četrtek, 6. december 2007

me stiska pr src..

jojjjj...vidte tu je problem, ce se k nekomu prsels za 3 mesce. enostavno ga vzljubis:) no sj tle to full ni biu problem k so mi bli vsi tak vsec ze po parih minutah:) da me ne boste napacnu razumel - valda vas pogresam. in kumej cakam da se objamemo and stuff like that. sam po drugi strani...navadla sm se na objeme georgie...jojjjjjjjjjj...res. kak cuker. nicholas me sicer ne objema, ker on je moski in se pretvarja da nima custev (pac vcas ga mal zanese pa se mal pocrkla:). tamale pa skoz...jih pridm iskat u solo, morm tkoj georgio nost cucarama do avta, suzanne me obvezno drzi za roko, pa vozna po mestu...zelim si da bi to dozvel. vozt morm ciz pocas, ker tamale iscejo okrasena drevesca..in ko kakega zagledajo "tejaaaaaaaaaaaa!!!!!! bozicno drevooo!!! teja bul pocas!" simpaticnu na muc. in zdj komej cakajo da bojo se one postavle drevesck:)

drugac ucer smo pa zvecer iz bajte opazil full lepe lucke in georgia jih je hotla it od bliz pogledat:) pa tak po vecerji gre na skuter pa pros mene pa kate da greva z njo. okej...gremo pes lepo mal stran od bajte in opazmo, da luck ni vec, ker so jih ocitnu odklopil. pihal je ko pra****** spet in jz sm se tresla ko majmun. no in tko hodmo nazaj in na travniku pred bajto so drevesa, ki so s spagam prvezana.. in tak hodmo...in bla je tema in spag se ni vidl. in tko kr naenkat zmanka kate:)))))))))))) jz sm umirala od smeha. full nesramno se slis, sam se je tud kate tuk rezala, da nch nismo mogle. ko sm jo pobirala sm ji rekla "okej sj bi prcakvala od sebe da bi se zlozila, sam da si se pa ti...":))))tak da enkat za spremembo nism jz uzgala po tleh...

ja to vam se nism povedala...kilt sm dobila od kate. mi ga je podarila za bozicno darilo. kuk mi je vsec...noro res...itk ga bom oblekla za prihod domov:) scottish teja is comming:) kupila sm pa tud album v katerga bom vlozila slike in dopisala komentarje. sam a veste kuk je tezku izmed tukih slik zbrat par pomembnih...??? jesusss..

no sam tko da veste, da ne morm verjet kak lah 3je mesci minejo. in kak polni so lahko..unbelievable..kr ne morm dojet,da bom cez 2 tedna doma...

p.s.mami hvala za posto s pudingi in pismi s faksa. imela si prav...gre zgolj za podatke o uporabniskem imenu, postopku, etc etc.. birokracija mi obraca zelodc. sam res...

no se neki vam povem..usak dan sm skor u savni...kak je pa to d best. ni moznu...pa se tle se gre u savno v kopalkah, ker brez kopalk ni dovoljeno. i love it!!!! ciz sprosceno, prou d best res...

imejte se lepo, uzivajte praznicen december (jaz grem dans u montrose gledat kak bojo przgal lucke v mestu...)******************************************

1 komentar:

Unknown pravi ...

živjo tejči...sej veš mene taki žuri tok ne pretegnejo je pa čist zanimivu...bi šla sam ne bi pa nevem kaj dala da bi bla tam...no uglavnem sem dojela da ti je blo sanjsko tko k škotska...nej te mal potolažem, da obstaja možnost da boš šla še kej na škotsko...tako da to ne bomen za vedno zbogom...tle te tud že prčakujemo...ampak k smo v stikih s tabo je čist lažji :)...no da ti še jz mal povem kaj je kej novga...aljoša organizira kšotovo maklaževanje in je čist organizatorsku razpoložen...pomoje bo full dober, v soboto bo, sm je vstopnina noče me zastonj not spustit, čeprav on ve da ga mam rada :)...ampak bo že, moram it v kontrolo, da kej ne uničjo :) pa da mal skritiziram...no v tork smo se ga mal napil...grega je bil jezen name k sm mu zic spizdila :) mislm k da bi mu jajca stran odrezala...čist nekavalirski...aja pa aljoša je mogu kazat osebno k ma novo frizuro in očitnu zgleda star manj kot 18 in organizira fešto leta :))))...joj buh...no drgač nas je v tork leja poklicala da pridemo k njej na pijačo...zdej je v novem fletu...ful carsku, prostorno...blo je fajn...vrhunec večera je pa bil ko smo šli mi domov pa smo šli čez prešerca tm so ble pa tko lepe lučke...lublana je prav lepa v teh lučkah :)res čudovito je...sej dogajal se je polnu stvari ampak ostalu pa zveš k prideš domu :).....se vidmo kmal...lep dan ti želim še naprej