ponedeljek, 12. november 2007

georgia is a star:)

evo moja lubica:) dans ko je domov prsla, je mela cd iz sole. naucit se morjo pesmce, ki jih bodo pel za bozic (ceu razred). uglavnm..tak je lusna, da..no sj..poglejte si. a ne zgleda ko angelck?:) suzanne je bla pa hudic dans..pankrt:)

no upam da ste uzival ob Georginem petju...jutr vam bom postala (mogoce) en filmck k sm ga tud posnela dans, ko georgia govori pravlico. brez glave in repa:))) sam tak..da sliste kak to zveni ko one ceblajo.

pogresam vas..mau mam krize*****

4 komentarji:

Marko pravi ...

matr kak piha na unem filmčku...veš kak bi lahk zmaja spuščala...lahk bi mel mline na veter pa bi bil kšn MacKihot...

tejcha pravi ...

:))))))))))))))) jao Mare:)))))) sam ubistvu mas prav..ko tle piha, svinsko piha..:) do kosti!!!:) no sj bos vidu:p

Unknown pravi ...

hej kakšna kriza...sej smo skos s tabo v mislih...sej nam tud ti mankaš...sam itak boš čez dobre mesec v mojem objemu...aja teja ti si, mal me je zanesel :)tamala je res cuker...da ti je dovolila objavo tega posnetka :)joj sory dans me luna nosi...luna, luna mene nosi...something is in the air...ne sej ne sm že resna...ja jst zdele mal zabušavam sam bom mogla kr začet delat za faks :)
nč uživi pa smo na vezi...cmokci

tejcha pravi ...

stefka:)))) legenda:))) ja tamala je ponosna na vse svoje posnetke. jih veckrat pogleda:) si je kr vsec na njih:)))

zal mi je k pravlica ne prime. sj majbe bom pa dans kako krajso verzijo posnela. sj majo full stvari na zalogi...

no stefka..naj te luna nosi..:) taku je prav...:)