoooo-...na konc je blo ze vse zaston:) hehe, svasta!:) aja...pa d ne bos prevec rakije degustiral:S men ni nakonc vec disala:)))

uzivaj na muc!!papa