ponedeljek, 1. december 2008

p.s.I love you

heeeyyy...

ucer je biu St.Andrews day in nevem tocno kdu, sam vem da en politik je castiu full znamenitosti GRATIS u soboto pa nedeljo. Zivalski vrt je biu zaston in gradovi po celi skotski...zakon ane? pa le niso vsi politiki pizde:D hehe

no jz in deepak sva sla na grad, na vse zgodi, ker sva hotla sonck, pa jz popoldne nism mela cajta. Razgled je biu neverjetn, blo je -6 stopinj (SKOR ZMRZNLA) in precudovito!!!! ulce polne ldi, vodici na vsakem koraku, velik zgodbic, smeha...ta prva slika je pogled z gradu na Arthur's seat. to je biu ucas vulkan, zdj ni vec. Z alesom sm ze sla enkat na vrh. razgled je ful lep, ker je to najvisja tocka edinburgha (200 pa se neki metru).

pogled na mesto z gradu..
ta slika mi je svetska ker nism vedla da me bo deepak slikou. gledala sm na mesto, se obrnila in hotla rect "llleeeej kak razgled.." in u tistem CLICK!!


vhod u grad..tako mogocno!

highlander and mua:) taka faca je biu!!! uprasal je deepaka, ce bi me rad nazaj dobu u enmu kosu:)))) pol je pa nakonc se reku, da ma obcutk da mi je vsec in da ziher zarad make upa:)))hahaha

tuk mam za povedat in zakaj je temu tako? ker sem lena ko pes za pisanje bloga. ni cajta!!! pa tud ce je, se mi ne da. sj pravm-lenoba, lenoba, zvesta ti bom do groba.










no pa da povzamem teh neki dni - poleg tega, da je slaba volja del mojga vsakdana (nevem zaka), sm ful zaposlena skoz. Ucer sm se dobila z mojo bivso familijo (kjer sm bla varuska lani). prsli so u edinburgh in so me povabil na kosilo.fullll lepu od njih, pa spet je blo smeha...jaooo tej tamali. kuk jih obozujem. jz bul simpaticnih otrok ne poznam. k bi jih clovk kr poslusal pa kr poslusal, pa ceprav na konc itk nc ne povejo. naprimer suzanne-omg- ona ti 10 min govori zgodbo o disneylandu, stavke koncuje na sredin, hoce vse u minuti povedat, sama sebe prehiteva in na konc ne ves nc ka ti je povedala, sam nasmejes se do solz. po drugi stran georgia-hahahaha- ma govorno napako..neki tazga ku ce pr nas ne mors R rect..no sj in ona zacne prpovedvat in blebetat, popluva vse okol sebe...simpaticno na muc! nicholas je mu pa teorije o tem, da zgledam francozinja zdj(ej nevem zaka, ni dal utemeljitve) in da razlozu mi je, da najlubsi trenutk mu je biu u disneylandu, ko ga je miki miska klafutnla. ej jz se resno sprasujem kake sado-mazo froce sm jz uzgojila u tistih 3h mescih:D jesus:)










ful cute mi je tud blu, k je georga hotla pokazat kako dobra je u crkovanju besed. in tko zacne.."teja i can spell CUTE." pa jz unu "all right, show me how you do it.." pa zacne "K J U T" :D:D:D:D:D LOL ej..nism mogla se zadrzat, odmevou moj smeh po celi dvoran. ja bli smo u eni ful hudi restavraciji, k je mela tko na sred smreko okraseno...smreka je zih mela 5-8 m. OGROMNA in ful velicastna restavracija. dekoracija je bla taka da si ostal brez besed...res.. sam k so tamali take pocel, sm mela obcutk da smo u McDonaldsu:D ja suzanne mi je se rekla, da k so odhajal iz disneylanda (bli so oktobra tam, cela familija) je biu en pirat, ki je prsu do georgie in ji reku "goodbye princess" in to se je suzanne zdel blazno fascinantno. In trikrat je poudarla, da to je georgie reku in ne njej (ceprav sta se zmer identicni:))










na vsak nacin so hotl tamali, da grem se z njimi u lunapark-zdj ceu december bo u centru edinburgha. Valda nism mogla rect ne in smo sli-jz sm stala spodi pa jih gledala in koncno prsla do besede z Jo (babica) in Katie(mami). John je u Dubaju:)










drugac zdj na faksu delamo prezentacijo in me je kr mau strah govort pred 100 ldmi:D sam dobro, bomo vadl pa bo slu..UPAM:D drugac se pa trudm cimvec stvari dokoncat pred bozicem, ker bi rada uzivala doma..pa bla velik cajta pr stari mam pa pocela vse zapeckarske dejavnosti:)) zdj studiram delovanje misic, neurotransmiterje k se sproscajo ob krcenju, kako se kalcij veze..etc etc.zanimiv je to, da ce nimas kalcija, se misica ne more skrct. nice ha?:) poleg tega bom od januarja dalje delala kot varuska in bom mela manj cajta za faks tako da bi rada cimprej se resila vsega...










