torek, 13. november 2007

za zmerej

zdle mam cas in lahko vam zaupam se kako zgodbico. vem, da ne pisem vec tok ko sm ucas, sam enostavno ni casa:) full rada grem na sprehod (al pa pac u shopping:))) in pol je ura tkoj 3 in ze letim po tamale u solo. Ko so pa tamali doma, pa itk veste kak je. en dan majo tenis, drug dan balet, fuzbal, plavanje,...jz jih pa razvazam. zvecer vecerja, potem spanje... jz grem ponavad se na kako aerobiko al pa salso in pol je ura 10 zvecer in men se pisat ne da:) (oprostite iskrenosti:)

zdj sm izumla nacin kak vas lahko zabavam..in sicer..z VIDEI:) no saj..jutri vam oblubm, da vam posnamem ko tamala govori zgodbico. to je zmer full smesno..tud ce zgodba ni smesna, je nacin kako to tamale simpaticno povejo, neprecenljiv.

hja..kaj se delam? zdj sm spet zacela brat knigo o metabiologiji. sm jo omenjala ze neki casa nazaj in morm povedat da je kr zanimiva. sicer tale Arturcek uporabla za odtenek prezakomplicirane izraze (se ne cudm, ko ma pa kr ene par doktorskih nazivov), sam ce ga pocas beres, se da stekat ka je hotu povedat. tezko vam karkol izpisem, ker ta kniga je zasnovana tako, da on odgovarja na vsakdanja vprasanja kot naprimer "enakovrednost moskih in zensk" in to na biolosko-zgodovinsko-dohtarski nacin in to je kr neki strani za napisat, da bi razumel o cem govori. kakorkol-ce bom zasledila kaj zanimivega in jedrnatega, bom pa itk delila z vami. ajaaa!! pesmce tud pise:))) CAR:))

hja dans mi je blo full lepo, ko smo se s tamalimi vozil iz plavanja. pa tko georgia sred poti do doma rece "teja, k ti bos z nami bozic praznovala?" pa jz tko "ne ne..to ga bom pa doma." pa ona tak "zakaj pa noces z nami?" pa jz tko "ja jz nism vedla da se bova tko razumeli pa da bos hotla da se za bozic ostanem." Pa ona "jz bi rada, da si kr za zmerej tle." iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...odkar smo tist filmck posnele me ma full rada:)))

ja pa dans je biu full smeh pr vecerji:))))))) tak sedimo jz, john pa otroc (kate je delala se). no pa tak jejo tamali in res..full so bli pridni. in tko georgia vse poje in rece "gold bird!!! gold bird!!" in jo tko john gleda in ves zaprepaden "georga?? ka je narobe? kaksn gold bird?" pa se jz rezim ko zmesana zravn..namrec prejsn tedn, ko smo bli sami zvecer doma, pa sm jim povedala zgodbico, da u sloveniji ce use pojes si "zlata pticka":))))))))))) no in tega so se navadl (predvsem tamale dve) in zdj skor vedno vse do konca pojejo in pol pac cakajo, da ju pohvalm, da so zlate pticke. full smesnu se mi je zdelu, ku johnu ni blu ciz nch jasnu, sam sm mu pol razlozila (sj pomoje misl da smo slovenci utrgani, sam briga me-pr tamalih je palilu:)

pogruntala sm, da pr kate si full vec dovoljo ko pr men. namrec, ko jejo vecerjo pr kate je vecerja povsod sam na talerju ne. ne zezam se...brokoli pod mizo, brokoli med barvicam, brokoli na zvezku, brokoli med sadjem, brokoli u cevljih...:) ce je pa riz al pa makaroni...no uporabte domislijo. POVSOD JE. no sj zdj sm jih zdresirala..pr men so pridni..no seveda majo se kake izpade s pretepom in jokom. sam tu ni nch. to itk prcakujes, tko k slabo vreme...pa pac ignoriras in se smejis dalje:))

evo pa sm se spet mal bol razgovorila. zgodbic je itak miljon, sam ne zapomnem si vseh. bistvo pa je, da se skoz rezim:) no sj vem, da radi gledate muvije tak da bom se javlala na ta nacin.

uzivajte, bodite v cvetju + kolac (mau za posladkat)

:)

rada vas mam**********

Ni komentarjev: