sobota, 3. november 2007

remember, remember the fifth of november..


hejjjjj en otroski pozdrav dans. Nicholas je praznoval rojstn dan, cela bajta je bla frocov (okrog 10), sam tokrat je meu zabavo sam za otroke, ki so njegovi sorodniki. usi spijo pr nemu:)))



jaooo...jutr ma pa "taprav" rojstn dan. star bo 8 let. zravn otrok je prsla tud babica iz edinburgha, dedek iz edinburgha(locena sta z babi in zdej zivi z drugo zensko,ki je pa tud prsla:). no kakorkol.usi se full dobr razumejo, spet so bli noro prjazni do mene...sprasvala sm jih o poti do invernessa (to nacrtujemo z Niko, Tadejem, Markom in Blazem) in so mi predlagal, da bi se vracal po zahodni strani skotske. baje je to nov svet. nevem kuk novga sveta lah se vidm??! itk sm jim rekla, da na skotskem kjerkol pac gres...ne mors zaje+++, ker je vse ciz prelepo. sami mosticki, voda povsod, gradovi...res. men je najjace se sam vozt u avtu, poslusat musko in kr bluzit...al po mestu, al pr svetilniku...tak je lepo... in evo spet me je zanesl in spet kr sanjam :) ajooojjj teja..wake up!!

no pa da napisem o partyu dans..itk dobu je full daril, ki pa jih bo odpru na svoj rojstn dan(si predstavlate trplenje mladega NicholasA:)? no razen darilo, ki mu ga je dedi prnesu je pa odpru, ker dedi pa njegova nova punca (btw, ki je blazno prijazna), nista prespala. kupila sta mu detektor za kovine. jojjjjjj kuk smeha s tistim dedektorjem. ceu vrt so prekopal, ker je piskalu:)))))) res smeha tuk, da ni moznu. john je biu itk spet tak zabaven s tistim svojim british sarkazmom, da jaooo:)))) men so solze tekle po licih od smeha. kak noro..res...clo john pa kate sta se neki zezala ceu vecer tak da mogoce se njuna zveza zboljsuje?!:) iiiiiiiiiiiiiiiiiiiii:)


suzanne pa georgia na nicholasovi zabavi:) suzanne je indijanka kot vidte:)









kresovanje...


no ob ene 6h zvecer smo sli na ognjemet. tle praznujejo bonfire night, kresovi povsod, ognjemet...pa stantje seveda. tja ko smo sli mi, je blo full ljudi in res nor ognjemet. kr krical smo k so spuscal une rakete, k mas filing, da nebo pada nate.N.O.R.O. drugac je pa ta noc zarad GUY Fawkesa. kukr mi je kate razlozila je biu to tip k je hotu raztrelit houses of parliament:))(no 13 ljudi je to nacrtval, on je biu glavni) in kres zakurjo tle zato, ker kao zazgejo njegovo figuro. in pol usi govorijo, da guy gori:)


Guy je biu katolik in u tistem cajtu (okrog leta 1600 jim oblast ni bla naklonjena) in odlocil so se da raztrelijo parlament.nice, ha? :) in seveda tak bi pospravl kralja, njihovga naslednika etc etc. no ker me je potem zgodba naprej zanimala, sem si prebrala na netu in pise, da tega potem niso naredl, ker je en clovek od unih 13h k so to nacrtval, poslal kralju pismo, da to nacrtujejo in kralj je itk ukrepal. zakaj je pa to naredu? zato ker je vedu, da bojo umrl tud nedolzni ljudje. no kakorkol guya so ujel, mucl in ubil. plan se je sfizil...no pol so pa nasledn let kuril kresove (leta 1605), proslavlal, da do tega ni prslo in od takrat je to "bonfire night", ki se se vedno praznuje vsako leto...in kresovi se przgejo(kao zgejo Guya Fawkesa), ognjemeti vsepovsod...no Kate se je zezala, pa je rekla, da je biu to prvi terorist k je hotu u zrak vrzt houses of parliament:) hehe:))





(no tole je pa pogled na prve iztreljene rakete. a ni huda slika!?!? sm ujela DA MOMENT:) na slikci sta pa suzanne pa njen bratranc)

zvecer smo gledal oddajo X factor...izpadla je ena izmed bolsih skupin in sok je biu za vse:) najbul smesnu pa je blo, ko tko gledamo to odajjo in res..full nesramen, sarkasticen clovek, ki je del sodnikov u tej oddaji (men sicer totalni car-simon conwell:) je meu spet svoje trenutke. (zezal vse po spisku). no in tku usi sedimo tle u dnevni, pa georga prav "jz bi mela njega za mojga ocita":))))))))))))))) o m g. john ni mogu verjet. kr tak je zacel..."razumu bi, da bi mela enga ko je prjazn pa pozoren pa nevem ka use, sam da pa zberes najbol fukjenga cloveka za mojo zamenjavo...to me pa ze kr mau strasi:))))) "ej tak smesnu..no se bul smesnu je pa blu, ko je pa hcerka od katine sestre rekla.."ah ves ka john, tale simon mene itk full nate spominja":)))))) ne sam res...podoben smisu za humor mata:)))) jz sm se tak zabavala...full zabaven vecer, res...
no zvecer smo pa za odrasle narocl kitajsko hrano za domov..ah kak me razvajajo:)) super je blu. itk:)

no danes ko sm ustala, smo mel zajtrk, Nicholas je ves vesel odpiral darila...otroc se itk zdj spet igrajo, jz sm pa hitr sla blog dokoncat (pisala sm ga ze ucer mal). ucer sva tud z johnom rezervirala moji karti za u london...wwwwwwiiiiiiiiii:) kumej cakam da grem za vikend tja (29.11-2.12) ..its gonna be craaaaazyyy:)

no lepu se mejte, usem posilam lupcke**************




p.s.upam da vam bojo slikce vsec...odkrila sm kak se jih med tekst dodaja (CUDEZ!!:) no saj ..tudi slepa kura zrno najde:p

Ni komentarjev: