sreda, 28. november 2007

LoNdON

odhajam dragi moji:) no sj sam za par dni. jutr zvecer grem u london in pridem "domu" u nedelo sred noci. kako bom pa sla do tja..ja spet bo bul k ne road trip:) z avtom grem do dundeeja, ga tam pustim, grem na bus in se vozm 11 ur in pridem u petk zutraj u LDN. na postaji me caka ena izmed mojih best frendic - Spela (kolegica s faksa, ze diplomirala) in od tam naprej...:) anben na vej. mava itk full planov in porocala vam bom, ko pridm domov(najbrz kak torek,ker pondelk bom prespala:) noroooo cakam ta vikend ze odkar sm tle (zmenile sva se da greva u LDN se predn sm sm prsla) ... no pa da vam se mal povem o Spelci. spoznali sva se na 1.letnem farmacevtskem kongresu k sm bla in sicer v Litvi. jz sm bla brucka ona pa 9.semester:) tkoj sva se full zastekale in od takrat sva skoz na vezi. Lan sva full casa prezvele skp (beri: prezurale:) no in pol je ona sla v LDN, da je napisala diplomo(10 mescov). no septembra je prsla je domov diplomirat in ravno takrat sm jz sla na skotsko. na sreco sva se mele cas dobit na pijaci in povedala mi je, da pride decembra v LDN in da ce mam cas...:) no kot me poznate, mi ni blo treba 2x rect...waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa:)

london...mmmmm:) okrasen londnon...double mmmmmm:)...

p.s. tale mix je men...wau!!!

http://www.youtube.com/watch?v=0RCsledgOU4

se slismo drug tednnnn**************
s polubcki..teja******

3 komentarji:

oga pravi ...

alo... ej na youtubu mal poglej naše videe.. mal so še amaterski sam bo kmal bul.... se slismo

Nika pravi ...

ja Tejci moja..mau blizi Sloveniji si ze...jeee...se dva tedna pa pridemo..se slabe tri pa si ti doma!!!!! Komi cakam Skotsko pa tu:P:P:P jutr mamo se meeting d uskladimo vse podrobnosti, itaq ti bos vse zvedla...bodi pridna!!!

mwaaa N.

Unknown pravi ...

hej zdej sm končnu doma po 2h tednih in kaj dobim ko pridem domov, kartico iz škotske in še full je lepa sami gradovi gor...ej najlepša ti hvala...drgač pa upam da gremo kej vn ta vikend...drgač pa v tork nas je leja povabila k ma novo stanovanje...sm gledala od dneebovcev spote :)....en mi je vešč sam nevem ker točen mislm da je z maribora :)....no fantje še veliko uspehov...nč bejba smo na vezi :)