torek, 11. december 2007

soncni vzhod

jutro...pogledam ka me slepi...SONCE. kak soncni vzhod spet. in direkt cez moj oken:) no sj vem da ni glih sam za moj oken sam dobro, pustimo malenkosti:) kot da dozivljam dejavu sm skocila u zrak (spet so prsli na plan vsi petkovi obcutki) in tokrat clo zagledam katin fotoaparat na moji policki in hitr skocm do okna...se vsa zalimana iscem kje se przge:)))) no in slikam (tole je slikan cez sipo tak da je mal kvadratkasto:)....

morm vam povedat se par stvari k so se zgodle v zadnih dneh..

1.)Nicholas je spet bolan. ze od sobote in tokrat je resno. ne kasla, dela pa vse drugo:) (beri: bruha, ima izpuscaje, vneto useso, vneto grlo, full mocne glavobole, bolec ceu trebuh, vrocina...) jz u zivljenju se nism vidla tak bolnega otroka. res ne...u soboto je kr cel dan ni nch jedu, ker mu ni pasal (kar je pr nemu ful cudn, ker on bi skuz jedu drugac:), no u soboto je ceu dan bruhal (jz ze ciz panicna ko sm vidla da zolc kozla) in nc ni pil (dehidracija????). no kakorkol kate je bla se ciz mirna in je rekla, da ma najbrz virus(mogoce virus k ti sesuje imunski sistem?!?!?)... jaooo..js sm sam govorila, da naj ga pele dohtarju...no pa je rekla, da ga bo ce bo hujs:) in ka je blo u pondelk...tamal ze tak svoh da tud do wcja ni mogu vec. sam lezu u sob pa jambral kuk ga trebuh boli plus use ostalo(jz pa zravn u mislih klela pa mu govorila "dj prosm vsaj mal pij"...no in ko je hotu na wc je kate opazila da ma izpuscaje po celem telesu. in takrat sm ji rekla...kate....dj pismu no..sj ka pa bo? tud ce ga posle domu brez tablet oz.zdravil mu mora vsaj neki, da ne bo dehidriru (pa tud jedu ni nc!!) res tamal tak svoh da...vidno mi je zginjal (beri:hujsaL:). no in ko je vidla, da ji bo pomoje glih umru ce ga ne pele, ga je narocila. prideta u ambulanto (nosila ga je) in mu hocjo kri vzet. mu jo vzamejo in ko je hotu vstat, jim pade skup. jaooooooo...jz si sploh ne predstavlam kako paniko bi jaz zganjala ce bi mi doma skp pou..jesussss!!! no sj pol je dobu antibiotike (k so spet za en kurac:), neke praske za rehidracijo (aleluja!!) , pa dans mora nazaj (zarad izvidov krvi). jz res nevem...se zmer nc ne je, sam vsaj bruhat je nehu (mogoce tud zarad tega ker nima kj bruhat??:) jz sam upam da bojo zdravila prjela oz.da bojo na izvidu krvi vedl ka je narobe z njim?? jz nevem kuk cajt bo se lah u takem stanju.res je ze ciz izcrpan..kriza res..

no tako da mam jz bolnika doma, tamale dve sta pa se zmer navihane, sam sta pa full prjazne do brata. ucer sta prsle iz sole pa sta mele polno kartic za bozic (od sosolcev pa sosolk) in sta dale vse nicholasu da jih je on odpru..a ni lepu:)?? kaku ga cutta.
2.)ucer sm mela zadnic salso. smo jo mel kr 2 uri skup, ker smo se mal merenge plesal..predn sm sla na salso sm pa dala razvit eno sliko, ko smo bli na 1.salsa partyu u aberdeenu pa smo usi 4je na slik...usem 3m k sm jo dala so bli full veseli...:) Rod (ucitelj) je biu navdusen nad studijem u Edinburghu, ker tam je tud SALSE velik:))))) hehe...in je kr zacel "ja teja...zdj lah zacnes resnu trenirat, pa tud lah ti dam kontakte od dobrih uciteljev, pa tud k prids u slovenijo ne nehat plesat pa ......" jz sm se sam smejala:))

drugac je blo pa se en dogodk ful cudn:) pride en tip k sm ga pelala iz Dundeeja kake 3 tedne nazaj (ko smo bli na salsa partyu sva ugotovla, da hodva na isti tecaj sam da on hod eno uro prej. no in ker bi mogu it full hitr na vlak sm rekla da ni panike da ga u arbroath pelem, ker mam ze itk enga u avtu k ga morm tam odlozit. in biu je full vesel.) no...in zdj k smo mel zadnic(mel smo obe skupini skp) in pride do mene in mi da kuverto:)))) pa jz tko..ka pa je to??? pa on...ker vem, da nimas skotske cifre sm ti sim kartico ubavu..:))))) (ve da nimam skotske cifre ker si je john u mobi pisal like eno uro cifro spet ker je biu nazgan pa je mu drug mobi:) in smo se u avtu skup vozil pa je ta sopotnik slisal 00386) pa jz tko "zajebavas..":) pa on "ne:) itk nism vedu kuk ti bo prav prsla za tale tedn,sam sj je vseen" in pol sm mu povedala da pridm sept nazaj in je biu full vesel, da bom lah to uporabla:))) hehe..SVASTA:)

tele dni mam drugac kr dost norisnco, ker pakiram za vikend u edinburghu, poleg tega nosm stvari z vseh koncev bajte u svojo sobo, da bom za domov spakirala (btw za vse tiste k se ne veste- ne sovrazm velik stvari-sam pakiranje je pa definitivno ena izmed njih!!:)
no sam tko sm se vam na hitrco javla..

p.s.zarad soncnga vzhoda vem da bo fucking awesome day today:) mejte tud vi tazga:)

p.s.2: Dancing faces you towards Heaven, whichever direction you turn." Sweetpea Tyler

2 komentarja:

Unknown pravi ...

ej, buh pa kaj je temi škoti a so zmešani, pa nej ga pelejo zdravniku, sory sam kakšna matka je to če njen otrok 3dni doma umira skor, kako sploh lahko to gleda pa še tako je suh :(...mi gremo pa zdravniku če nam mal z nosa teče pa nas mal grlu buli...no dober...grem zdej k mam gužvo ...se vidmo v sredo

tejcha pravi ...

ja sj stekam ka hocs povedat. jz bi ga pelala ze zdavnej dohtarju...sam tle pac tko majo..vse tablete kar cs dobis u supermarketu in pol se folk kr sam zdrav...kuk je to dobr pa nevem:) sam ne kaze glih d best. po drugi strani mi je pa zakon k si bom sla ubavt aspirine ciz po smesni ceni..pr nas so kr dragi uni praski tle je pa ciz pocen to..:)

no tak...lp se vidmo drug tedn***