torek, 16. december 2008

10, pa se ena 10, pa se ena... :D

upam da bo slo tko naprej...ocene so...waw!!! res...ne morm verjet. nikul nism mogla verjet da mi lah tko dobr gre...sam ce uzivas u tem kar delas, te nben ne more premagat. cheers to that!!!:)

dans se mi smeje, ker od zivcu nism celo noc spala...sla na faks, smo mel prezentacijo in ojoJ! jz sm zacela prezentacijo in se mi je vsaka 2.beseda zataknila, pol nekje na sred sm pa kr utihnla. blackout in kumej smeh zadrzvala. sledila je minuta pavze za kulturo:)))...no hvala bogu je blo to profesorju simpaticno in smo bli najbolsa skupina, tak da smo dobl d best oceno. omg...ampk da vam povem, rajs pism 10 testov kot pa spet razlagam kj u anglescini pred vsemi...cutila sm srce u grlu, utrip u nogah in potila sm se ko prasic. jesus!!! ceprou po drugi strani, ni nc tko razburlivga kot predstavlat neki...na konc sm prou not pala in kr nism hotla nehat govort...:))

no pol smo pa se test pisal...rezultati so bli ful hitr, ker so bli elektronski...tud tle se mi je smejalo k sm vidla procente. anyway-dans nevem kak naj 2 desetki zapijem..kaka ideja???? :))) hecam mau. vse kar hocm je postla. 10 ur spanca, mogoce savna in to je to.... kuk sm skurjena, mozgani so mi ciz...aaaaaaaaaaa...

no mam se par stvari za dokoncat predn zaklucm ta semester, sam ce bo slo tko naprej se nimam kj sekirat. lajf is bjutifl:)

nc, to sm sam tko napisala, za vse tiste k ste dvoml vame :p zdj vem, da zmorem in nc me ne bo ustavlu:) dolenka napada:)))) wooohooooo moj cimer deepak mi zmer rece "easy tiger!" :D hahahaha

lep skotsko-studentski pozdrav, teja***

3 komentarji:

petra pravi ...

Dvomim da je kdo dvomu v tvoje sposobnosti! Sem vesela da ti vse tako uspeva! Lepi pozdravi iz gorice ***

Nika pravi ...

Cestitaaaaaaam!

tejcha pravi ...

hvala:))) pozdravcke nazaj********