nedelja, 30. september 2007

lunan bay

lunan bay je plaza poleg Montroseja. to pa je mesto, ki je od nase farmhouse (tako je samo ime, ker je na dezeli, nima pa veze z nobeno kmetijo..vsaj mislm:), oddaljen le 3 min.z avtom.

Montrose je malo mesto, tako ciz pravlicno deluje...ne znam niti opisat teh stavb (stefka ne sekirej se, sj bom poslikala). no plaza je pa fullllllllll lepa. mrzlu sicer k ps, k skoz piha, baje tud surfajo tle, sam ze za sprehod je pa super!

vsako nedeljo se gre nabavt fasngo in to je tud dozivetje delat z georgio in suzanne (dvojcici). jezus, jezus...kak dzumbus je to!!!! o fakkk..mela sm filing da mam 10 otrok s sabo in ne sam dve puncki, ki zgledata kot angelcka (male, suhcene, blond lase do sredine hrbta, rahlo valovite), obnasata se pa ko dva hudicka!! poleg njiju je bla se mami Kathie, ki ju je skoz mirila. ko smo stopil u trgovino sta si nasle 2 leplivi podgani (halloween se priblizuje) in ju metali po celi trgovini...wtf...kak jih bom u 3h mescih vzgojila???anben na vej:))) not even me!!:) no kakorkol...ko je bil shopping koncan, smo mel kosilo, pol pa se obisk obale..

seveda po kosilu se igranje fuzbala z nicholasom, ki me je res lepo prosu..in velikiiiiimm modrim ockom pac ne mors rect ne:p no ko sva spilala je reku, da sm se od uceraj full pobolsala...ma ta tamau take vn mece, da me skuz u smeh spravla. pa da razlozim kako obseden je z fuzbalom-namest shoppinga ga je spilu ze ceu dopoldne, prisel domov in mene prosu ce se mi da igrat...mislm..a se bo sploh kdaj navelicu za zogo letat?:) pa se razlozu mi je teorijo..on tocno ve kdaj bo dal gol. kako to ve? ko on zadane zogo and if it feels good, then was a good shot! for sure..:) legenda:)) pol je se dodal, da je isto pr golfu, tenisu..and other sports he takes:)

no sledil je sprehod na plazi, puncki sta mele roza skorne do kolen...:)) se vedno je ena pala u vodo:))))) in predn smo sle mi je Kate rekla, da ce si upam stavt, da bo ena ciz mokra...mokra od vode k ma skor 0 stopinj!!! ZZzzzZZzz..in valda je mela prav...ruknla je cela not. pol je pa kr bosa letala..plaza je amazing, pescena, grad na vrhu...sem slikala, ko mi mami posle kabl boste pa slike dobl..:)

no po plazi je su nicholas golf spilat(res je hiperaktivc:), jz malo na net pa mau pocivat. kaka milina ko je pu ure tisina:) mislm da sm ugotovila, da mi bioloska ura se ne tiktaka:)))

p.s.napis na plazi k mi je biu usec "that car that was the last parked here, is still missing" :)))))))

6 komentarjev:

oga pravi ...

madelka.. soba je čista moja omara pa tud, vem ja ne morš verjet... skratka doma prebiramo tvoj blog, kabl bo pa kmal na pot, taku d ti kr piš pa uživi... ajdi

petra pravi ...

čipka...nujno moraš domov... neki se je zgodilo... sam nč skrbet... te pridem tam zamenjat :)

Gregor pravi ...

Zanimivo branje, keep on going! Super, da se imaš fajn, sam da še slikce vidmo pa bomo z eno nogo že pr teb. :D

Unknown pravi ...

teja....vidim da se ti že fuull dogaja....fuull fajn da ti je všeč..uzivaj...pa pridno poročaj tak kot do zaj:)....
pogrešamo te***ajde

Unknown pravi ...

no fajn bejba, ti gledaš škotsko arhitekturo....jaz pa na faksu že prvi dan dobim en kup knig za prebrat...in to od enga predmeta...pa zvedla sm da je mesto vse tisto kar je okol stavb in ne same stavbe itd...res ti prvoščem, da se maš fajn...kumi čakam da se kej vidmo...kar se pa tiče otrok, ne sekirej se sam na njihov nivo se spust...pa boste skup metale živali po štacun :)...tko k z nicolasom fuzbal špilaš...sam da se štekate, k če se prot teb zarotijo boš pa boga...zabavaj se in ne pozabi dolenska je tvoja mati (čviček)...uživej, se še kej tipkamo :) cmokci iz ljubljane

Unknown pravi ...

tejaaaa... fešta, bi kar zamenala,sam ne marem otrok:) tale lublana ej, domotožje me daje. žoni je su na date, nina luta po trgovin s frendico. aljoša pa je reku,nj grem z njim miške čekirat po šiški...doch!

f glavnem, takulele mamo. mraš pridet na otvoritveni žur:9 rabmo nekoga,ki se upa pridet pa to v sekundi organizirat:) papa piška***