ponedeljek, 20. oktober 2008

heart attack - almost :)

next time, I'll think about it;) pa tu ne mors verjet. Mele smo prvo tekmo z odbojkarsko ekipo. OOOO FAK. ne sam da me je skor infarkt ene parkat na tekmi, na konc smo skor tulile vse. jesus..prvi set smo zmagale, druzga gladko zguble, tretga tud, kar je pomenil, da ce zgubimo 4.set gremo lepu domu. seveda smo ga zmagale in pol je prsu 5i odlocilni set. Saint Andrews(to je mesto, kjer se je zacel GOLF in na tej tekmi nasa nasprotna ekipa) je ze vodu 8:2 in trener je biu z zivci ciz na konc. zacel je metat mapo po tleh, liste, cista norisnca. jz sm sam cakala, da neki dobim u glavo in pol je zacel, da on ne zdrzi vec in da gre. pa jz unu vsa histericna "pa ne mors kr it!!!!" in pol on ves obupan, da ga je to prevec izcrpal, da on pritiska ne zdrzi...(jz sm si misla-pi*** namest, da bi se na tekmo fokusiral tle tolazmo trenerja-SVASTA!!) no in nevem ka se je zgudlu-cela klop igralk je ustala in zacela vpit "let's go Napier, let's go!!!" (kricale ko pr norcih!!!) in guess what? zmagale zadni niz 15:12, trener je biu vesel ko rozica, skakal ko otrok. Me pa sred igrisca objemale, skakale in uzile 3 sekunde slave...:) nor filing!!! Spostujem to, da smo se pobrale iz najvecjega dreka (dejansko je una ekipa ze slavila zmago, ker je slo za milimetre ves cas!) in zmagale nakonc. wwwwoooohoooo...


k sm domu prsla, sem bla se tuk polna adrenalina, da sm se oblekla in sla tect! to me je res zmatral in prsla sm domu, mokra kot cuna, ki bi jo lah ozel. Ne maram teka sicer, sam ni pa bolsga, da bi dal vso energijo vn. Ce je kdu zalostn kak dan mu predlagam, da gre tect za pu ure in pocutu se bo kot se nkul. tku dobr mislm:) enostavno srecn si po teku-zbistri ti glavo...


No pred nami so igral tud Napier fantje in tud oni so zmagal(isti trener je biu spet ciz custven:D jz pr fantih sm bla una k ma zastavco u rok pa govori al je bla zoga not al zun..prvic sm to delala in je noro! nikul nism se tko natancno spremlala tekme, ker sm mogla dejansko gledat usako zogo kam je padla. Sam to bi mogl vidt-enga igralca k mamo. ooooo m g. ka pa on dela-jz kej tazga se nism vidla. Sam je razsul nasprotnika, 10 zaporednih serv mu niso mogl niti sprejet, da ne govorim kako je skakal u blok al pa zabiu zogo. Enkat je zoga letela prot men in use kar sm mela u glav je blu "teja beeeeeeeejjzzzzz!!!!!!" ne ker ce te pa tistu zadane je pa zoga pomoje zadnu kar vids u tem zivljenju:)


petek in sobota sta bla bol klavrna zame. ubistvu petek mi je prekrizal neljubi prepircek z mojim dragim:D ubistvu sva se skor pobila, ma pustimo podrobnosti:D in vso jezo in energijo sm usmerla u faks. petek 10 ur, sobota 10 ur - do 2h zutri. Nardila vse dodatne naloge, izpiske, bla bla bla...tku da ocitnu tud u tem, ko se spicm z alesem je neki dobrga. Alesa za vikend ni blo doma, ker je mu tekmo u walesu in sicer prvenstvo UK v teku. On tece za edinburgh university in bli so vrhunski 6 u celem UK. domov je prsu u nedelo zvecer in biu ciz zalostn k ni mogu prej pridt - jz pa vsa naspidirana od odbojke in teka:) no kakorkol nekak pocas bo dojel, da to, da se vidva 5 minut pred spanjem in 5 min zutri ko se zbudiva nekak ne funkcionira - za vikende ga pa ni. how sweet is that? no sam tokrat je biu on tist k me je ful pogresal. sj je prou kr nej vid kak je tu! jz odkar mam faks, ki mi je vrhunski, se ne sekiram vec tuk. ucas ce sm bla zalostna sm se ga sla napit pa je blu. sam dejansko nekih dolgorocnih resitev s tem nism nasla. poleg tega, da sm zutri mela iste tezave ku vecer prej, sta bla prisotna se glavobol in slabost. kar dejansku pomen, da s pitjem ne da sam ostanes na mestu, gres se mal globje u ..(if u know what I mean;) zdj k mam pa faks, mam pa zmer kj za studirat in kr nekak me sprosca. Sevede je tle tud unu "wauuu kuk sm pridna" efekt, pol pa itk-brat neki kar te zanima je pa tud zmer fajn.

Pondelke mava zdj z alesem zase, ker mi je oblubu, da se mi bo posvecal:) in ka je blu ucer..ma fak. Pelu me je na nek hrib. in to v kakem vremenu? u takmu, da sm ga preklela, njega in vreme. pihalu je taku, da me je zeblu do kosti, poleg tega je se dz fuuul padou, hodila sva po enem mocvirju in on je ful uzival. sred poti sm ga uprasala-ku ti dejansko uzivas u tem? pa on "ja ful". jz pa sam "o fak." tuk sm bla razpickana, da sm rekla, da mi nej sam omen kaksn klanc...bom popizdla. ves kako vreme je blo...o fak. in on na konc prav-matr je blu lusnu. jz sm rekla-sorry ales-pu poti sm razmislala kuga kurca bi ti blo lah usec. in ka je reku"ej a ni ful dobr vreme.." zavijem z ocmi in se usedem u avto. mokra k ms, zeblu k psa, jezna ku sam satan. do doma u avtu nisva spregovorla, prideva domu in mi rece "dj greva na bazen pa u savno." aleluja, sm si misla. prva pametna dons. in res je blu kul-nek privat bazenck, 2 male savne..ej sama sva bla in blo je zakon. in konc koncu, ker se je dan dobr koncal, je biu dobr...smesnu mi je blu, k mi je reku, da u kopalkah dobr zgledam. jz sm si misla "ej stari al a)ful dobr lazes al pa b) me skuz u joske gledas da ne opazs drugih napak" lusnu je blu.

zdle letim na faks, mam trening-cardiovascular exercise. mam cudn obcutk da bomo tekl al pa kolesarl al pa neki. in to na dolge proge...ura je 8 zutri in tu je prezgodej zame. ka si nor??? kumej sm se zvlekla iz postle. plus tega pa startam eno uro prej od doma, ker niam pojma kje je ta center za vadbo (prestavlajo nas iz enga konca u druzga ker mamo razlicne treninge) in buuu...mam obcutk da bom spet klela:)) ne mors verjet. moja orientacija. baaaah. ucer greva iz savne in me je ales zuni cakou (mas mosko pa zensko slacilnco) in jz stopm iz zenske slacilnce, grem gladko u levo, ful samozavestna, tam je zih izhod in srecam enga tipa k je tam delov pa mi rece "lady your partner is waiting for you outside." pa jz unu "but i am going out." pa un "it's that way." pa mi pokaze kontra smer.. super res.

mejte se!!! morm lett!! ale miske in miskoti...

aaaaa ps. ucer sva sla nahrant hrcke!!! ales dela kot varuska in so sli u francijo in so pustl hrcke doma. omg kaku je tu lusnu..jz sm hotla kr domu jih uzet za en tedn (zaka bi vsak dan tja hodila ce jih lah doma hranva). ales se pa ni strinjal (pomoje je vidu moje navdusenje in se je ustrasu da bi se jim bol posvecala ko nemu:))) ku sva tja prsla naju je en cakau obesen na kletki-tko da si ga lah cohau po trebuscku. jojoojojoj kaka lepota. jz sm bla ciz hin...:))

ale bejbis..se cujemo! baiiiiiiiiiiiiiiiiii

Ni komentarjev: