nedelja, 18. november 2007

and i would walk 500 miles..

...and i would walk 500 more...ej to ni res!! mislm..sploh nevem kak nej zacnem pisat, ker gledanje tekme (klub temu da smo zgubl), je biu edn izmed najlepsih in najbol norih trenutkov tle. fucking amazing!! usi k radi gledajo fuzbal (pa tud tisti k nimajo radi fuzbala) bi tle na polno uzival..

no pa lepo od zacetka...

nism vedla al nej sploh grem sama al bom sploh najdla pub kjer bi to predvajal..ma ja valda!! ka men ni blo jasn...pridm u center montroseja, vse v zastavah..ljudje na ulcah, kilti kamor sm pogledala, pir, litri whiskeya, usi nazgani:))))) skoti pac:))))) tko parkiram avto, grem vn in u taprvo gostilno (kjer nism bla se nkul). in predn not stopm ze slism kak se derejo "and i would walk 500 miles and i would walk 500 more...to be the man,.." men ze na smeh vlekl, ko pa sm se vidla sceno k je bla not, sm mela pa itk nasmeh do uses in se cez. NOROO! ej gostilna z ene 4imi ekrani za fuzbal (en ekran ze mal razbit, ker so skoti pac zlo strastni navijaci), folk rajal, pel, pil...tista energija na enmu placu...pocutla sm se ku da plesem salso! :))) tak noro...res...usi pobarvani po facah,tipi u dresih pa u kiltih, clo zenske so nosile drese...ej fak!!! kak smo skakal, kak smo pel:))) jz sm se ciz uklopla tam not. nch ni blo sicer skotskega na men:))) sam ej...ku da je vaznu:)) se to///predn se je tekma zacela, so 6krat ZAPOREDOMA (ne tokrat ne pretiravam, dejansko je blo 6krat) zavrtl komad 500 miles (ta k ga mam na strani)..in kak so to skoti pel. ma ne pel...drl so se ko zvali(jz pa tud:)))!!!:) gostilna pa tak polna, da smo stal ko sibice..:) in zacela se je tekma...pr himni vsi spet pel (tokrat sm molcala:)..no in po eni minuti je bla tisina, ker so italjani dal gol..:)))) no sj ni blo panike, cez 2 minute so vsi spet upil. pa komentarji vmes..za poscat. kadar je kak italjan padu "fucking italian pussy"..."fucking pinky coach" (od italjanov selektor je nosu nek nagravzn pinky plasc in za skote k so orto moski je blo to nesprejemlivo:)) ce je sodnik kj piskal u korist italjanov je blo vedno "no fucking way!!!" (sam to bi mogl slisat s pristnim skotskim naglasom)...res vzdusje nepopisno in pocutla sm se ko da sm dejansko na tekmi. resno...nism verjela da je lah tako vzdusje ob gledanju fuzbala pred tvjem...fakkkkk...no pol so pa skoti dal gol. ej fak! tist je sele blu...kako vpitje!!! en skot me je dvignu pa skakov z mano in se vrtil(in ker je bla taka guzva sm dans usa plava po nogi:))...wtf:!!?!??!?! nch nism mogla k itk karkol bi hotla rect me neb slisov "no fucking way":)) full so spet pel, pir je teku u potokih in na miz so ble flase whiskya:))) (te FLASE men ne grejo iz glave...kak lah kr flaso narocis:)) no fucking waaay:) no k sm gledala ta fuzbal sm pa full dost misla na zanija hanija in na dejstvo kak bi on uzival ce bi biu tu..:)no pa saj..vse ob svojem casu. pol ciz pred koncem je pa ta kurcev sodnik italjanom piskal in so zadel ciz ciz na konc...mah..skoda no..sam itk tud ce bi blo izenacn bi mel skoti full malo moznosti, da grejo na euro 2008. mal so mel tud smole vmes, ko so bli 2krat full bliz zadetku. kakorkol pomoje so bli italjani mal bolsi nasprotnik..sam pssshhh:) no na konc tekme je pa tko zgledal...vse kar si lah ujel u zraku je blo "fuck, fucking, fuckers...":) pol je biu pa spet komad 500 miles in vse je bilo zurersko spet...:)) ma super res...tale ogled tekme mi je tkoj za salso....:)) in ce neb sla na salso zvecer bi zih ostala pa kr zazurala tam..:)

no salsa vcer...jooojjjjjjj what a night again. venezuelc spet raztural tak da....ma to ni za opisat. kak on plese...sj pol sm zvedla da je prvak u merengeju za UK. ja no shit da zna plesat pol:))))) sam tokrat je full ostal na odru tud po tem ko smo koncal z ogrevanjem..ceu vecer je muval, pa da ne govorim kak je spet plesal u paru z eno...jz sm spet stala z odprtimi usti..pol sm pa plesala z ene 5imi zenskami tko u krogu ala varjanta improvizacija..super zabava!! k vecina tipov tam ne zna plesat in plesat z nekom k stoji ko hlod to pa res ni uzitek.rajs plesem sama:) al pa z rodom (moj ucitelj):) spet je pel band u zivo, salsa, merenge ritmi..perfect!!! ucerejsn dan na splosno so bli sami presezki...tuk dobr dan da....:) ja pa se to...ko smo prsli u aberdeen..cele ulce ljudi, usi zural...noro res.ka dela fuzbal iz ljudi tle...ni moznu:)in tud na salsa partyu je blu FULLL skotov, oblecenih v kilte pa z 2ma piroma v rok..ka je zakon!? da ne glede na to, kak rezultat je pr fuzbalu se praznuje..na much!:)))

no dans sm spala malo dlje in sicer do 9.30 (domov sm prsla ob pol stirih), vstala, se stusirala, pojedla full dobr zajtrk, pomagala kate z opravki (sicer mi zmeri prav, da ni treba, sam to delam zato ker hocm ne zato k bi mogla)..problem je biu ko ko smo obesale cune in so mene full roke bolele (pr salsi fulll migas z rokam tud, sploh ce oponasas venezuelca na odru:))...zdj pa lepo odpisujem na maile, gledam zasnezene slikce slovenije (full lepu zgleda) in se prpravlam na vecerjo k jo mamo vecer (od johna sestra pride iz londona in nas pele u neko restavracijo)...

lepu vas pozdravlam, na tekmo (KURA!!!) nism vzela fotoaparata..na salso sm pa ga, sam sm nekak rajs plesala ko pa slikala:)))

imejte lepo nedeljo*************

mwa mwa mwa

Ni komentarjev: