ponedeljek, 17. november 2008

Is he dark enough, enough to see your light?

what's up bioches?:) it's a joke, come on..:)

kako pa smo kaj danes? uffff...kak dan je spt za mano. najpri sm se ucila fiziologijo, prestudirala nervous system. Noro zanimiva snov. Clovek je taka popolnost. ne morm verjet. No sj sm ze od nekdaj vedla, da ldje smo cool bitja, sam stari...luksuz!!!:) no po studiranju sm letela na ACTIVE SCHOOLS. Bla bom prostovolka enkat tedensko, ucila froce plesat-zaka bom to delala? ful dobra stvar za CV je, ce si kje prostovolc, ubistvu dobis tud ful kvalifikacij (npr.ce jih bom ucila plavat, mi placajo tecaj, dobim kvalifikacije for free in potem lahko ko zaklucm s prostovolstvom delam drugje kjer me bojo mastno placevali). vem, da zveni bitchy sam hej-uuu bejbi bejbi it's a wild world:) no po sestanku, k je biu ZAKON sm s kolesom sla na odbojko (pu ure vozne do tja - torej ce stejem se nazaj je vseskp ena ura na bajku), mela 2 treninga odbojke (vse skp 3 ure) in ka smo delal? ku zanalasc sta bla oba treninga skoki, udarci, napadi...tako sm crknena, kolen mam ciz plou (borka pa tu:))))), roke pomoje jutr ne bom mogla premikat, da ne govorim o misicah na nogah. jesus...aaaaaa...za posladk morm pa zutri ustat, it na trening na faksu - tokrat mamo moj najlubsi sport na sporedu - TEK! wooooohooooo :) upam da ste dojel, da tole pism s pridihom sarkazma. Namrec glede na tu, da mam plav kolen, bolece noge in pa tek na sporedu-me kr ma, da se nikdar ne zbudim:D oh, ne budite me, vas prosim:)

no jutr sm povablena k sosolki na vecerjo in alesa je tud povabila. No in pridm z odbojke pa recem alesu: ej sosolka naju je jutr povabila na vecerjo (ales ma u sredo rojstn dan btw) in mi ales rece...wau teja, kak noro presenecenje za rojstn dan. Ti bi rada popestrila najino zvezo s sosolko. wau, lepo da si tko odprtih misli. oh, moj saljivec mali. K res misl da mu bom babo dala za rojstn dan??? good one!!! nevaaaaaah:p no stephanie (moja sosolka) je povabila grka(peter), portugalko (margarida), mene, pa cimre...usak nej bi neko malenkost prnesu. jz sm nardila tiramisu k vem, da si bojo vsi prste lizal po tem:D haha...matr sam res ne vem kako prf***** presenecenje naj nardim alesu...bova s cimrom-deepak (indijc) ze pogruntala kj norga...kaj-sam je prosu za to. ce ze izziva s se eno zensko-bo ze vidu hudica. ne igraj se z ognjem, pecem:)))))) sred noci mu bova tako sceno naredla da mu ne bo nc jasnu. vsaj zapomnu si bo:)))) joj sm zleht. da me mama vidi:)))

no po ciz natempiranem prejsnm tednu (2 eseja oddala) sm mau zadihala. U petk sm mela skor migreno-zivci pa tu-sm se nazrla tablet in se zbudila kot rozica zutri vsa naspidirana za plesat. ales me je povabu na ples!!!! ja in sm docakala!!! sm bla tku vesela povabila, ku da sm nebesa zagledala. res..edinu kar me je motil pr nemu je blo, da ne plese. No sm sej bo:) kakorkol tekaci iz kluba so organiziral skotski vecer-ceilidh (kajli) ples, vsi tipi u kiltih (tud ales)-ufff punce...tu je neki!!! res...men so tipi tko lepi u kiltih. ne znam povedat. tko mogocni zgledajo. prou...waaawwww. da ne govorim da sm skor brez sape ostala k sm vidla mojga lepotca u kiltu...wau res. no in sva plesala...se vrtela..kaki norci! en ples je tko, da se ceu ples samu vrtis. itak 2 pira u rit pa smo zmagal! ej cela dvorana ldi (tekacev) en bul pjan ko drug pa usi plesal - plus tega so mel se pivske igrce umes. Skoti se tako znajo sprostit da mi je prou usec. in ta ceilidh je zmaga. kdorkol bo prsu na skotsko-en vecer mora it na to, ker to je sele tista prava skotska. WAAAAW all i can say. Vedno spila bend u zivo in ni vazn ce znas ta ples. vedno za vsak ples posebi so navodila...itk jih ne stekas ker hitr govorijo pa se pjanu vse pa rine...sam je filing. pure uzitek.

no nedela je bla recovery day:D in time for salsa. sm sla 1,5 ure plesat na tecaj pol pa se 1,5 ure na parti. Uzivala ful, sam bla zmatrana ko pes potem...dost se druzm z natalijo (poljakinja) k tle koncuje studij. Ful d best zenska, sam se ne smem navezat prevec na njo, ker januarja gre:( ona mi je od vseh kar jih tle poznam no.1, ker ma tak spanski temperament (tud zgleda kot spanka) in stekava se sto na uro. na zalost gre:( damn. sam ce je salsa, je vedno z njo.

k sm prsla iz salse me je cakal sopek roza vrtnic. ful lepu ane...sicer u kriglu za pir, sam pustimo podrobnosti. to mi je se leps, ker je ciz alesev stil.

no zdj grem pa res spat, ker sm skurjena kot le kaj.

se javm spet, ko pridm do zraka:)

za konec pa se nasvet: bodimo pametni, djmo ga sportat:D

mwa mwa mwa

Ni komentarjev: