ponedeljek, 19. november 2007

never stop dreaming

ja kaku lepu. to je blo pa najleps kar sm vidla do zdj u cajtngu kar se fuzbala tice. namrec...cela stran je modra(ubistvu skotski dres), pa tak pise en stavk

"skotska je zakljucila kvalifikacije - 25.nov. a vseeno-nikoli ne nehajte sanjati.
Tennent's(ime sponzorja). ponosni, da podpiramo Skotsko."

a ni lepo?!??!?! jz nevem zaka se mi je to tko lepo zdel, sam jz kj tazga pr nas se nism vidla, da se naprimer nasim sportnikom ne bi uspel uvrstit naprej, pa da bi jim sponzor po tekmi namenu celo stran u cajtngu in napisu, da je ponosn na to da jih podpira?? wauuu:) men je blo blazno usec.

ja drugac pa tu ni vse...berem berem cajtng..pa tak naslov "Slovenia swept aside by Scots" pa prvo kar me je zanimal je blo "ja kje to??:)" pa tak..zacnem brat...pa itk fuzbal. pac skoti so nas nazgal 4:0 in sicer u novi gorici. igral so pa clani do 21 let. sam da so nas tuk nazgal sm bla pa kr mal razocarana. ka se dogaja z nasim fuzbaloM!??!:) pogruntala sm, da kar sm tle sm vsaj s fuzbalom na tekocem:)hehe

no zdj pa letim vecerjo pojest pa pol na salso..dans sm se ze drugic javla..tocno cez 1 mesec bom doma!!!:) aja pa se to JUTR DNEEBOVCI NASTOPAJO U TRAMONTANI!!!!:) ob 22h studentski zur..kdor ma cajt naj gre. meni je fullll zal ko ne morm it! arghghghghg:) no kakorkol..me je zani hani potolazu, da ko pridm 19.12 domov, da oni nastopajo u ljubljani spet in da bom kr direkt z letalisca uletela na njihov koncert. pa bom? JA ITAK!!!:)

p.s.zadeta sm od tablet:) sam pocutm se pa bols..lalalalalalalallalaalalala:)

2 komentarja:

Unknown pravi ...

vse ful fajn...sam veš ka me pa zanima kakšen je bil nikolas ko so zgubel...sam tko pač zanima me?...majku k de bi bla v sorodu :)...smo na vezi

Gregor pravi ...

bli v tramontani. sel direkt v sluzbo. :D