petek, 27. junij 2008

Kaj je popolnost?

Vprašanje, ki je pritegnilo mojo pozornost. Stopila sem do "štanta", kjer so promovirali prehranska dopolnila za nohte, lase in kožo, ter spisala pol strani, kaj zame je POPOLNOST. Ne vem več točno, kaj sem odgovorila, spomnim pa se, da je bil zaključek v smislu: "Vsi smo popolni, najti moramo le par oči, ki nas vidijo v tej luči."

Očitno jim je bilo moje razmišljanje všeč. Namreč 3 tedne po tem dogodgu (DM tek za ženske), me je gospa, ki je zbirala in pregledala odgovore dans zutrej poklicala in mi rekla, da so moj odgovor zbrali med top 3 odgovore in da se naj drug tedn oglasm na njihovo firmo po nagrado (vitamini in minerali za lase, nohte, kožo za 1 let). Kaj naj rečem? fuuuuul sm bla vesela. Niti ne tuk zarad nagrade, sam zarad tega, da ljudje se vedno cenijo, če je nekdu mogoče kanček (pre)optimističen:)

Mejte se lepu. dans je popoln dan...mmmmm:)

Ni komentarjev: