sobota, 8. december 2007

zadeta od lajfa




nor obcutk.se zmer. kr ne mine. se vedno se mi kr zdi, da se bom enkat zbudila..vsakmu cloveku bi prvoscila tak dan k je biu ucer zame. vsak bi mogu dozvet ta obcutek ciste srece, ko ti drgeta vsaka misica v telesu, ko se cajt ustav in ne moras razmislat in vse kar delas je da si brises solze in v ozadju sliss svoj smeh...trenutk, ko misls "to je to." najlepsi trenutek v mojem zivljenju. najlepsi dan.



zjutrej ko me je budilka zbudila, sem, ko sem odprla oci zagledala tak mocan soncen vzhod, da me je skor zaslepilu. skocila sm iz postle z odprtimi usti in vpila "waaaaaaauuuuuu"...iskala fotoaparat od kate, pa ga nism najdla. stala ko kamen naslednih 5 min in gledala sonce. dobila sm neko cudno energijo...nasmeh do uses. pridem u kuhno zacnemo s tamalimi plesat (muska full naglas) in si mislm "matr tale dan je od hudica dobr se zacel"...grem na net, opazm mail, da so mi odgovorl s faksa. se prijavm na glavno stran in od 4h fakultet, sta mi 2 ze poslali odgovor (cas imajo da mi poslejo odgovor do 31.3.!!). ze ob pogledu, da sm dobila odgovor od faksa (sport psychology), ki sm si ga najbol zelela me je kr stisnlu...kliknem na pismo in preberem prvi stavk..."congratulations, we offer you a place on our faculty...". me zadane. tema. u glav zmeda. grem se enkat od zacetka. opazm, da pise, da nej preberem do konca. vmes pomislm. pismu en haklc mora bit:) berem se enkat. in bul ko berem, bul sm srecna. namrec...tud ce te sprejmejo in ce ti ponudjo plac na faksu te lah se vedno sprejmejo pod 3mi varjantami. mene so sprejel pod najbolso mozno in sicer tako, da mi ni treba nobenih dodatnih kvalifikacij si rihtat. zadovolni so z ocenami z mature(za to sm pa full vesela da sm dejansko se potrudla pa dobr pisala), ocitnu jim je blu kul, da sm bla ze 2 let na farmaciji (hvala bogu!!!!) in ostala dokazila k sm jih prilozila so jih ocitnu prepricala. tud na interviju mi ni treba it, nobenih sprejemcev pisat...nch:) ja to mi je vzel kako uro, da sm prebrala. enostavno sm umes mela take izpade da...objemala sm povstr:) (ni blo nbenga doma da bi ga objela) in 2 uri sm bla ciz konc...tuk energije v men...pograbla sm slusalke, iPOD, oblekla hlace za tect, sla tect do svetilnika, bla ciz premocena (dz zacel fulll padat) kricala celo pot ko sm tekla...:) kr pozdravlala sm use...mahala usakmu k se je mim pelu...:) in veste kaj? sreca je bla nalezliva...usi so se kr z mano smejal. ma!!!! kak filing. se zdj se kr tresm k tole pism. ja ko sm pa s teka prsla, sm sla pa se ustimat, oblekla kilt (prvic u zivljenju), se lepo namazala in uzivala vsak trenutk..




ko sm sla u solo po otroke so usi opazil kilt..:) nicholas je biu kar sokiran...tkoj me je vprasu kaj je tak posebnga da nosm kilt. pa sm mu povedala pa vse kar je izdavu je blo "me ti zajebavas?":)))) kr objemala sm jih. tamale sicer niso dojele ka pomen "studirat":) pa jim niti nism razlagala vec. sam rekla sm, da dans se praznuje in da zato jih pelem na sladoled. kako veselje...:) pa smo sli. na lucke:)) in ko sm jih slikala pred trgovino je biu spet..neverjetn soncni zahod. ne vid se sicer tko dobr na sliki, sam ko smo se vozil do trgovine je blo celo nebo oranzno,roza, rumene kombinacije. brez besed.


