petek, 23. november 2007

NA MUCH!!:)

evoo..ucimo se dolenjsko. drugic.


3 komentarji:

Unknown pravi ...

hjoj names medvedka mi lah tegale novga dolenčka iz škotske prneseš, naša mami nav mela nč proti...če vrjameš...se ji lih zmeša...4pobje so čist preveč :))))

Unknown pravi ...

Tejči...ja res bo treba na Dunaj!! Včeri so D NeeBovci mel full dobr nastop...folk je full plesal na njih!!Res same pohvale za njihov nastop! :)

No na koncu so bli tretji, kar pomeni da grejo na Dunaj...mi pa z njimi!!

Pa sej najbrž ti je že žan vse povedal!!

Lep pozdravček

tejcha pravi ...

zani hani kurba mala mi ni nch povedal!!!:) ja tu je pa tku k je zvezda:)))))))))))))) HECAM SE

ja dunaj ej..u prvi vrst bom! matr da bom:) pa munc..plesala bos:))!!! hvala ti za novice, bla si prva k mi je sporocila..!! res..kumej cakam dunaj!! wau res...

sam so legende..a niso:)? wauu res..

uzivejte