petek, 7. marec 2008

cetrtek, 12.7.2007; ples v lekarni

sem v lekarni s Samsonom. Špila neka reggae muska in tip je začel plesat za pultom! HUDOOOO!:):):) Tko me pogleda pa reče -> Dj greva plesat, da vidm kak belke plešejo:) FAK! Lekarna je bla polna ljudi, ki so čakal, da jih kdo postreže, jaz pa on sva pa plesala. o jesus!!! Nben ni nč težil, kr počas so začel vsi migat. jojjjj obožujem gano!!:)

No ko sva nehala plesat, sem mu lepo razložila, da kj tazga ne bi v Sloveniji nikoli doživel in da mi ne poslušamo reggae muske v lekarni in ne plešemo, sploh pa ne, če kdo čaka, da bi bil na vrsti. To je blo njemu čudno in vprašal me je: "Zakaj pa ne?":) odgovor sem sicer poznala, vendar sem ga raje zadrzala zase. (hotla sm mu rect, da smo slovenci zivcno natempirane budale:)

Tle je smešna tud sterilnost, ki sem jo že tolkrat omenjala! Po plesu si je Samson prnesu skledo riža, jo vrgu na pult pred stranko in meni nič tebi nič lepo hlastal svoje kosilo. Zraven je pa štel tablete. Sterilnost?:) hahahahahahaha! vse je taku domače, da...Človek sploh ne ve ka si bi mislu. Do zdj sm misla, da smo slovencki na izi, sam tole je pa cez use...:)

Zutrej ko pridm na siht lepo preberem cajtnge, mal poklepetamo, in kot vidte pride tud dan ko kr zaplešemo..NORO!

Dans sm tud dvema obiskovalcema SAMA postregla kar sta hotla in sicer enmu painkillerje, enmu antacide. standart tle. Za jutr sm se pa s sodelovko Asabio zmenila, da bom sla nabavt nakit za domov-tazga iz naravnih materialov. No pa se to da ne pozabm oment, v lekarni imamo tud tv, katerga sodelavc tud skoz gleda! ampk da povem kaj je na programu...o m g!!! predstavlejte si neko mehisko limonado izpred 200 let z dodanimi svetlobnimi efekti. katastrofa! ampk-njim je to blazno zanimiv in blazno napeto...ojojojojoj..afrika;)
p.s.tole je pa eden od plakatov v Kumasiju...

Ni komentarjev: