nedelja, 27. januar 2008

GHANA LIFE

dragi moji! dobila sem idejo. namreč..včeraj sem, ko sem brskala po omari, naletela na dnevnik, ki sem ga pisala v Gani. Seveda se mu nisem mogla upret in sem ga u parih urah prebrala. WAU! res WAU. spet sem se počutla, kot da sem sredi Afrike, kot da zopet odkrivam lepote Afrike...

...in odločila sem se, da to delim z VAMI. Zakaj? Ker mislm, da je zlooooo velik zanimivga not plus tega pa še poučnga.

Pa še to-ko sem prišla z Afrike (Gane) me je vsak vprašal: "In Teja...kako je blo?" in moj odgovor je biu vedno: "Ja ful dobr." in konec debate. veste kuk dogodivščin, spoznanj se skriva za tem "ful dobr"? ...škoda bi blo to obdržat zase.

Upam, da boste užival v branju. Sistem pisanja bo malo drugačen. V vsakem naslovu posta bom v oklepaju napisala kdaj je bilo to napisano. Pisala bom pa tko..za vikende mal več, pa tud med tednom se bom potrudila..že zdaj pa se vam bom prvič javla...

2 komentarja:

Tadej pravi ...

ja zakon!!!!!
ampak še vedno bi lahko mela eno potopisno predavanje, k bi ga organiziral preko kšota..

tejcha pravi ...

velja..na kšotu mam pa lah potopisno. z veselem ubistvu..sam daj pliz povej kak tedn prej, da se prpravm:D se beremo***