torek, 13. november 2007

zgodbica by georgia:)

kako bi u dve zgodbi, ki se ne navezujeta, spravl fox, naughty girl, too medium pa gozd pa muffins:)) ej...prve zgodbe ne stekam ka je hotla povedat, druga me pa na eno spominja (eno iz mojga otrostva), sam na ta nacin ko to georgia pove..o jesus:)) pa zakluck je tud full hitr:)))))))))) jaooo..no ze parkrat sm probala nalozit filmck sam nikakor mi ne rata...(najbrz zato k je predolg?)

no namest unih zgodbic so pa tle iztevanke ki so jih tamale zimprovizirale vcer. valda smesna mi je bla suzanne ko je zaklucla "ce nisi ti, si pa ti":)) no sj boste vidl..




ja drugac ucer na salsi je blo spet super. itak kaku ce pa bit:) Rod (ucitelj) mi je posnel 2 cdja, zmenil smo se, da gremo u soboto spet na international salsa party u aberdeen, u petk grem pa s poljaki vn:) jaooo...skuz neki. zdle grem plavat z nicholasom, potem bom nardila vecerjo za tamale (kate spet dela 12 ur dans). aja!!! ka sm se dans nardila:)) sla sm se narocit na manikuro:))) prvic u zivljenju bom sla na to:)) hehe..treba use probat, ane:))

ja pa se novicka glede faksa...dobila sm profesorja k mi bo napisal reference. Profesor Boris Osolnik (fuuuuuuuuuuuuuuul car!!!). jojjj kak sm vesela:)) kr smeje se mi...ta tedn do konca morm poslat use na faks...pol pa drzat pesti. to je vse kar mi preostane:)

za konc vam napisem par for k sm jih u cajtngu najdla...

"there are 2 reasons to be a teacher - july and august" :))))

"a good lawyer knows the law, a great lawyer knows the judge" :)))

"doctor, can i have a second opinion?
Yes. come back tomorrow." lol

(napis na majci, napisan na glavo)
"if you can read this, please put me back on my barstool"
:))))

"if you don't do anything, you'll never do mistakes." (ja nice one:)

(spt napis za na majco)
"i am naturally blonde. please, speak slowly.":)))))

2 komentarja:

Unknown pravi ...

Teychiiii!!!

evo d ti se jst mal pišem!!!:)

v glavnem ful ti hvala za kartico:)
oči je biu čist navdušen in se ti lepo lepo zahvaljuje:)

drgac pa nc novga v trebnem razen tega d nam ti mankaš:(

komi čakam d se vidmo:)

lepo se mej pa uživaj še naprej

lp s kšota kjer te vsi pozdravlajo

papa

tejcha pravi ...

hejjjjjjjjjj lejci!!:)

ni blema glede kartice:) sm vesela, da je tud tvoj oci vesel:))hehe

ja ko pridem domov gremo pa itk festat za zanovih 20 let!!! (20 december..vsi vableni:))

hvala za pozdravcke, tud vi mi mankate na polno:)

mwa mwa mwat