drugac pa sele po ene 3h urah po novici sem bla sposobna pisat mesidze okrog. kate sm napisala mesidz da mi je ratal in da full ji hvala ker mi je skoz pomagala z vsem. njen odgovor je biu "dans se pije sampanc. neverjetna novica." prsla je domov...s flaso sampanca k sva ga same spile:))) john naju je pa gledal:) pol se je sla kate rihtat za bozicno zabavo k jo je organiziru brat od johna (andrew) za vse delavce pr njemu in povabu je tud mene(pol mi je povedu, da me je mogu spoznat, ker poljaki skoz govorijo o teji iz slovenije:))). john na zabavo ni sel,ker je doma pazu otroke:) pa itk je su zutrej pol na letalo pa v Dubaj za en tedn k bratu tak da mu ni blo do zuranja. je biu pa ciz presrecen in kr objel me je ko je zvedu novico. prsu je domu pa kr govoru "amazing news, amazing news.." sm mela clo obcutk da je bul zmeden ko jaz:) in pol sva se usela, kate se je sla rihtat in mela pogovor dolg eno uro. tud ta pogovor mi pomen vec ko nevem kaj. kak lepo od njega. res. reku je, da me ful spostuje in da mi cestita, da so me sprejel na eno izmed najbolsih univerz na skotskem (edinburgh university ma baje full ugled, tega nism vedla:). navdusen je nad sportno psihologijo in reku je, da ko pridm u edinburgh da mi bo on vedno na voljo in da mi bo zrihtal tud kako sluzbo, ce bom hotla delat kj ze u zvezi s svojim poklicom. in nevem...res sm mela obcutk, da je ful ponosn name. in to mi je blo wau. pa tud ko sm mu rekla, da je sportna psihologija tist na kar so mi odgovorl do zdj je reku, da itk to je najbols kar lah studiras. in da ce bi on zbiral bi zbral isto. jz sam unu "kaj?":) res...lahko se povzamem njegove besede ko sva ze skor zaklucla pogovor "teja..ti ne ves kaka sansa je to. kuk moznosti mas kr naenkat...in jz sm ze od zacetka vedu, da s tvojo anglescino lah res uspes tle. teja ti sam izkorist priloznost. jz vem, da bos "the best". full sm vesel zate." in moj odgovor je biu "aha." :)))) ja ej...prevec zame. za moje srce. enostavno ne znam opisat obcutkov k sm jih mela...





no pol je pa kate priskaklala dol in sva sle festat..prsu je od johna brat, naju pelal na festo, tkoj je kate vsem sodelavcem povedala "teja gre k nam studirat. ratal ji je!!!":) vsi navalil, cestital..jz pa sam smejala..ka pa cm. aja pa pila sm...je kate skuz nosila pijace:) jaooo kaka legenda. res...z andrewjem sm se tud pogovarjala kake pu ure in tud on ni mogu verjet moji tekoci anglescini (sj prznam da govorim lah tko ko slovensko, sam zjebe me pa ce morm kj napisat al pa kaka beseda vcas). no in pol me je zacel zmerjat z laznivko, ker mi enostavno ni verjel, da sm se naglasa navadla u dveh mescih:) in ker sm bla malo pod gasom sm mu lepo povedala, da slovenci smo poleg tega da smo lepi, se brihtni:))) itk se je tak rezou da ni mogu nch. in tku cez ene pu ure pride spet do mene pa prav..."teja sm pogruntu neki. a ves da ste slovenci res bul bistri ko poljaki?" (on namrec ma zaposlenih ful poljakov pa nben ne zna anglesko:)




