nedelja, 9. december 2007

bozicno drevo

dans smo postavlal bozicno drevo sred dnevne sobe. in to je tle tak dogodek da...jaooo!!! hudu! kuk okraskov, 2 m visoko TAPRAVO drevo (ki mi noro dobr disi). vse okraske izpred zadnih par let smo znesl na sredino dnevne in potem so tamali dolocil kdo bo kaj dal na drevo. in meni je pripadla cast, da dam na vrh na spico bozicno zvezdo:)))) (full do dans nism vedla, da je to castno delo:)))

no okrasil smo ga NA MUCH:) okraski so od zab do rib, zvezdic, zvonckov, ma vse od a do z. ko smo to okrasval je pa kate dala na tv top 40 bozicnih pesmi in vzdusje je blo tako, da se ne da povedat. prou pocutila sm se ku da sm ujeta u nek film in da snemamo happy family life..:))))) seveda je blo treba, ko je blo okrasevanje koncano, se na sredini zaplesat...kot sm rekla "happy family life":)
se en dogodek, ki se je zgodil danes. sedim u svoji sobi in zacnem pakirat stvari u kufr, ki sm si ga ubavla (prevec stvari se je nabral in zdj ko u cetrtek pridejo trebanci pa tadej mi bojo en kufr domov pelal oni). pakiram in v sobo pride georgia. vprasa me kaj delam in povem ji, da pakiram. pa ona "zakaj?" pa jz "ja domov bom sla kmal." in tamala mi pade u jok pa me zacne ful objemat. o jezussssss...pol sm jo pa pomirila pa sm rekla "lej georgy..ti bos ko bos hodila na obisk k babici u edinburgh, zmeri ko bos prsla, obiskala se mene." pa me se kr ni spustila. cez par minut je pa rekla "okej. sam dej oblub mi da bos nazaj prsla." pa sm ji oblubila..:) dobr da u sredo odhajam zlo zgodi zutri ker takele scene poslavlanja mi niso glih pri srcu:)

pa dans ko je kate prsla iz shoppinga (sla je u aberdeen po fasngo) mi je prnesla ene zacimbe na ktere sm nora. ona nardi full dobr fajitas in mene je zanimal ka da notr. napisala sm si full njenih receptov (preprosti so pa full dobri) in ker je vedla, da teh zacimb pac nimam mi je prnesla eno full velko skatlo zacimb pa rekla "evo teja..da bos mau razvajala prjatle." pa kr objela me je...jaooooooooo zaka mam filing da se ze kr poslavlamo? sam nism zalostna. itk pridm nazaj, pa tak al tak bomo na vezi. tko s slovenci kot s skoti:)))

lepu se mejte, uzivejte carobni december...kaku je lepuuuuu:)

lubcke vsem*******************



slikca 1: suzi pr drevesu..pred okrasevanjem:)

slika 2: georgy prpravla okraske..so cute.. slika 3:suzi z zvezdo ki sm jo dala na vrh drevescka...
slika 4: priprava vseh okraskov...
slika 5: skoraj na koncu...


slika 6: picture perfect:) drevescek v vsej svoji lepoti:)

2 komentarja:

Unknown pravi ...

hej ta drevešček je pa res zakon...ja ka pa jaselce :)?...res zgledate k popolna družinca...res lepu da ste se tega skp lotil...drgač pa kumej čakam da probam te začmbe :)...kumi čakam da uletiš a nau faj za praznike boš pa na dolenskem :)

tejcha pravi ...

jaaaaaaa prazniki na dolenskem..doma!!!:) jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee:) res kumej cakam...:)