sreda, 14. november 2007

trd pristanek:)

spet full lep dan za mano. zakaj je biu tko lep? tamali so bli pridni:) no ko smo domov prsli iz sole, smo z georgio delale domaco nalogo. mal smo barvale:) in tko sm jo gledala in mi je spet neki razlagala. prou cutm da se mamo rad in kr strah me je po eni stran ko bo prsu cas za odhod. it's not gonna be nice.

vedno pisem full stvari objektivno (ne vpletam svojih custev), no tokrat pa bom nardila izjemo. lah vam povem, da sm se na tamale (hoces ali noces) full navezala. usak dan me bol ubogajo, vsak dan jih mam rajs. vse kar rabjo je prjazna beseda, ponavad ko jih cakam pred solo usako punci k seb stisnem in pol se full rade crklajo pa recejo da je "tko prijetno":))) jojjjjj...no nicholas je sicer bol zadrzan (ne pozabte, on je moski in pocut se pomembnga) sam dans me je pa tud on objel...:) pisala sva zahvalne kartice (tle namrec ko otrok praznuje rojstn dan in dobi full daril, po rojstnem dnevu usakmu, ki mu je prnesu darilo napise sporocilce "thank you za to pa za to..") in prvo je tko nakracal, da sm rekla, da tazga zmazka ne bo dal iz roke:) (seveda tkoj nos do tal in ranjen moski ponos). nacrtala sm mu potem na vse ostale kartice crte in sledilo je pisanje od crte do crte...mnogo bolje. se sam je dodal "teja, tale tvoja ideja je iz moje pisave naredila lepopis, kar niti pod razno nisem verjel, da je mozno" :))))))) simpaticn na muc. sam ucas mi je mal zal zanga...vam to deluje odgovor 8letnika? izraza se ko 30 letnik..sj zveni cute, sam ucas bi se mogu mal relaksirat in pokazat svojo otrocjo stran. kamooonnn al si otrok:) (zaka tu pravM? ker ucas mam obcutk, da sm jz zravn njega bol otrocja od njega:)))

john ga je dans spet srou:) kake je pocel...nicholas je pr vecerji mogu eno knigo za domaco nalogo prebrat. pa tak bere...bere...jz pa john pa jeva vecerjo k jo je prpravla kate. pa tak mene ze ceu gobec peku..sam nism nch rekla...pac lepu sm zravn pila vodo k sm jo mela u kozarcu. nakar john ustane, si se on natoc vodo:))) men ze ta scena full smesna, ker sm vedla zaka je to naredu. ne mine 10 sekund, full zacne jezk hladit..tko da ga iz ust, pa full globok diha:)))))) jz ze usa solzna. od pekoce vecerje in od johna:)))) (john namrec zmer tamalim tezi ko jejo, kak se treba pr miz obnasat) Nicholas..se kr bere, bere, bere...(kate ni jedla z nama, ker je tamale dajala spat). no john u tistmu ne zdrzi vec in rece "teja, ku tud tebe tak vse zge? jz bom umru"jz u tak smeh, da nism mogla dihat... nicholas se ustav z branjem ga pogleda (tist ocitujoc pogled) in zmaje z glavo(ala varjanta, "oci kuk si pa ti otrocji") jz skor poscala:)))

nasledna stvar k sm jo nardila je bla, da sm se zvrnila sred dnevne in to iz kavca. sam fora je bla, da sm govorila po netu in sm pozabila, da sm zavita u deko (zmedena ni kej:) (opomba: za tiste ko ne veste, enkat sm ze pozabila da sm zavita u ruho in sm hotla ustat, pala s postle, zlomila komolc:) tokrat ni blo tok na hard. sam je blo smesno, ker dnevna je full velka, jz sm hotla ustat, sm se zaplela in pala direkt pred johna k je sedu na drugi stran dnevne...ko hlod sm se zlozila..:) se je hotu vljudno zadrzat, pa ni mogu. rezou ko budala:) jz pa tud..se vstat nism mogla:) jaoooo...aja..mau pa sm crna po nogah ja..:) (grem stavt zdle ko moja mami tole bere si zih misl "ja nasa kladi":)

jutr pa res upam, da dobite filmck ko tamale kj govorijo. ja vem da vam ze 100 let oblublam...bom zdle pogledala, ce je slucajn kj starih posnetkov k jih ma kate...pa bom dala gor kakega ce bo kul pa kratek. velja?:)

lupcke vsem**********

Ni komentarjev: