nedelja, 5. oktober 2008

my kids:)

jaoooooo tu bo tu!:) ucer sm sla kao pazt na tamale k sm jih lan pazila. pa ka si nor...ej kake so spet pocel. k sm prsla tja je georgia dobesedno skocila name k sm stopila cez vrata, suzzy je vse sam opazvala, nick pa ni trenil z ocesom (hard wanna be:) kuk so lusni se zmer.. kaki cukri..in sevede tkoj smo se zacel ment, nick je reku "teja, pogresam rdece lase" pa sm mu odgovorila "pocak do halloweena":))) no in pol mi je povedu, da so ga letos prestavl u 2 visja razreda in da je zdj najmlajsi u svojem klasu. reku je "ves sm tku pametn, da so me dal visi." in seveda tu ni blu vse- zravn je stala mala suzzy k je prpomnla "ja ampk ves teja, tud jz sm ful pametna, sam prfoksa tega ne steka.":))))))))) skor poscala sm se.

na otroke sm pazla u bajti babice jo, to je u edinburhgu. hiska je tko lepa da dol pades. res...cist old school varjanta, k u filmih. sevede so mi u eni uri hotl pokazat vse igrace k jih majo in lah si predstavlate, da je bla soba totalna bomba k sm jih spat dajala. kakorkol pr vecerji mi je nick prnesu pecivo k so ga spekl popoldne..o oblikah ne bom govorila..ker je zgledal dokaj nagravznu in nism bla ciz zihr ce bi to u usta dala, sam pol k je on pred mano dal skor isti kos u usta, sm se pa le opogumla:)

johna nism vidla, ker ga je su zurat z brati u mesto, s katie sm bla pa sam kake pu ure. ful mi je blu smesnu, k je nickolas reku - ej teja ti bom pokazu kuk sm se od lan naucu violine. in reakcija katie "oh god, please no." :)) mi je blu ze smesnu..in medtem k je on odpiru kufr z violino je ona hitr sla po vin, odprla butelko, natocla usaki kozarc in rekla "verjem teja, lazi bos poslusala..":)))))))jaoooo:)))ce iskreno povem koncert res ni biu neki kar bi si zelela se enkat slisat, sam fak-ne mors verjet s kakim veselem nick spila..sam ej..ciz brez posluha:) ja klinc usega pa ne mors znat.

pr vecerji je biu spet smeh..se usedemo in nickolas zacne "teja mi smo neki spoznal. se zmer si nasa najlubsa varuska. ne sam da znas najbol anglesko od vseh varusk k smo jih mel, tud tvoja osebnost je zlo uredu." jz nism vedla al nej se rezim al nej se zjokam:)))) full smesnu mi je blu, ker smrkovc kot je on-8 let ma, govori glih tko k 40 letnik. :)

u 2h urah so me tko izcrpal, ker sm mogla igrat 43924 igrc naenkat, zravn odbijat cricket zogco, georgio pestvat in odgovarjat na nickova vprasanja. sm ze pozabila kak je bit varuska...jesus!!! sam pol je biu pa spt x factor (TKU K LAN!!!) in usela sm se na kavc, name georgia pa suzzy, vsaka na eno stran in smo gledal...kate je narocila, da ko je showa konc, morm jih dat spat. jaooooo kaj hujsga. nc..jih prepricam da gremo spat in pol so hotl da spim z njimi. sj to nebi biu problem, sam jz sm se dejansko bala da bom prva od vseh tam prisotnih zaspala in da bojo hudicki obrnil bajto okul in jz tega ne bom slisala.. no da bi jih uspavala sm jim brala pravlico, pol sm jim pustila da so se mau zgeckal, kar pa je bla napaka...skakal so en po drugmu in sam cakala sm da bo en brez zob..na sreco so se zmatral, ulegl in zaspal. pac rekla sm jim "please shut up. i am tired.":))) ja ej...poun zelodc sm jih mela...:)no in so zaspal. in cez 10 min je prsla babi domu...hvala bogu

no tud ona mi je vino rinla:D in hotla spoznat alesa:)))) pa sm rekla, da me bo itk iskat prsu in da ji ga lah predstavm..kako navdusenje!!:) se je kr hotla ment z nemu, revez je pa kumej caku da gre...:D:D:D prou vidla sm kak trpi, pa je kr kimov pa caj pil...hehehe..kaki smeh.no pol naju je se povabila, da nej se kj prideva na obisk pa na caj sam nevem ce bo ales glih za:)

kakorkol men je blo noro spt...ful sm jih bla vesela! in otroc so me cakal ceu popoldne in baje so sprasval kate usake pet minut "kdaj teja pride":))) in georgia mi je se nardila zapestnco (na muc kicasto sam na muc prisrcno), pa narisala veliiiik srcek:)) ales je skor umru od smeha ku je vidu srcek:)))))))

sj dejansko bi sla lah popoldne ze k njim, sam fora je bla, da sm bla rajs z alesem. ceu tedn sva se sam ob vecerih vidla in ucer sva se mela prou d best...tak da mi ni zal da sm ostala z njim. k tud tiste 3 ure k sm jih pazila sm mela obcutk, da delam 8urni siht:D

no sam tku..da veste da so tamali se zmer taki cukri kot so bli..:)

mwa mwa mwa

Ni komentarjev: