torek, 6. november 2007

pretiravanje:)

ja to je tko, ko se jz odlocm, da bom neki naredila zase:)) jaoooo!! najpri sm nicholasu oblubila (to ze prejsn tedn), da drug tedn bova pa tud midva plavala. namrec na plavanje hodta georgia in suzanne (ker sta stari 5 let je tam ena zenska ki jih ima na tecaju), nicholas je pa prestar za to grupo in je vse to do zdaj samo opazoval. no ker sm tud jz to gledala, sm se spomnla, da ker sm polnoletna, bi lah nicholas ubistvu tud cofotal po bazenu, vendar le pod pogojem, da sm jz z njim u vod. ja kga neb use nardila za tamale:) no in prisel je torek...:) dan ko majo tamale plavanje na urniku. in nicholas ves vesel prfrcal iz sole-"tejjjaaaaaaaaaaa greva plavat" jz pa unu..fak..sj se kopalk nimam!!:) no sam ni blo panike. u taprvi stecun sm kupla prve kopalke k sm jih vidla, brez da bi jih probala:)) jaoo..mau upokojenske zgledajo:)))))) sam ej...vazn da so!!:) sli smo pol na bazen in morm povedat, da mi je blo blazno usec...prou zmatras se po pol ure plavanja, pa ceprav sm misla "eh ka pa je tu:)"...no nicholas je biu ves srecen in ze se veseli naslednega torka ko bova spet plavala:) yes:)!

zakaj naslov pretiravanje?:) no tle ni blo se nch groznga. problem se pojav potem, ko se jaz po plavanju spomnm, da sm si prejsn tedn rezervirala neko step aerobiko, ker sm se uclanla u montrose sport centre. o jesus...ob 6h sm iz plavanja prsla, ob7h sm mela ze aerobiko, vmes pa sm tamalim se vecerjo nardila. svasta:)) no kakorkol..letela sm na aerobiko, pozabila superge:))), sla nazaj po njih in potem se je zacel. o fak..nikul vec:) vsaj na to vrsto ne. ej..jz nevem ka te zenske jemlejo, sam tu smo skakal ku zajci eno uro. ENO URO!! ma jz po pu ure..sm bla mokra ko mis, utrujena ko maratonc ko tece zadni km:) in niti tuk moci nism mela vec, da bi dvignla roko:)))) no ampak...ker je biu beat pa ker je una spred mela tuk energije, sm stisnla zobe in zdrzala do konca. to je pretiravanje...ko nch ne delas cele dni, pol gres pa plavat pa se skakat u roku 3h ur. ka men ni jasnu:) ampak!!! po koncu aerobike sm se pa pocutila tuk dobr, da mislm da je blu vrednu:)

no sam zdj sm se tko odlocla. pondelk salsa (mmmmy favourite), tork plavanje, sreda aerobika, cetrtek kaka savnica al pa plavanje spet, petek grem pa vn plesat...:) zdj sm se kot vidte zacela sportno udejstvovat. bul da jz ku pa ksne barabe:))

no drugac pa jih mal razvajam, full pecem peciva oni pa full hvaljo:) hehe..no pa je taku-vzajemnost se temu rece. jaz filam ego kak sem dobra u kuhni;), oni pa filajo svoje zelodcke.
dans sm nardila pecivo s sadjem (rece se mu boden) in je res izpadl full dobr. nicholas ga je pol pojedu:)

ja to vam moram se povedat. se spomnte ko sm na zacetku ko sm sm prsla, napisala na blog, da ko smo sli u trgovino, da sta tamale si omisle ene plasticne sluzaste podgane?:) no to je se zmer full popularno in georgia jo je nesla u solo. ko smo prsli iz sole (jz sm ju prsla iskat), smo zunej cakal se na nicholasa. no in tamala je v tem casu podgano za rep drzala in jo na vso moc vrtila. nevem zaka sm to kr mirno opazvala, ker sm tocno vedla ka bo. valda je podgano spustila in to je odfrcal cez eno brunarco k je bla na nasprotni strani ograje..valda se je georga zacela tak svinsko drt, jz pa smejat. no do smeha me je minil takoj, ko mi je namignla, da bi ona podgano rada nazaj. ja fak! ka naj zdaj..grem kr sosedni bajti od sole, grem na njihov vrt, iscem neki okrog brunarce..? in ce slucajno kdo pride, mu recem da iscem plasticno podgano!??! kdu bi mi verjel?!?!? no nch..blo je ene 10 tastarih ko so to sceno gledal in zato sm pac rekla..screw it in sla iskat podgano. se zdj ne vem po kakem cudezu...sm jo najdla med tegnli, med nekim nasajenim savjem. men se je sam nasmejal...georgia, suzanne pa nicholas so me pa cakal pred uhodom v to obmocje dolocene bajte. ko sm jz prsla s tisto sluzasto in od blata umazano podgano, se je georgi nasmejal ko se nkul. fulll me je objela pol mi je rekla magic words "thank you" pa kr skakala okol mene. ker je suzanne to vse vidla in ocitnu bla tud ona vesela, da sm najdla to podgano je se ona prsla do mene pa mi rekla HVALA:) anben na vej zakaj:) nauk te zgodbe? cenite malenkosti:) ucas so one tiste, ki nas delajo srecne:) (pa ceprav je to sluzasta podgana, ki ti je dragocena:)

