ponedeljek, 5. november 2007

igranje na dude

vceraj zvecer smo sli jest v restavracijo, ker je Nicholas praznoval..seveda ni slo brez tezav:)) tamala me je ceu vecer brcala pod mizo, ker to je blo njej zabavno...ja super suzanne! sj jz te mam tud rada:) no babica (od Kate mami), ki je sla z nami, je narocila neko sladico k jo se zdj sanjam:) karamela u kombinaciji s cokoladnim biskvitom in sladoledom. jaooooo:) noro:)
dans sm zutri ustala, dala prat 3!! stroje cunj..(cev vikend nismo nch pral k so bli skoz ljudje tle), seveda vse obesla, vmes spekla se eno pecivo (sadno:), prebrala casopis, poklepetala z babico, jo peljala na vlak za edinburgh..full mi je dobr, ker mam skoz neki za pocet! nikul dolgcas (dans mam se salso:))

ucitelj od salse mi skuz maile posila:)))))))))) sma na vezi. zdj mi bo ene cdje zrihtou:) ja car, ni kej:) jz sm se pa odlocla, da bom sla uno sliko, ko smo usi 4je gor (ko smo sli na salso party) sla razvit in mu jo poklonila:) zadej pa seveda napisala posvetilo. dobra ideja?:) ja vem, da je:)


drugac tale teden bo bolj naporen kot ostali. zakaj? zato k u pisarni, kjer kate dela, je ta tedn ena zenska uzela dopust in kate bo mogla delat se njeno delo in sicer bo u sluzbi od 9h pa do 8h zvecer(sam pomoje bo to sam pondelk pa tork k je najbol kriza zmer)..jaoo!! full kriza. sam jz sm itk rekla, da men ni panike za tamale vecerjo delat, niti za johna pa kate. itk jejo vse, nikul ne komplicirajo, tak da ni problema. pa se rada kuham:))) jeeeeeeeeeeee..sm izumla neko novo jed (no sj zih jo je ze kdu jedu:) sam hotla sm povedat, da sm neki skp zmetala in je full dobr pa full na izi). riz z gobami...tak dobr..mnjam:) ja pa piscanca sm spekla u pecici in je bla kate tak navdusena, da hoce recept. problem je, ker se ne spomnem kak sm ga nardila..:)


to sm vam se pozabila oment.u soboto, ko sm sla po darilo za nicholasa u montrose so mel use u stilu Bonfire night. in mel so trznco pa skote, ki so igral na dude!!! ej...kak je pa to noro! fulll dobr zveni! jz sm kr stala pa poslusala..pa tist veter ko piha, to sam se vse bolj velicastno dela. pa kilti..:))) ma zakon res:)


no dans predn sm sla po tamale u solo sm pa se mal zaokrozila. namrec..vedno ko se vozm u montrose, u center, je ene par mostov prej k so noro lepi. ampak seveda ker vozm, nikul ne slikam. no dans sm sla pa prou z namenom, da poslikam tiste mostove...ker pa mi je ostal full casa, sm se pa zapelala se mal tle okr nase bajte ogpa poslikala pogled na morje, na psenico, na svetilnik pa na krave:)) vreme dans je blo spet neverjetno soncno... uzivajte v razgledu***


most, ki mi je blazno vsec:) (a opazte male colnicke, ki so nasedl ker je oseka?:)


murje (tle se krave pasejo, pa psenica je par metrov stran)


pogled na neskoncna polja...


opazte svetilnik na konc..?


muuuuuuuuuuuu:)

most na poti u montrose..

pogled z mostu na desno stran.. (montrose) pogled z mostu na levo stran


to je pa slikala kate u nedelo ko smo bli u lunan lodgu. ta slika mi je pa tak nora...tamale pa jest, ko glih gledam slike k sm jih nardila:) in pa ta bel oblak zadaj..ko da imam podalsane roke in hocem tamale k seb?:)








5 komentarjev:

Unknown pravi ...

hej bejba zakon, kako se maš lepu, res uživaš, kakšna lepa narava pa most mi je všeč, jaz pa glih grunatm al nej delam za faks al nej grem na predavanje na faks...o japonski...nč obvezenga..sam se mi ne da...mislm da bom kr mal poležavala dans pa za faks kej nardila...ti jaz povem kako se mam jaz fajn...nesem na faks tloris pokopališča in ga nardim tko k en park kuker je on hotu da nav navaden pravokotnik in on mi reče da ni dober da nej nardim sam eno os pa kvadrate okol, buh mu pomagaj, kaj mu ni jasen...amapk ok sej bo pol grem na druge korekture, k mi je asistent že zanč reku da je cool sm mela sam še neki za dorisat...ampak ni blo asistenta temveč profesor...the bosssss...in pol mi nardi on fantastične korekture vse poprav in jaz mam že spet full dela, k da mi ne dajajo tud drugje nalog... drug teden pa dve oddaji :)v sredo in petek...te še kej zanima iz mojga genijalenga življenja :)...no to je to...drgač sm pa dans bla u voltacafeju na sendviču s kalamari...njami...ej uživej, javlej se pa se kmal vidmo k december je že skor tle...kumi čakam...gremo ga pit...cmokci

Tadej pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.
Tadej pravi ...

čaw bejba!!!

preprosto obožujem tvoj blog, vsak dan neki novga, kot v navadnem svetu, ker pa to pišeš ti je pa še tolk bol zanimivu. le tako naprej
i miss you ****
bye bye by ™

Marko pravi ...

nou begpajps nou skotlend...(in a ril skotiš eksnt)...zihr je komad viski in a džar ratal lih u edinburgu...a misls da majo dude/škoti tak melos za veliko britanijo k srbija v jugoslaviji...vse neki v enih molih pa nižajih pa višajih...straaaange...

p.s.
vazn da majo Proclaimerse(pa tistih 500 milj)

tejcha pravi ...

wauuuuuuuu kak lepo vas je slisat:)) ej ja proclaimersi so da best:)) men sta tadva tipa tak smesna. u spotu 500 miles ej..kake kavbojke nosta (sickkk!!!) pa kako izgovorita besedo MAN:) o m g:) fulll dobr:) mare, btw...tle so okrasil ze montrose. luci se niso przgane :)) sam ce samo pomislm kak bo lepo..oooooo m g:) kumej cakam da pridete! res...zdj sm odkrila neko klet kjer viski delajo?:) ka bi sli mi to pogledat al ne..?its up 2 u guys:)

stefka ti sam bod pridna..ja prfoksi so prfoksi. le kdo bi jih stekal..sam mors vedt, da je zmer lah se slabs.dokler ti sam korekture dela, je se vse kul:) a ni tko:)?

marinka!! (sorry lejci sj ga ne klicm vec tko kadar si ti zravn:) jz vas tud full pogresam!! pa vesela sem, da ti je moj blog vsec:) bom cimvec porocala...:)

lupcke usem trem******