kar se pa mojega dragega tice..kadar ne tece, pa studira kot norc. in ko recem KOT NORC, dejansko mislm tko(zdj je meu za napisat 2 eseja in jih je pisal 10 dni usak dan po 10 ur). res..mot me to, k nkul ni cajta zame. nikul...okej zdj je reku, ce grem z njemu na sprehod-pa sm rekla-ajde zaka pa ne. prideva iz bloka, pa rece,ka ce bi mal tekla...tko ciz na izi. In recm-ja ok, itk me zebe. in ka nardi??? zacne laufat kot norc in tu u hrib..pa ga sledim minuto in pol recem, da ce ne bo nehu sprintat se bom fuknla z naslednga mostu...itk se je zacel rezat, kar je nekak upocasnil njegov tek..no in pol mi rece "teja, pa jz ne morm bul pocas tect" pa jz nemu"ales, jz pa bul hitr ne." in sm se strmala in sla domu. in ka je biu problem? rekla sm mu, ves ka-ti pejt odlaufat 10 km, da bos normaln. prosm te...no in se obrnila pa sla...pridm do bloka in se spomnm da ma on moje kluce. kot zanalasc. preklela vse zivo in se usela na prag. hmal je prteku domu, ker je vidu, da ma moje kluce. anyway...zvecer sm nardila slovensko vecerjo za indijca, ceha pa irko:D usi full hvalil. goveja juha, tenstan krompir, goveji zrezki pa jurcki s kislo smetano. slovenia rocks:)










poleg tega sva bla z alesem to sredo povablena se na vecerjo k familiji, kjer on dela kot varuska ze 2 let skor. anyway prsla sva tja z avtom, stopva u stanvanje. men je sapo vzel...omg..zivijo ob obali, direkt nad morjem (filing mas da si na ladji) in vecerjo sta tako prpravla, da nism vedla kje naj zacnem. otroc so naju stregl od spred in zad, ker so se doma zmenil, da tokrat bojo vse naredl za alesa, tko k on ponavad njih streze. mel smo 6 litru sampanca..:D ker sta tko zenska kot moz kupila usak po 3 litre, ker je prslo do nesporazuma kdo naj bi kaj ubavu. kj hitr je blu jasnu, da ales ne bo vozu nazaj:D in moz je reku, da bo narocu taksi za naju. biu je full dobr vecer, ceprav mi je sla zenska mau na zivce, ker je bla too sweet pa mela je pripombe ala "ales, hvala ti za te dve let, brez tebe jz neb bla tle." jz sm si misla-in ne bos, ce bos se kj tazga zinla:) pac skuz je iskala pozornost, skoz je hotla bit u centru..aja..plus tega fura neko zdravo zivljenje brez mlecnih izdelkov (?), brez mesa (stekam somehow) in pol se ga nazge s sampancem??? tle ne vidm glih logicnih povezav..:) na konc smo sli u zgorni stuk, przgal radio, plesal 2 uri...ja najbol smesnu je blo pa sred vecerje ko je 10 letn otrok povedu salo..jz sm se skor poscala. ta zenska (njegova mat) je ceu vecer hotla, da bi dojela, kak premozni so in kak fini so. no in pol tamal zacne "what is the difference between michael jackson and play station?" pa nben ni vedu. in pol tku rece "both are made of plastic and both are turned on by kids." itk jz edina za mizo k se je res rezala (okej pa moz tud). ales ocitnu ni steku fore, matka je pa ciz popizdla...:D:D blazno zabavno:D vecer je biu na splosno ful zabavn, ker k smo sedel za mizo je mogu usak povedat neki lepga kar je ales naredu zanga. no in tku ena od punck rece-men je blo najbol zabavno ko je u spaniji ales plesal flamenco z mano. Mene je skor s stola vrglu...flamenco!??!?! wtf...ales, flamenco?!?!? ni moznu..:))) zaka kurca ne more pol na salso z mano? no anyway...prsli smo do zaklucka, da ni blo zabavno sam za to puncko, ampk so se vsi u polmeru 20 metrov rezal:) hahaha vse bi dala da bi to vidla..:)










smesn trenutk je biu tud, ko je mogu ales povedat neki lepga o usakmu k je biu za mizo oz.njegov najlubsi trenutk z njim..:D in tko pride do mene..pa ales rece.."najlubsi trenutk s tejo.." pa cela miza v smeh..pa jz "ales, sj ne rabs u detajle.." :)) se bul u smeh..no in pol je blu ubistvu ful lepu k je reku, da najleps je blu, k me je septembra zagledal na letaliscu..in pol cela miza "iiiiiiii" :)))










nc zdj morm pa pocas spet pisat porocilo...uzivajte pa se vidmo hmal (doma bom cez 3 tedne:)










lupcke************




















2 komentarja:

Tadej pravi ...

tudi meni je ta fotka nora, mislm na to ko si gledala mesto in potem pogledala nazaj..
zanima pa me s kakšnim fotoaparatom je to slikano???
lep pozdrav na Škotsko

TadejM

tejcha pravi ...

hvala tedi!:) ufff...fotoaparat-tak velik pa crn je biu:D:D:D lol ej res ne vem bom pa vprasala cimra pa ti povedala. zdle ga ni doma tak da tkoj k zvem sporocim...

se vidmo cez 14 dni:D papaaaa***t