sreda, 6. oktober 2010

najrajsi sn pa s teboj pil, da gledal tvoje...sm oci:)

hejlo there folks:) ja kaku smo kej?

da da, mau se mi mesa. Ne spim ze 3 al 4 dni (za to krivim bivsga, valda koga pa bos-dec je zmer kriv..:))), mau vrocine mam, vneto grlo, delam, na faks hodm pa treniram za 10km tek z ovirami. Zdj sm koncno dojela, da rabm mau pavze, ker mi telu ni zdrzalu:) za en *** se pocutm in ja..dojela sm da ce je clovk bolan ma dohtar hudicev prou ku rece "pocivat..". Sam kaku nej pocivam ce nimam cajt pocivat...nimam cajt niti zbolt:) pol mam pa se predavanja pa profesor prav, da ce je clovk bolan in en tedn ne trenira zgubi tud do 50 procentu tizga k je natreniru in mu vzame pol 4 tedne treninga, da vse nazaj dobi. Ja super...trenirat ne smem, prpravlena nism dobr, tek mam cez 10 dni. A je se komu to smesnu?:)) prou pogresam tek...2 dni nism tekla pa se mi mesa. Res..zivcno me nardi ce ne morm bit telesno aktivna (mama mia kaku se tu slis:))), ampk ku vem da ne smem. U pondelk sm tekla 10km in so mi u tork zutrej solze tekle od bolecin-tuk me je grlu bolu...zdj pa tablete zrem, praske pijm...HAPPY TIMES:) drugs are niiiiice..very niiiiice:))))

se kj novga? ma niti ne...prejs odstavk opise kr vecino mojga cajta. Ja...drugac so me pa par dni nazaj klical iz Slovenije, ker se se vedno ne morjo odloct, ce bi mi dal stipendijo. Bla sm prjazna, kukr se je pac dal, sam misla sm pa si svoje. Hotl so, da jim povem tist isti trenutk kaj bojo moji predmeti u zadnem letniku. Pa jim recem "Joj gospa k vam lahku mail napisem?" pa ona..."ja ka pa druzga ce ste ze pozni." Pa jz "ja kaku sm pozna, sj ste mi 3 tedne nazaj rekl, da vse stima." Pa ona "ja smo se enkat pogledal vaso prijavo in nismo sigurni ce je to znanost." Ej takrat sm mela pa pritiska... Matr jim...kuk so me razp****...tega svet ni vidu. Jz nevem ka je lah bul znanstvenga od farmakologije in fiziologije, imunologije, molekularne genetke...Okej, res je da mam tud psihologijo, sam to ni izbirni predmet, ampk obvezni in tle nimam kj debatirat (plus tega je pa tud psihologija znanost in jih res ne razumem?) Uglavnm...naredila sem 2 vdiha in jo lepo prosila za mail, da ji pojasnim situacijo...Tuk mi je ze vseen za to stipendijo in to glih zarad tega k so bumbarji nesposobni. Kaku lahku dela zenska u international office pol me pa prepricuje prek maila da cudn ker skotska nima indeksov in vpis ocen...Hmm..mogoce zarad tega ker so malenkost bol napredni in tega ze par let ne uporablajo, da resujejo drevesa?:) mah...brezveze. Spet sm ji mogla u mejlu vse razlozit kaj se bomo pr vsakmu predmetu ucil..da bodo oni odlocil pol, ce si stipendijo zasluzm. Sicer je pa tku-prou-tud ce mi stipendije ne dodelijo, se svet ne bo podru. Mislm, vzela bom to kot novo priloznost, da dejansko lahko ostanem na Skotskem. Namrec, ce mi dodelijo stipendijo, je pogoj, da se po koncanem studiju zaposlim v SLOVENIJI. Zdj, ce mi je pa ne bojo...sem pa svobodna kot pticka na veji in se ne bom sekirala, ker cez par let mi bo mogoce se prou prslu.

Drugac pa...zurk miljon, sam men se ne da. Matr se staram al neki. Nevem ka je tu:) kr doma sm rada..berem knige, sprot delam za faks...telovadnca skor vsak dan (ko sm zdrava), z novo cimro Natalijo sva opremle sobo..kuhamo skp..lusnu res:) prou narezimo se, ker sva si u dolocenih stvareh ful podobne:) zdj tku opazm da ma tattoo na hrbtu pa ji recem..woow, ka je pa to? pa ona "dj ne govor, bla 18 let stara, prfukjena na enga tipa in me je prepricov da se oba tetovirava. zdj ga pa mam, na hrbtu do konc lajfa.." hahahhahahah:)

tist dan k je pa prsla na skotsko sm ji pa poslala sms, ce ji kj skuham...pa mi odgovori"ja. Nizkokaloricno, brez mascob, bogato z vlakninami." Pa jz njej nazaj "brokoli?" Pa ona men"ti kr odloz svojo kuhalnco, sm vidla enga skota k se base s pomfrijem...mi je ful zadisou..." pa jz njej nazaj"res bo primerno, ce hocs nizkokaloricnu pa brez mascob...":))))

drugac pa ja...vsec mi je tud njen realen pogled na zivljenje. jz sm tak sanjac in s svojimi izjavami mi ucas kr kako "klafuto" prtisne, da se mau streznem in zacnem bul realnu gledat na vse. Ni lahku bit zenska..:)))) in prou smesnu mi je, k jz pa njej svetujem...zanc smo sle vn..valda mi je predstavla svojga gej prjatla in smo sli u klub. Kam? gej klub. Kaj je problem? to da so vsi moski...geji:))))) mahhhhh...:) na konc vecera sm pogruntala da mogoce zurat u gej klub pa niti ni tku dobra ideja. Res je, da vecina moskih dobr zgleda, res je, da vecina dobr plese, res pa je tud, da nbenmu nis zanimiva, ker si...ZENSKA:) vsaj zabavnu je blu...:))))

no taku...grem pocas spat, jutr bo spet pestro..cez 6 ur ustanm, si kopalke nadanm:)))) (grem sam u savno, ker telovadt ne smem, grem pa vsaj mau strupu vn dat:), pol pa ob 10h na predavanja, potem kniznca, zvecer na pijacko in na zivo musko pod stanovanjem (zivim nad gostilno:)))oh, kako prirocno. Ceprou verjel al ne, vsak cetrtk je u zivo muska, pa u letu in 2h mescih niti enkat se nism bla? zdj pa k mam novo cimro, mi je pa kr naenkat predlagala, da gremo mau pogledat...:)))hihi

mejte se rad, lupckejte se (ce le niste prehlajen:) in ostanite u cvetju..

za konec pa se misel - Mislim, torej sem samska:))))))))))))hahhaha

lupcke***********

Ni komentarjev: