torek, 7. oktober 2008

Can you fit in some life-saving this week?

jaaaaaaaaaaaa!!!!! ratal, prezvela!!! ni moznu! kuk se jz kri bojim dat, pa igl pa tega sranja..no in k smo mel une stojnce z vsemi dejavnostmi, je bla tam tud stojnca za krvodajalstvo. o jesus. in ze smo pri osnovi psihologije. KAKO SE RESITI STRAHU? tako, da se z njim soocimo. in sm si misla "o pi+++ ka tu pomen, da morm kri dat?" :)) pac uzela sm kartico in jo spravla u belezko. ales ucer ni mu faksa, jaz niti in je reku "no teja, ka bi pocela dans?" pa sm rekla "ej ka ce greva na krvodajalsko?" pa on"ti?":))) in jz samozavestno "in zakaj ne?" pa on"no prov. ni glih romanticn izlet, ce te pelem na "give blood centre", ampk dobr.." no pes sva mahnila u centr (ubistvu zlo romanticn sprehod)ampk pustimo podrobnosti;) in prsla sva do centra. ze na vhodu me je mal stisnlu sam sm rekla, klinc, zdj zbezat ne mors, ker ales bi te itk ujel..:) no ker ales to redno dela, je su not ko po tekocem traku, jz sm se pa se z dohtarjem dobila pa nek uprasalnik izpolnila, pa hemoglobin so mi stestiral (test z bakrovim sulfatom in blo je vse kul zato sm bla povablena na STOL). faaaaak...srce nabijalu...velka igla...tam prazne vrecke..men cmok u grlu. na sreco je biu nasprot mene ales, ki pa je na zalost glih koncal z dajanjem, ustal in sel. o fak. sama sm..no zravn je bla sestra in dajanje krvi se je zacel...ful sva se zacvekale, ker je hotla tako frizuro k jz, sam sm ji povedala, da ce hoce tako cupo, nej gre u slovenijo. smeh po celi ordinaciji. nasledna stvar k me je vprasala je bla, ce sm s kom tle. in avtomatsko sm pogledala na drugo stran ordinacije (tam k je ales prej sedu) in rekla "ja s fantom", u tistem se tud ta sestra obrne in na stolu k je ales prej sedu zagleda starga sivga deca pa me vsa zaprepadena pogleda..ona je dejansko misla da je tist moj tip:) jz sm pala u smeh in ji rekla, da moj me caka zunej in njena reakcija je bla "thank u god." cudnu mi je pa blo, ker me je skoz sprasvala "a ste uredu?"(pomoje sem bla zelena ko stena:) no nekje sred dajanja mi je spet rekla "a ste uredu, ker kri vam ne tece vec?" jz sm si misla "pi+++ ne mi zdj vse krvi posrkat!" :) no pol mi je dala neko zogco za stiskat in hitr sm napumpala pint of blood.(mau vec ku pu litra). tle je pa blo k se je zacel. pride dohtarca, hoce dat vn iglo, jz (budala!!!) pogledam iglo in se mi stemni...take srebrne pike so zacele plavat po zraku in tocno sm vedla, da ce ne bojo ukrepal bom skp zlezla...plus tega mi je fuuuul vroce ratal..in ko mi je tokrat rekla "a ste uredu?" sm rekla "ne."

:)))))


no stol na kterem sm sedela so obrnil na glavo, kri je stekla u glavo in bla sm tkoj kul. sedela sm pol se 10 min (ales je zun skor zivcnga dobu k ga je skrbel da so me odpelal:))) in pol sm sla na caj pa piskote. seveda vsa ponosna nase:))))


usak bi pomoje mogu kri dajat, sploh ce je zdrav..ful dobr filing je, k premagas strah in jz sm bla ciz hiper po tem. fullll vesela, kr skakala sm k je slabost minila..:))

pol sva sla se mal u soping, kupila sm si cevle za tek, anorak(tak gorski) pa rokavice (k tle piha ko svina). po sopingu je su ales laufat (klub temu da je dohtarca rekla da nbenih sportnih aktivnosti na ta dan)..in dans zutri sm sla na trening na faksu..

mel smo merjenja, trebusnake, sklece (tud zenske smo mogle delat moske sklece), telesno mascobo smo merl, ucil se mert krvni pritisk, kuk visok skocs...etc etc...ful zanimiv in zdj mormo nase lastne rezultate interpretirat in ubistvu dobis sliko kam spadas (podpovprecje, povprecje, nadpovprecje). na sreco za zenske niso tko stroga merila, tud za mascobo ne:D:D:D:D full je blu smesnu ker smo po sportnih aktivnostih mel se 1 uro predavanja. jz sm se skor poscala, ko je tutor postavu uprasanje zaka majo zenske vec mascobe in en tip je reku "BOOBS". norci:)) no sam tko da povem, potem je razlozu, da je genetsko da majo zenske vec speha, ker morjo rodit. tak da punce-no worries-god made us that way:))) haha

no po treningu sm mela se fiziologijo, uvodno predavanje - 2 uri. tokrat je govorila kak napisat znanstven esej (ker to bo letos del ocene) in nam razdelila 3 teme med katerimi si lah zbiral. jz sm si zbrala - deli srca in njegovo delovanje ob sportnih obremenitvah ter ob bolezni. pol je pa se poduprasanje kako se da mert in preverjat delovanje srca. pac prebrat mors par strokovnih clankov in eno bukvo cloveskega telesa mamo. in to bo del ocene. deadline za oddajo esejev mamo 14.nov. spooky:) aja se ta zanimivost-predavanja fiziologije mam u CERKVI. ne ne zajebavam se. cerku, ki so jo spremenl u predavalnco. hude dalince smo mel, da smo lah glasval in sprot odgovarjal na dolocena uprasanja, sam nc ne spremeni dejstva da sedis u cerkvi in mas tud orgle pred sabo. FULL hudu zgleda res.. stoli so taki oblazinjeni, gledas vitraze, orgle, oltar pa predavatlco..pa se hudu dobr se slis:D haha...res je mega. sam k sm not stopila dans, pa je bla ful guzva pa vroce pa sm rekla "o fak" namest da bi zacela "o holy jesus..":)))

po predavanjih sm sla se tect z alesem. jz sm tekla sicr sam pu ure in skor duso spustila, on pa je nadaljeval se dobro urco. norc:p no zdj pa res pocas grem...jutr bo spt busy day. u cetrtk mamo pa z nasim faksom neko festo spt. we shall see ce bom sla...

s polubcki, skurjena bol kot kdajkoli prej, teja:D


2 komentarja:

Unknown pravi ...

wau, kul tole brat.
Uživj, pa zdrava bod :D

tejcha pravi ...

hey johnny boni:) (boni-not sure what it means really, just sounds cool:)) kak si mi srce?? hvala za zelje da naj bom zdrava, se zmer imunski sistem bul u kurcu ku ne-sam dans dobim dozo salse in sve bo fajjjjnnn:)wooohooo

lepu se mej, uzivej***