sobota, 26. januar 2008

izbrisana

..skor!!!prejle sm namreč dobila mail, da v primeru, da ne bom aktivna na www.tejcha.blogspot.com, mi bojo blog zbrisal. OMG!!!:) sj aktivna morm bit enkat na mesc al kak..? no in pol sm se odločila, da napišem en bedn post in to je to:)

ampak ker že glih pišem in kdor me pozna ve, da ne znam nehat, ko začnem govort...lah sklepate da ne bo zgolj par vrstic in basta. šele začela sm pisat:))

Dans ob 6h zutraj smo se vrnil z Dunaja. D'Neebovci (moj brat spila za njih) so sli na četrtfinale international live award. bli so 4. in prve tri skupine so se uvrstle naprej.. ******** *********** ************** ************** ************* ********************** (ne tle vam ne posilam lupckov, temu se dandanes reče cenzura:) pa da neb dobl spet kake ideje da mi zbrišejo blog, sem se odločla da pazim na jezik..:)

zakaj sem tko jezna za 4.mesto? ej bli so tkoooooo dobri. res. bulši ko persil, bulši ko vanish...:)) ma skratka raztural so čiz. še avstrijci, ki so jih prvič vidl so densal!!! (kako vem? ker je cel plac skakal..)..noro vzdušje, fulllll energijee....wwwwwowooooowwww:) in žirija jih je uvrstila na 2.mesto(kar je še člane benda čiz šokiral), po glasovih publike so bli 3. (ja sj sred dunaja tezko kj več prčakuješ) in skupno so jih uvrstl na 4.mesto. tle pa jz rečem WHAT DA ****? ja..in kao sistem ocenjevanja je tak, da so glasovi publike vredni 50 posto in glasovi žirije 50 posto. zdj pa al sm jz tko slab matematik al pa tle neki ne štima. itk 1.mesto so zasedl Dunajčani (ne uprašte kako so špilal), 2.mesto Avstrijci (Dunaj-Avstrija..fak mi nekam znanu zveni..), 3.mesto pa Slovaki, ko so mel 2 avtobusa ljudi s sabo, čeprav žirija jih je dala pa na 6.mesto. (1.po glasovih publike, 6.po glasovih žirije..)...a se men zdi al spet neki ne štima?:) res matematka mi nkul ni ležala:P

kakorkol-bli so vrhunski, spoznala pa sm, da zmagat itk neb mogl. pa ne zato, ker ne bi bli dost dobri za zmago, ampk zgolj zato, ker niso domačini..tak al tak je pomojem že jasno kdo bo zmagovalc. sam več o tem, drugič. ja življenje ni potica:)

kaj je še kaj novega? zdaj začnem delat po lekarnah, zopet sm samska, se zmer mam rada sladoled in drug tedn je pust...wooooohoooooo:) le kaj bom za maškare...anben na vej..:)

lep sončn, trebanski pozdrav...

se beremo, ko mi bojo prek maila spet zagrozl..

lupcke vsem************* teja pa tu:)

2 komentarja:

Petra. pravi ...

Teeejcek=)..alora!..mal sm te prsla pogledat..k se ze v zivu na zalost nc ne vidmo.sux..:/ aglavnm..:)..kko si kj?..kj novga?..za d'neebovce pa res bedno no..eetaq pa..dandans je res vse skup tko povezano s poznanstvi in denarjem..d ti kr slabu pride..ampak nima veze..mi vemo d so ql=).. no lpo se mej:*bye

tejcha pravi ...

caw mala...:) sm se glih zdle odlocla neki....hvala da me se tko vcas precekiras. sj zdj me bos spet redno brala mam obcutk:) no vec o ideji pa ti zaupam na postu...lupcke***