ponedeljek, 13. oktober 2008

frizerka teja

ja prou ste prebral. jesus!!! tle ni nc smesnga!!! :p tle je ubistvu neki tragicnga-moj dragi si je namrec zamislu, da bi ga jz ubistvu lah strigla. Seveda sm se strinjala in ko me je uprasal o izkusnjah sm mu povedala, da enkat sm ze postrigla metalcu pu metra las (pjana za novlet pr niki, remember??) in nc ni biu navdusen nad mojimi izkusnami:))) i wonder why?:))) anyway, vse bi blu kul ce bi on kupu skarje in bi ga postrigla..in kaj je on kupu?!?!?! masinco!!!! argggggghhhhhhhh...in dans zutri jo lepo razpakira in prav "ale teja akcija.." jz sm najpri misla, da ma kj druzga u mislih ku pa strizenje las, ma dobro:D fak...bul sm vidla kak on to resno misl, bul mi je blo grozno in k je dojel, da dejansko ne morm zacet brit njegovih lepih las, je prjel masinco in si zabril pu glave..omg!!!!! aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! no pa sm rekla-kurc, kar je je, prjela masinco in dokoncala kar je zacel. polna soba je bla las in mojih solz:) sj ne da mu ne pase, full mu pase ubistvu, sam zakaj bi si clouk pobril glavo na zimo. in kaj je biu njegov odgovor "nikul si je se nism, pa sm hotu probat." pi*** al pa ce bi pocaku do poletja. in pol sm se zajebavala in sm rekla-ves ka, tud jz si nism se nkol glave zabrila, let's do it..(in sm cakala njegovo reakcijo, ubistvu tega neb nkol nardila). kako je reagiral? "jaaaa, noro!!! djva!!" ga pogledam "stari, prvic, nism depresivna, drugic, britney ni moj idol." smeh in zaklucena debata.

usak dan cakam, ka prfukjenga si bo se spomnu. zanc k sm rekla, da bi mela mucka za hisnga lublencka, je on reku, da njemu bi biu pa dobr hisn lublencek podgana. u pi*** matr...sm hitr utihnla. se podgana se manka u tej mali sobci, da si se na wc ne bom vec upala. in zakaj podgana? ker je tko pametna zival. moj odgovor je biu "ja nc, pol pa najbul da delfina ubavva.." jesus! ne sj-smeh je usak dan, ker men njegove ideje delujejo bolj bizarne kot normalne. pa sj-ka je sploh normalnu anyway?

drugac sm sla u soboto na plazo, ceu vikend smo mel tak sonce (sicer tud veter, tak da ni blo tuk vroce). s sosolkami (margarido in stephanie) smo se zmenile, da gremo u soboto na plazo...waaaaaa ka je blo dobr. kr nafilala sm si baterije ob vsej tej lepoti.plus tega je biu center mesta (princess street) ciz nabit, ker so se zacel sejmi..sedela sm u zgornem stuku busa, gledala polne ulce ljudi, poslusala mp3 in bla brez besed..k se sonce upre u tiste skotske hiske, grad na hribu-kr ne mors dojet. ciz neki druzga ku pa na dezevn dan..

Ales je su u soboto zutri na tekmo nekam na sever spet in prsu domov u nedelo popoldne. K je prsu domov je biu ves razpickan, ker se je baje zgubu sred hoste na orientacijskem teku. (laufanje po host z zemlevidom u rok od tocke do tocke). ful razocaran nad sabo, ker je meu slab cas in ker je bla ena zenska sam 8 minut za nemu. hotla sm ga potolazt in sm rekla, ej ves kaj-mogoce bi pa jz mogla zacet laufat, da bos dobu motivacijo nazaj. stari ce grem jz u hosto z zemlevidom, ne da bom sam eno uro za tabo, mene 2 dni vn ne bo, ker zih bi ciz zalutala. ce ne druzga, vsaj nasmeju se je.

dokaz, da je biu pa res obupan je pa biu, ko mi je reku "mogoce bi mogu pustit ta orientacijski tek in se zacel ukvarjat s salso." okej s tem stavkom se pa res nism mogla strinjat, ker cloveka, ki obozuje metal musko si pa res ne predstavlam movat z boki in ker sm hotla preprect samomor, sm mu rekla-midva morva najdt neki med salso in tekom...plavanje?!:D odlocitev je padla in jutr greva u savno pa na bazen. al pa pac enkat ta tedn, ker do srede mam usak vecer neki (dans salsa in odbojka, jutr hip hop, u sredo odbojka spt). ja btw trener me je zbral med 10 in sm u ekipi. wooohooo:) u nedelo mam tekmo. wooohooohooo:) sj cudn d me je opazu, ker ej k sm bla prvic na treningu (okul 60 zensk je blo na kupu, 10 ekip po 6) in men je blu kr slabu. najbol prf***** trening ever. ciz sm ze skor obupala, ker sm bla u skupini s 5imi zenskami od katerih 3 niso tocno vedle kaj odbojka je. o m g...kr na jok mi je slu k sm si misla - kaku klinca lah prstanem u ekipi s takimi pacienti?!"?" Ena zenska dejansko ni vedla, da za odbojko rabs roke. ma ej da me ni skor infarkt in k mi je 5ic odbijala s komolci (to ni sala, zenska je dejansko uporablala komolce) sm jo pogledala in ji rekla "k bi lahku prosm uporablala prste, da odbijes zogo?" nism hotla bit nesramna, ceprou je bitchy ispal, sam sorry kar je prevec je pa prevec. najraj bi ji eno prsolila, sam pol bi mela ze prvi trening kake disciplinske ukrepe, sam ej res mi je sla nekam:p ja tadruga pa NIKUL ni vedla, kdu je tocko dobu. omg. in vedno "cigava zoga je? je nasa?" ooooo fakkkk....200/150 pritiska sm mela k sm slisala to uprasanje 2000ic. ocitnu baba ni stekala kdo je dobu piko. ocitnu. al je bla tuk bukova al je pa prvic spilala al je pa misla, da bomo zrebal cigava zoga bo. jesus...in ku igras u taki ekipi, dejansko ne mors dokazat da znas igrat pa ceprav bi rad. tud ce sm dobila zogo, sm jo podala na podajaca, sam ka je to nucal, ce podajacica ni niti vedla ka naj z zogo. zacuda mi je na konc treninga reku, da sm vablena u ekipo in mal je mankal pa bi mu rekla "zaka pa jz?" ker na tem treningu od zivcu nism mogla niti serve cez spravt..

na drugem treningu je bla pa ze druga zgodba. blo nas je 10, ki smo u ekipi in pa se ena druga ekipa, da smo treniral skp. kaki uzitek!!! res d best...nism glih se u vrhunski formi, ma bit ce bolje. ce ne druzga, vsaj uzivam u odbojki in to mi je glavno. men ni tuk do tekm. bul mi je pomembn, da mam en sport u katermu uzivam. ceprav-cez ples ga pa ni. in nikul ne bom nasla sporta u katermu bi bul uzivala-enostavno ni moznu. sj pr teku je kul, ko teces pu ure (pu ure je zame ze ful:) in prids na cilj in cuts kak ti misice drgetajo in te pot obliva in obcuts neko sreco, zadovolstvo. sam to je sam na konc-ko tecem je pa mucenje:) medtem ko med plesom uzivam od prve sekunde, do zadne in se pol..DANS MAM PRVIC SALSO in sm ze ceu dan dobre vole in naspidirana, po salsi morm pa lett se na trening odbojke, ker mamo tekmo u nedelo.

torej kaj bom delala dans? letim u kniznco po knige, da zacnem pisat esej, pol morm na posto, zvecer pa treningi..ja drugac sm pa u aktivnem iskanju joba. povablena sm bla na 2 intervijuja sam nism sla na nbenga, ker hocjo, da prevec delas. ne morm delat 4 noci u tednu, ker bom pregorela. fora je, da hocjo da delam od 10zvecer do 4h zutri in to 4 noci..sorry no go. morm bit mau zbircna glede sihta, ker si ne smem prevec nalozit. faks je na prvem mestu-remember?:)

vam bom porocala se kj o predavanjih, ki so btw-zivlenska izkusna-kuk obozujem ta faks. ejjjj omg. noro! zdj smo mel predavanje o tem, kako sestavt program treninga za dolocen sport. to bo tud nas projekt. po trije bomo mogl sestavt za dolocenga sportnika ka bi mu priporocal na treningu. men je to noro vsec, ker mors dejansko nardit research. Zanimiv mi je tud kar je predavatelj na konc predavanja reku "Zapomnte si, da ce vam nekdo rece, da ne mara sporta, ga vpraste: A ste ze probal vse sporte k obstajajo? In sigurno jih ni. Fora je, da je vsakmu cloveku vsec vsaj en sport, sam odkrit ga mora in se potem s tem ukvarjat. Sele ko uzivas u sportu, to je prava rekreacija." In ne bi se mogla bolj strinjat.

no lubcki moji, lubica se poslavla...

imejte se lepo in zapomnite se: teja vas gleda:))))) haha

see yah:D mwaaaaaaaaaaaa

4 komentarji:

Nika pravi ...

Hehe..unga novega leta se dobr spomnem...Kostrunu zjutri ni blo nic jasn!!! Ampak sm pa prepricana, da si zadevo z masinco odlicno izpeljala..tko al tko pa fantom hitr lasje rastejo... Vglavnm ful dobr da ti dogaja sto na uro pa da mas ful za delat..tko bo saj cas hitro sel..

Vglavnm uzivaaaaaaaaj!!!

lp N.

tejcha pravi ...

ma ja! skuz mam neki..najbul da neb nc spala, ker ni cajta:D drugac pa res-tedni letijo. ne morm verjet da sm ze 3 tedne tle. se mi zdi ku da sm 2 dni:D priznam pa, da mi mankate frendi. sj mam kul sosolke, sam se bojim, da niso pu tuk nore ku jz in pol ne stekajo..:D kakorkol...22.dec se vidmo...

uzivi niki!

hugs and kisses, t.

petra pravi ...

Hej
Kar ne morem verjet kaj vse sem zamudila pri tebi... od moje selitve je cas dobil cisto drug pomen... sam vazno je da mineva dobro ;) Vesela sem, da se ti godijo tako lepe stvari! Smo na vezi... uzivaj se naprej... lep pozdrav obema iz poletne Gorice

tejcha pravi ...

ja sam res...u zadne pu leta se je svasta zgodlu:D hehe...hvala cipka.
se slismo, pa uzivaj tud ti..pozdrav Maria..

baiiii sugar*