ja to vam se nism povedala, da sm nicholasu kupila za rojstn dan uro za na roke. verjeli ali ne, to je njegova prva ura. in kak je ponosen na njo..usak jutr prziga lucko k je na njej, vedno se dela pametnga kok je ura..sweet:) k njemu kupt darilo, ki mu bo zanimivo vec kot 3 min.po odprtju, je kr tezku:)

za jutr mam divje plane:)) nameravam it na en faks u dundee (majo informativne dneve za dijake, predavanja etc etc). zgolj zarad tega k sm firbc grem...da izvem iz prve roke kak je studirat na skotskem:)

valda vam bom porocala, nch bat...

aja pa se neki. ne morm verjet kak mi cajt leti!!! ejjjj o m g. glih gledala sm kak mam splanirane vikende in do konca mojga bivanja tle jih mam se 6, od tega mam 5 zasedenih?!:)))))))) jaooooo ni moznu!! zdi se mi po eni strani, ko da sm vcer prsla..po drugi stran, ce pa pomislm kok cajt se nismo vidl, se mi zdi pa vecnost odkar sm sla. no pa predn mi zabedira...recem...

civ buc bav...:)

se beremo jutri***********

p.s.jaaaa...dans u cajtngu sm prebrala quote of the day..

"golf is fascinating. it has taken me nearly 40 years to discover that I can't play it." Ted Ray
:))))) (btw men je blo po 2h minutah jasnu da jz pa golf BL NEEE:))

2 komentarja:

Unknown pravi ...

spet jaz...veš da maš prav lah je še slabš, lah dobim negativno oceno in pol sploh ne morem dalt določenga predmeta letos...sam ej če se mi sploh ne da letos lani tak cajt sm bla 100% bolj zagreta letos mi je pa kr energije zmankal pa še 2 bedna predmeta mam k me sploh ne zanima...en je še slabši k tadrug...res nimam energije in ne moči, kaj šele motivacije...sam bom mogla začet delat mal bul resnu...:)joj zakon bejba to je ful, dober da se mal rekraeraš jaz bi se tud kej več če bi mi to cajt dopušal, zdej pa sam mal na orbitrek hodem :)...30min pa mam dost :)...nč zdele sm pomila stanovanje se svet k biserček :)...pol bom pa skuhala oh sej res moram mesu vn uzet dober da ti pišem komentar :)..včeri je bla maša pr men na čaju...drugič ji moram še limono dat not k je ne mara pa itak da je dobra v čaju :)...aljoša neki žura tle v lj...z nam pa noče nikul vn - ga moram mal skritizirat...sej drgač mi je vsen sam ne štekam ga, zakaj me noče videt, pa še včas me ignorira...mislm da me ne mara, zdej sm pa žalostna :)no sej se bo pa jony po men slinu, tud dober...se pišemo jutr...aja veš ka sm še hotla rečt, da te tamale res full razvajaš, sam če bi bla zajebana varuška, pol se pa ne bi tok štekal, dober daril si se spomenla...kumi čakam, da prideš v Trebi...da se ga gremo na plesat, k dvomem da ti bo alkohol še dišal...uh kakšna sprememba :)...sej grem zdej ajdi papa

tejcha pravi ...

hejjjj...ej na alkohol, ce verjams al pa ne NITI POMISLM NE. resnu..nevem ka je tu, sam ciz drugac se pocutm (u poz.smislu) in vse mi je bols. za ples pa ves da sm vedno za:))

drugac pa stisn za faks, sj ga bos kmal koncala..:) jeeee:)

miska lepu se mej***