no vrhunc vecera je pa biu ko smo sle jz pa kate pet karaoke:))))) ej jz se resno sprasujem ka men ta skotska dela. ma u sloveniji bi bla lah full nazgana pa neb sla pet karaok...ma res ne:) ej..tle pa kate rece "ajde teja. gremo pet" pa tak jz..."ajde" greva na odr... :))))))))) in jz tko zberem komad "don't look back in anger" o m g. kak sva se vzivele...prou nisva hotle z odra:))))))) in pol sva zbrale se "wonderwall" in pele pa migale....noro! noro! noro!:) no komentar andrewa na najino petje je pa bil "punce dejte ve rajs plesat":))))))))))))))))))))))))) ma brigal naju je..me sva "NA MUCH" uzivale:)




no drugac dans sm mela pa tazga macka da...jaoooo:) ciz boga bla ceu dan. zutrej sm sla se na manikuro, pol smo sle pa s tamalimi u muzej kjer so delal novoletne cestitke(kao tekmovanje). full smo se mel fajn sam men je blo slabo k ps..:) ampak! ko smo koncal s cestitkam je suzanne izjavla "teja moja cestitka je neverjetna.obcutk mam da bom zmagala":) simpaticna...:)




no uzivajte ob slikcah********************************

8 komentarjev:

Unknown pravi ...

teja ej res svaka ti čast...zdej pa res to izkorist...posvet se faksu...3leta? al kuk že?...pol boš pa itak uspešna...sam zakaj mam jz filing da boš za zmer ustala na škotskem?...zlu fajn je da maš že zdej dost prjatlu gor, ti bo prec lažji :)...drgač pa včeri smo šli mal vn...pa je blo super, sam za v afriko sm pa zaspana ratala pa pol nism šla...res kumi čakam, da greva na en čaj...pa da mi vse vse vse poveš...bodi v cvetju še naprej pa uživej sto na uro pa se vidmo kmal :)...

tejcha pravi ...

hvala miska. ja jz sm zbrala program k je honours degree tak da bo 4 leta...:) sam mi je zur. itk zadno leto so raziskovalne naloge in to mi bo prou d best...tak da tud ce bi blo dle bi sla na to..:)

ja vidmo se..cez mal vec kot tedn dni..o m g:)

lubcke*******

oga pravi ...

hurej.. hurej.. prov na youtub sm šu oasis poslusat noro... vesel sm zate..

Gregor pravi ...

congrats! res radikalni ukrepi, mormo tut mi se mal k seb pridt da se sprijaznemo kaj to pomen v praksi.. mogoce te pa ne bomo dal nazaj, ko prides enkrat v SLO? :)

tejcha pravi ...

:))) sj domu bom se kj prsla..nch bat:)

drugac pa bom ze poskrbela da bomo vstal v kontaktu..pa tud na obisk boste mende kj prsli ane..:)

se VIDMO kmal:)baiiii**********

Spelita pravi ...

teeeeeeejjjjkaa!!
cestitke se prek bloga! sm ful vesela zate k vidim, da si tko srecna gor!se je dost verjetno, da ti pridem druzbo delat. kam blizu vsaj! zdej sm ugotovila, kako mastno sluzijo farmacevti na irskem, in ful jih rabijo! :) al pa uk!
sm bla na dunaju ta vikend, pr miriam! in te ful lepo pozdravlja!
se vidimo kmal v lj!
kiss

Aljoša pravi ...

WooooW

Khem.. ko so mi drugi to omenil sem reku "bah, sej ne bo šla".

Zdej pa ko sem se sam spravu brat blog pa vidm da hudo resno mislš :O

Kaj naj rečem.. zavidam ti :) Čestitke res!!!!!

Samo ne morem iz svoje kože.. sport psychology.. od kje pa zdej teb to??? :))) Bojim se da v Sloveniji ni nekega velikega povpraševanja po tej vedi kar posledično pomeni, da je to goodbye Slovenia, welcome World :)

Kmalu v živo :P

tejcha pravi ...

yosha i am afraid u r right:)

p.s.spelca....da se mi pa ti prdruzs...pol bi pa res misla da sanjam:)))

HVALA ZA CESTITKE:)