petek, 7. marec 2008

potopisno predavanje na KŠOTU

Bi rad(a) kj zvedla o Gani? vse tiste umazane podrobnosti?:) slišala zgodbe, ki ti jih ne razkrije nobena knjiga?:)

no potem je v petek, 14.3.2008, KŠOT v Trebnjem, pravi naslov. Dobimo se ob 8.00, kjer vam bom za kako urco poskušala pričarat Afriško vzdušje, Afriški utrip...

Se vidmo!!!********

4 komentarji:

kawsek pravi ...

hjoo zakon...ful bi šel (upam d bo še kdaj)... sam takrat bom mel fešto v afriki za moj RD...tko d se pol lahk oglaste...mal teli kšotovci pa tko.sam d jih ne bo preveč =) ...se slišmo..caw

Petra. pravi ...

opali..a kr urco predavanja bos mela..smeksi=)..em..drugac pa..k si bla mogoce v pondelk ti kj v lj?..v city parku..mislm d sm te vidla(A)..ijaa...=) hehe..upam d se res kj kmal vidmo=)..be good:**

tejcha pravi ...

yup, u saw me:) upam da bom jz pa tebe jutr:) afrika zur??:) hmmm...tempting, tempting..:)

hvala za vabilo:)

Petra. pravi ...

sla..sam mi je zoprno sama odt..:/..no ija..:/be good:**