sreda, 10. september 2008

(NON)sleeping queen

kaku mi gre na (cenzura) ker ne morm spat. jaooo..ura je 3 zutri, zmatrana sm kot le kaj in guess what..grem u postlo, zaprem oci, jih spet odprem, zacnem stet namislene ovce, vse 2krat prestejem, zacnem popravlat kovter..spet ovce, zvezde, si mrmram uspavanke. NIC! in gledam ko sokol. matr!!!!

no pridm na net, da bi brala poezijo (to mi je nice pa pomiri me) in poslusala kak lep komad zravn. grem na youtube in ka gre lah narobe?? povezava je tko "hitra" da mi komad pu ure nalaga. ma clovk bi se res vstrelu.

ocitnu se me loteva podzavestna zivcnost, ki je pac ne morem nadzirat. in ne, nc me ni strah skotske. KUMEJ JO CAKAM. sam je pa res, da zacet nov lajf ni glih neki kar bi pocela usak dan:) nevem..zdj sm pogruntala se eno stvar k jo morm dodat na "don't forget" spisek za sabo: USPAVALA:))) haha

nc upam da izpiti vam laufajo in da koncujete kar ste zacel (govorim o letniku in ne o zvezah k jih mate;)

se beremo, pisemo in delamo vse ostalo...

ale grem spet ovce stet. baiii*

ja drgac pa odhajam cez 16 dni (no zdj ze 15 ker smo ze 11.ga). kuk sm ciz naspidirana-nc cudnga da ne morm spat. jesus...

Ni komentarjev: