torek, 20. november 2007

you raise me up

no pa da najprej odgovorim stefki:) nicholas je poraz prenesu po mosko. nobenih solz (vsaj doma ne, lah pa da se je u glasgowu zjokal, ceprav dvomm), le zalostn pogled. res u njegovih uckah se full vid kadar mu za kj ni vseen. sam jokal pa ne bo (ceprav enkat se je ze pred mano zjokal pa mu je blu full nerodnu pol sm ga pa objela...takrat je sele tulu:)no kakorkol..reku je, da tak je pac moglo bit in da zanga so skoti se zmer najbolsi:) pol se mu je pa ful nasmejal k sm rekla, da cez par let ko bo on spilau bojo zih u finalu prvenstva. john je pa reku, da je blu groznu:))))))))))))) da je full skoda, ker "smo bli tku bliz zmagi". jah...nimas kj..

no a se spomnte ko sm govorila, da usak tedn gledam X factor?(tko ko pop stars sam 100krat bols). no zdj so sam se top pevci pa pevske skupine in rhydian je tip, ki je res neki posebnga. on namrec, ko je prsu med top 12 (kar pomen, da vsak tedn u zivo nastopajo pred publiko in vsak tedn gre en domov). no zdj jih je sam se 6 in rhydian je itk se vmes. no jz ga od zacetka full nism marala, ker je biu ena opica. sam bul ko ga spoznavam, bul mi je vsec:)) (full je preprost pa zmeden zmer!!:) uglavnm zakaj je tko..na zacetku je prsu na odr oblecen ko vampir, pa tist njegov mocan glas...enkat je prsu ves u blescicah pa pel od pink pesm get the party started in nikul ga nism glih resnu jemala kot pevca. (misla sm ubistvu da bo on nasledni marlyn manson:)prejsn tedn pa tak z johnom gledava X factor..in napovejo rhydiana in moja reakcija "jojjj spet ta norc":) in tak pride na oder in zacne pet. jz pa john vedno komentirava ka je bedno, ka je dobr etc etc...zdj sva bla oba ceu komad tih!! ej kak je lah tko lepo zapeu!??!?!?!?!??!!! in tko na konc komada (naslov komada "you raise me up") prav john "teja pa si rekla, da ti ni vsec. sj vidm da ti je!:))" jaoooooooooo...ka mi ne bo, ce sm se skor stopila...:))) no in od takrat dalje (od prejsnga tedna) navijam zanga. zasluz si zmago...gooooo rhydian!!!:) no tle si lah pogledate pesmco k me je ocarala:)

http://www.youtube.com/watch?v=jrfjHCdBDh8

drugac ce na youtube napisete rhydian boste dobl se par "mal drugacnih" strani njega:)))) (tist kar sm zgor opisvala). drugac pa ja...ta show X factor je tle full popularn. sam ej..sj je logicnu, ker je tko dobr zreziran. tud clani zirije so zakoN! tokrat je blo edinkrat da so enmu ploskal stoje pa da so ga vsi pohvalil. ponavad simon (un skrajno na desni pr clanih zirije) skensla usazga...pac full iskreni pa direktni so. ZAKON!:) usako soboto uglavnm se usedemo pa pogledamo to...ce nas pa ni doma pa posnamemo (prek skypa) pa gledamo tkoj k pridemo u bajto spet:)

ja ucer smo mele s kate pogovor kake 2 ure, ker nevem ka ji je blu sam kr zaupala se mi je. ne bom sicer govorila o tem, ker se ne spodob (druzinske tezave pa tu:) sam to pa lah povem, da kot sm ze stukrat tle napisala PREVEC DELAJO VSI. in njej je ful bad, ker ni nch s tamalimi, john pa tud ne. in na trenutke je full zalostna, ker po izobrazbi je dipl.zgodovinarka pa se nemscino je diplomirala (ki jo btw sploh ne zna vec govort, ker je ze tuk let iz tega) in enostavno ji ni vsec kar dela, sam to mora delat, ker je druzinska firma (ubistvu ene par johnovih firm na kupu) in ona je po cele dneve za racunalnikom in vse ureja. jz sm ji sam rekla, da okej ce se ze tok zrtvuje da dela delo, ki ji ni vsec, jim nej da vsaj vedt da vec kot 8 ur dnevno ne bo delala (sorry sam 10-12 ur men ni clovesko) pa jebesh ce je to druzinska firma.neke meje treba postavt. al nej pa najamejo se enga usluzbenca (delal so 4je, 2 sta nehale in zdj kate dela za 3). katastrofa. povedala mi je tud dost stvari o razmerah u familiji in kak bedno je po eni strani, ko so firme, ki jih majo razpete med 4 brate in se full kregajo..rekla je se, da najbol pametno je johnova sestra nardila, ko se je umaknila od tega druzinskega biznisa in dela kot odvetnica u londonu. ja itk da je najbols. u dobrih odnosih je z vsemi..

ucer vam nism nch povedala o sestri (btw pozabila sm njeno ime..jaooo silly me:) sam z imeni sm jz vedno bul svoh tak da se ne cudm. ja ona je zlo lusna, skodrane crne lase ma, nasmejana, full lepe zobe:))) (to vedno opazm:) pa zlo prjazna. otroc jo majo full rad, nicholasu je za rojstn dan se daril prnesla in sicer alarm za u sobo. tak da ko stops u nicholasovo sobo, nagravzno piska:)

ucer se je su tamal se postrict, prsu s polno glavo zeleja domov in me vprasu "ce dobr zgleda". rekla sm, da ce bi rekla da je ocarljiv, da bi blo se premal. itk nasmeh do uses, ego do stropa:))) lol...full simpaticn res. dans se slikajo u sol pa je hotu bit lep. seveda je omenu, da edino kar ga mot na njegovem videzu so njegova "strleca usesa". pa sm rekla, da to ga sploh neb smel mott, ker to je puncam full simpaticno, ker takih uses nima vsak fant:) pol je pa reku "no sj, pol sm pa skor popoln":)))))))))) ja nicholas, skor:)))))))))))))))

spekla sm jim spet pijano nevesto, nicholasova izjava "absolutely delicious!!!" me zmer sprav u smeh, ker tocno vem, da bo to reku..on to tak pocas pove, da ....ma mors se smejat...sj sm se ga naucila oponasat in ko pridm domu vam to demonstriram..:)

moje zdravje je ze skor super ekstra fajn..:) glas sicer se ni kot bi mogu bit, sam boli me nch, kar je glavno. energija se vraca, slabosti ni:) KULJ:) ja se to..ucer na tecaju salse. kake je Rod pocel (ucitelj)...jaooooo:) demonstrirat je hotu unga venezuelca od sobote sam mu nekak ni ratal, ker je izpal orto smesn. usi smo se rezal ko je hotu neke nove muve pokazat. ej...o m g. pa tak...nas uci neki novga pa prav "no tle da lah moski nogo tud med zenski nogi, vendar le, ce jo dobro pozna":)))))))))))))))))) kak zabaven upokojenc. ni moznu:)))

valda je na konc spet spromoviral salsa party, tokrat u dundeeju...in itk sm za:) sm rekla da tokrat, ker gremo prot jugu pa lah jz poberem folk u arbroathu in pridemo u dundee. waaaaaa....tak da predlagala sm tko, da se dobimo ob 6.30 u arbroathu, rabmo prblizn pol ure do dundeeja in potem se sprehodmo po okrasenem mestu, ter gremo ob 8h na salso. usi trije k grejo z mano u avtu so se strinjal tak da wiiiiiiiii:)

ze cakam petek in novo dozo salse....:) ucerejsna me je pozdravla, petkova mi bo pomoje vrnila vso zgubleno energijo...to bo to:)

tokrat pozdravlam vse k me poznajo:)))))))))))))))))))))) LOL

3 komentarji:

Unknown pravi ...

ej teja ka če bi bla pa psihiater po poklicu to tud ne bi blo nč napačnga al ne? hvala za informacije...uživej

Unknown pravi ...

Ej sm šla gledat tegale Rhydiana mal je hecen...sam k je komad iz Fantoma iz opere zapel...svaka mu čast...skor k orginal!!!

Ti kr sporočaj kdo bo zmagal!:)

Lep pozdravček...

Tamara

tejcha pravi ...

ja rhydian je mal hecen..ves ka je zanc izjavu..tak je pel "go west" pa polnu tipov je mel poleg sebe na odru oblecene mornarsko. in ga tko na konc pesmi uprasajo kak mu je blo nastopat,pa je reku"s tok fanti na odru je blu super":)) pa cela zirija u smeh:))) jaooo rhydian rhydian:) simpaticn :)))