petek, 26. september 2008

mijaaaaaaawwwwww

za vse ljubitelje dobre glasbe, lepih punc, hudih tipov, ter kremsnit. to je pravi blog za vas. ce boste bral ta blog, bodo vase vsakdanje tezave izginile, pokojnine se bodo zvisale in sef v sluzbi vam bo podlozen. how great sounds that? ne nism zacela svoje kampanje..:) se mi pa zdi zanimiv prtegnt bralca:)

takule je - prvi naspidiran vnos bloga je tle. dans ob 10 pm prstanem u edinburghu, Ales me bo cakal (no vsaj reku je da bo;) najin tadrug cimer - deepak (indijec) je su pa ravno danes po stirih letih domov za 40 dni. model mi ze smesn deluje po tem podatku:)

se cujemo ko bom mela kaj novic. sporocila vam bom tud novo cifro (skotsko), ker slovenske tam ne bom uporablala. ce me bo pa kdu desperately pogresal si nej pa skype nasname (moj naslov teya20).

rada mam use******************mwa mwa mwa

1 komentar:

Tadej pravi ...

in jst tebe !!!

uživaj in nam Slovencem povej kaj novega, ker v deželi cvicka smo z včerjašnjim dnem začeli z trgatvijo pa pri vas ???

lp ™