sreda, 28. januar 2009

resila zivljenje, skor zgubila svoje..:)

ja kga pa! ker ku*** si je zmislu, da soocenje s strahom pomeni, da se ga pocasi znebimo??? bullshit! sm sla na krvodajalsko (ze 2ic!!!) in guess what. za en ku*** je blu! nc manj me ni blo strah, poleg tega da k mi je iglo zapicla u roke...so se mi solze ulile (kar se mi prvic niso)..in sploh niso nehale tect. kr neki. enim so robce nosil zato, da so jih stiskal in da je kri hitrej tekla, men so jih nosil zato, da sm si solze brisala. jezna nase ku ps....ful sm prcakvala, da bo lazje ku prvic, da na konc ne bom skp pala...ma jaaaaaaaaaaa....glih obratno. mi iglo vn vzame, mi tema na oci pade, recem "djte hitr me na glavo, da dobim kri u glavo"...obrne stol, tko da sm na glav visela in slika je prsla nazaj. pol me je usako minuto mal dvignla, tko da sm u 15 min. spet bla u "normalnem" polozaju. Ni minilu 3 sekunde ku mi je spet pala tema na oci....in oblil me je vroc pot. no...spet moj slavni stavk je sledil "djte me na glavo" in so me dal. se dodatne pu ure, da so me spet na noge postavl. ales ciz panicn zunej, sam itk je vedu, da jim skp lezem. drugac so mi pa nosil piskote, pa sok, pa vodo...sam kaku nej jem, ce zravn mene lezi clovk, bled ku stena k daje kri??? jesus....

no po tej izkusnji nism sigurna, da me bojo se kdaj vidl. Tud glava me je zvecer bolela, pa zutri...pomoje zarad tega k sm bla dehidrirana. sva pa sla po krvodajalski na ful dobro vecerjo. povabila naju je moja odbojkarska soigralka Julie (francozinja). tko okusnu...res...svaka cast. jz sm nardila sladico in siti smo bli ko bobncki.

dans mam 2 treninga zdle, jutr zadno tekmo-igramo jo u aberdeenu, tko da je ene 3 ure vozne iz edinburgha. fora je, da bom mogla jz vozt ker nbena druga nima izpita s sabo, trener mi je poslal msg, ce bi lah jz avto vozila, k ma 8 sedezev. men ni ciz jasnu zaka on ne more vozt. ma sj-je bl bk ku ne tko da se neb cudla ce neb mu izpita. no in ker je avto od faksa, sm mogla dans na faks, podpisat par papirjev zarad zavarovanja etc etc..ni mi ciz jasn kaku bom 3 ure vozla u eno smer, igrala celo tekmo (gre sam 6 igralk, kar pomen da bomo mogle vse skoz igrat) in vozila 3 ure nazaj. drzte pesti....

sj tud ce ne zmagamo smo se uvrstle u finale UK univerz tko da finale pa nevem kje bomo spilale. nekje u UK, who knows where..

no tko...morm it, pozna kot vedno...se vidmo!

papaaaaaaaaaaaaa*********

p.s.selitev prestavlena na petek...:)

1 komentar:

Tadej pravi ...

tole me je pa kr zvilu, se spomnm, ko sm nazadnje mogu dat kri, sm tut skp padu ..

take care