nedelja, 2. november 2008

haaaallloooo viiiiin!:)

malo drugacna interpretacija halloweena. dolenci bi to prebral> HALO, vin! woohooo..:) zatu je men halloween od nekdaj usec. sele zdj vidm povezavo:) ciz na hitr razlozim, sla sm k sosolki na festo, jedl lazanjo, buckino juho, moje palacinke in moje koktejle..oh kako so bli dobri! pol smo sli u center vsi namazan pa ciz divji. ampk ej...centr je bla norisnca. vsi namazan, zenske na pu nage (tle res ne stekajo kaj zima je) in vrste pred vsakim klubom...mi smo sli pol u en diskac k je meu 5 florov in plesal do jutranjih ur.. lusnu:)


vec slikc bo sledilo:)

buca je grk Peter (sosolc), zravn nega hudick Dominika (poljakinja, studira biznis in spila odbojko z mano), cat ph ph ph me:), zravn mene carovnca stephanie (nemcija, moja sosolka), zravn nje margarida (portugalka, sosolka). in pozabila sm na japonca, ki je med petrom pa dominiko (sj dvomm da ga lah zgresite:) ime mu je masa, je moj sosolc. u vampirja sm ga jz pobarvala. bwhahahaha:)



jaz in steph u elementu-smo vadle poze za u klub:D hahahahhahahaahah

2 komentarja:

Nika pravi ...

WAAAAAAAAAW...koncno slikce!!!!

tejcha pravi ...

:)hehe..sj jih bom se dodala,sam mi jih mora steph zapect. lp u slovenijo******