sreda, 7. november 2007

studij u edinburghu

kak me je dans gospod navdusu za studij u edinburghu..mmmm:) vse bom dala od sebe da me sprejmejo:) morm sestavt par stvari, poslat prek maila..to bojo pol prestudiral in ce bom primerna kandidatka, grem lah studirat BREZ SOLNINE!! aaaaaaaaaa! jz sm bla tku navdusena ko mi je to razlagu, da sm mu kr rekla, da me nej uscipne da ne sanjam:)) ne res..zdj bom na polno zbirala potrdila, majo fulll zanimive smeri studija (take ko u sloveniji (se) ne obstajajo), vec je raziskovalnega dela..uglavnm zakon! mam ze u mislih en program (ubistvu kr ene par stvari mi je full zanimivih) in pozitivno je se to, da mi priznajo izpite k sm jih doma nardila. kako lepo je, da je nasa mala sLOVEnija clanica EU! zakon!!!:) no sj tu se mi vse kr prelepo slis, da bi blo res...nevem ampak ko mi je razlagu o studiju sm se pa pocutila ko u nebesih:) pa se nakonc mi je reku "se vidva septembra":))) waaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....ej kak me ma!! matr zdj bo tezka:) zdj razmislam al cm nardt se izpite u sloveniji, pa da dobim se zoisovo nazaj?:) tempting, tempting!!:)

no drugac dundee je fulllllll lep! pa sj..ka pa ni lepu tle:) evo tle je mal slikc...posnela sm clo en video ko sm se vozla po avtocesti (full bedn video k se ubistvu nch ne vid:)), mal se setala po mestu, pol sla po tamale, jih pelala na tenis...ceu dan sm letala (od 9h zutrej) in morm vam povedat....dans sm srecna:)))))) ne sj..vecino casa tle je tko sam dans sm se posebej. kr ne verjamm da ne sanjaM:) ampk po pogovoru z gospodom se mi je sam se smejal. pogovarjala sva se kake pol ure, pol sm pa jz za eno uro zginla pa brala knigo ki mi jo je dal, sla spet do njega in mi je se enkat ponovu kar mi je prej, ker mu nism verjela:) res...prevec noro se slis da bi blo res....no pa predn se spet ciz zasanjam:) vas vprasam..

KAKU STE PA KJ VI?:)))


lupckeee********

slika 1: to je Arbroath (med montrosejem in dundeejem). ob cesti ko se vozs je tkole obala, tle je tud igrisce za golf...


sliki 2 in 3: igrisce za golf..


slika 4: parkirisce za igrisce za golf (nevem zaka sm tu slikala, lepu mi je blu:)) ja to je vse u Arbroathu
slika 6: who's the queen on the picture;))slike 7, 8, 9, 10, 11: Dundee!! (ko sm se sprehajala po mestu...)





video:)







3 komentarji:

Unknown pravi ...

Trebči!!!!!!!!!!!

Iz študentske te pozdravljamo Miloš, Brumen, Meli...Vsi te mamo radi pa te pogrešamo!!!!

lepe pozdrave!!

Unknown pravi ...

ej stara veš kuga res te je blu fajn slišat, ta tvoj glas prav pogrešam ga, istu k de bi se stabo vozila, ...dej prid v slovenijo da me mal okol peleš :)...če lahko mal več napiš o tem kaj točnu ti gospod povedal, k boš mela cajt, glede študija :)...ej drgač pa sej veš kaj smo mi rekel, teja je za v tujino itak si to sama želiš,....bod srečna še naprej, jaz mam dans tud dober dan sm mela dvojne korekture pa je blo kr kull, zdej sam še vse popravem, kar je velik dela, sam saj včeš jim je blu prbližen....pa jutr nimam enbenih vaj sm eno predavanje, kar pomeni...nč nujnu za nardit do jutr :)....jaz sm tud srečna, lepu mi je blu dans...no bodmo srečne še naprej...poljubčki nazaj :)

tejcha pravi ...

heeeeeejjjj studentska sobca!!!
ja kje ste mi vi:))) ja jz vas mam tud full rada pa nikul si nism misla, da bom pogresala "trebje pa tuuu":)))) lol

se vidmo decembra!! lepu vas je slisat****

ja srecn bit je lepu...ves ka o faksu ne bom nch pisala dokler ne bo za ziher..itk je se vse full u oblakih in jz se bom res potrudla da me bojo vsaj obravnaval ce ne druzga:)) no sj..ko bo kaj novga pa itk vse napisem na dolgo in siroko...lepu se mej stefkich****stay happy.pase ti:))