nedelja, 18. januar 2009

still alive:)

se opravicavam, ker se ne javlam vec. u tem tednu je bla poleg norisnce se slaba novica. Deepak gre domov:( za pol leta...kar pomen, da ne bomo vec cimri. ma u ku***!!! sploh ne morm verjet! sam doktorat bo zacel delat sele septembra, pol leta ma frej in njegov oce mu je kupu karto. ma sj po eni strani ma prou, ker itk nasledne 3 al 4 leta ko bo delal doktorat itk ne bo domov hodu...sam po drugi je pa shit, ker ma punco tle, pa se prjatle...no sj tud nemu ni vseen. Dans je prsu en tip pogledat sobo in se je odlocu da bo tle...tak da najin nov sostanovalec bo mehican...ki pa tud dela doktorat u kemijskem inziniringu. svasta...sam ful mi je zal za deepakom, ker tip je res faca!

na faksu sm zaklucla z izpiti, odddala vse eseje, porocila...tak da mam zdj 2 tedna frej. ze od petka sm frej ubistvu sam ni blo cajta, da bi blog pisala. Tkoj u petk sm sla na salso party in to z Alesem-pozor:) zdj se je odlocu da bo su na tecaj, ker me je vidu plesat in mu je slo na zivce, da ni on tist k me vrti..:D hahaha...ja men je blo d best res...pa se stephanie, margarida, julie...vse punce so sle zravn...

poleg faksa, sm spet mela 3 treninge za odbojko, mamo sam se eno tekmo in ne glede na rezultat smo se ze uvrstle med najbolse 2 univerze na skotskem, kar pomen, da bomo igrale tud v UK ligi. kar niti ni tko svoh...zadno tekmo mamo u aberdeenu, tak da bomo potvale all the way up-to the north of scotland. U aberdeenu sm ze bla, lepo pravljicno mestece.

se vedno sm utrujena od izpitov....tud vole nism glih olimpijske, ce sm ciz iskrena. najbrz mi gre na ku*** to, da deepak odhaja:(

kakorkol, lepu se mejte..***

papa, teja

Ni komentarjev: