četrtek, 16. oktober 2008

application of science to sport and exercise

waaaaaa kak nora predavanja! prfoks k nam je dans predavu, se je tuk uzivu, da nism mogla zadrzat smeha..in sm planila u smeh ker je mahu z rokam in hotu povedat kaku lahk spremenimo nacin zivljenja in ze s tem neki nardimo zase..no on se tega ni lotu glih na elegantn nacin ampk je zacel kricat "use the bloody stairs!! use the bloody stairs!!" (kao da ne razume ldi k stojijo pred dvigalom, cakajo po 10 min, zato da pridejo 3 stenge visi) :) mi smo se tuk rezal, ker je valda pretiravu u vsem k je povedu in glede stopnic je biu tko strastn..ful dobr. hahahaaaa al pa ku je reku, da mora bit ples del zivljenja in je povedu anekdoto, da njegova mami, ki je stara 70 let organizira usak cetrtek "tea dance" in se dobijo 70letnice in grejo u klub. no po je prpomnu, da u dolocene klube nimajo vec ustopa..:D:D:D smeh spet..seveda je zravn demonstriru kak migajo. o fak...ni blu cloveka u predavalnc k neb cepal od smeha.

sam ob vsem tem nam je pa dal ful mislt. reku je "ka bi vi rekl, ce bi vam nekdo reku, da je odkril zdravilo za visok krvni tlak, proti osteoporozi, proti diabetesu tipa 2, proti dolocenim vrstam raka, proti srcni kapi, proti debelosti... in to brez stranskih ucinkov?" jz sm tkoj vedla da govori o redni telovadbi. no sj pol je reku, da je problem, ker tega u tableto nikul ne bojo mogl dat. to mors ti sam redno delat. ne mors ti skladisct "redne vadbe". namest da se peles 10 min, pejt pes, namest z dvigalom, pejt pes, namest na bus do faksa-pejt pes..in ja-premisla sm si, da si bom mesecno za bus kupla. bom pac pesacla in 20 min u eno smer je 40 min na dan, kar pa (ker se poznam:) vem, da drugac neb nkol zase nardila. plus tega mam 2krat tedensko odbojko(plus tekme ob nedelah), enkat na faksu trening, 2 krat tedensko tek s sosolkam plus salso ko mam cajt...za domaco nalogo nam je dal prebrat 3 znanstvene clanke. ze naslovi so ciz nori. ni fora u dietah (te so bullshit anyway) fora je u nacinu zivljenja..prej k se navads zdravu zvet, bul je zate.

ja ucer po odbojki sm sla k soigralki Marie (francozinja s poudarkom na seksi RrrrrrrRR:) na house party. ej u kakem flatu zvijo. omg. u centru mesta, s takimi sobami da dol pads...uglavnm-ona (frajerka) mi je za parti povedala sred igranja - ej teja, daj prid dans k men domu na parti, kr direkt po treningu. ja super res- smrdela sm, u trenirki sm sla plus u supergah. how impressive?! pridm tja pa vidm 5 opedenanih francozinj in 20 opedenanih francozov:D hvala bogu, da so pol prsli se moji sosolci, k pa so uletel isti kmetje ku jaz:D (trenirka, supergi).. ful je blu lusnu, spila sm 2 dcl vina, 2 dcl piva in sm bla posteno lusna:D in MarRrrRRRie k me je pelala na postajo za bus (pes sva sle) je bla tud kr potrjena in me je seveda postavla na napacno stran ceste. jebena leva desna in dve babe na kup pol veste kaku je. uglavnm in jz vidm svoj bus kak se je prpelal na nasprotni stran ceste in sel v smer kamor hocm jz it..u sekundi mi je uzgal. USTAV BUS!!! in sm tekla cez 4 pasove, na drugo stran (na sreco prazna cesta) in ustavla bus. ej za milimetre je slu..:) se usedla gor in prispela domov-wooohoo:)

ena lepa pesmca iz moje najlubse pesniske zbirke (feri lainscek - ne bodi kot drugi)

NE VPRASAJ ME

Ne isci me na ulici,
ki slepa je in ne zivi,
ne vracaj se na plocnike,
ki dez jih kdaj opere le.

Davno ze odsel si stran,
navadil si se biti sam,
dolgo ze bledi spomin,
grafiti so zbledeli z njim.

Ne vprasaj me, kako mi gre,
ne vprasaj me, kako mi je,
kako mi gre, tako mi gre,
kako mi je, vseeno je.

Le tisto pesem najino,
staro pesem zalostno,
mi lajnar vcasih zaigra,
kot bi jo igral za dva.

P.s.ta pesm trenutnu nima veze z mano, sam pac lepa mi je...se cujemo. baiiiiiiiiii****

3 komentarji:

Sabina Kravcar pravi ...

Helllow beyba...:)

Ful dolg se nismo že vidle niti slišale..vidm da na pouno uživaš in prov je tako!! Všeč mi je da si še vedno takšna kt si vedno bla- vesela in pouna življenja..svaka čast!!:) dj fajn se mej še naprej..čaw čaw

Unknown pravi ...

Čestitam,
zarad tvojga bloga sem se zlo optimistično spravla na treking napravo, sem rekla pol urce pa bo! aha...po 7 minutah sm bla crkjena, prešvicana čist nč, ampk brez sape totalno!!!! Tko d ja, bomo najprej peš probal:)teb pa svaka čist za tok natempiran urnik-važn d dogaja!

pridna bod in uživej***

tejcha pravi ...

ma ja...urnik je res pester:) cauuuu sabinca btw!:) ej...tect ne maram. kaka muka mi je tu. ne znam povedat..poun ku*** mam tega teka. sam morm zdrzat k bomo mel testiranja kmal. jebe**!

uzivejte punce..:)se cujemo..