nedelja, 11. november 2007

what you can be, you MUST be

hej ho,hej ho..ne gremo se domov..:) ura je 11 zjutraj. nedeljsko jutro. okusen zajtrk in tus:) mmmm:) nasmeh do uses in se cez, ter pozitivne misli usmerjene v prihodnost.



tist zgorej je uvod, ce kdu slucajnu ne ve. kaj smo pocel do zdaj? no nej najprej opisem zurko u petk s poljaki. ej super je blo!! res...najpri sm sla do njih(u bajto), tokrat jih je blo ziher okrog 15 (minimum!!) in seveda, vodka spet tekla u potokih. ku smo mi tud ponavad tuk spil?:)) ej tle res..jz nevem...tku k mi nosmo litre vina, tku gre tle vodka..jaooo:) no jz sm pelala 2 punce in misle smo, da bomo same zurale, a glej ga zlomka, ne mine pu ure je blu pu lokala poljakov:) full smo se objemal pa vpil ku da smo prjatli ze ceu zivljenje. na vsake 2 min.mi je en poljak prnesu pijaco:)))) sm jih kr zlagala na mizo. na konc sm bla pomoje tuk zadeta od kokakole da ...:) sm stukrat rekla da ne morm vec, pa so kr nosil...ja kr takle mamo:) da ne govorim kuk viskija sm dobila, spila sm pa sam enga. ma valda..probat sm mogla. itk sm pol plesala 3 ure, je slu use vn:) no tak..aja! se to..ko smo prsli u lokal. noben ni plesu se. 2 poljakini nazgani, pa jz trezna. in tak sedimo za mizo (mize so ble drugac polne, razporejene so pa okrog plesisca). no in nakar ena poljakinja ustane, gre na plesisce in zacne ciz divje plesat(takrat sm si misla "evo se ena tak fukjena ko jaz":)...zapre oci in maha, skace...ej...mene je blu sram, pa sm jo sam gledala...ko da to ni blo dost, je se mene gor zvlekla (ampk remember!! razlika je velika ce je clouk trezn al pa nazgan) in rabila sm tocno 10 sekund da sm se sprostila in se delala, da sm tud jz nazgana. ka kurc...sj nbenga ne poznam:))) FULL DOBR FILING!:) lusnu:)



no ko so poljaki prsli, mi je blo to full smesno, da so usi (tud tipi) skoz plesal. razn ko so bli za sankom. sam drugac pa...noben gib jim ni bil tezak, norca so se delal iz sebe...noro!! jz sm se pocutla ko da smo res frendi. in itk..ko je blo konc zura (ta lokal se zapre ob 1h) smo zun se pu ure stal in se menil kak to ponovimo drug petk in prepricval so me like pu ure, da drug tedn gremo s taksijem, da bom lah pila. pa sm jim povedala, da mi ni panike ce ne pijem..sam so rekl, da se prevec zrtvujem:))))) no sj bom vidla. uglavnm u petk gremo spt vn...pomoje isti lokal(tko k ponavad), sam men je vseen. vazn da se nadensava.



ja drugac pa itk...ka je bla posebnost tega vecera?uletele so 50letnice, res upedenane tak, da mi ni blo nch jasno..plesale ko zmesane ceu vecer (including dirty dancing elements:), pecale so 25-letnike...svasta!!!:) ej mogoce bo zvenel blesavo, sam men je usec ta nacin. ne to, da pecajo mlajse, sam to, da se pr 50ih dobijo frendice in majo svoj vecer. vsec mi je:) res...prou vidl se je, da se full zabavajo...



no ucer zvecer je biu ladies circle. sj slikco lah vidte, blo je polno dobrot, polna kuhna zensk in polna soba otrok...enga tamalga(al tamalo?nevem spola:) sm slikala k je bla cute pikapolonca.




jz sm vecino casa prezivela na racunalniku ucer, ko sm pisala application form za na faks. jojjjjjj kuk pisanja. tezi je kot sm misla, sam vem, da je vredno. zdj se je mal zakompliciral vse, ker morm dobit enga prfoksa ki bo napisal moje reference. pomoje bom tak nardila, da bom jz to napisala, mu dala prebrat in ce se bo strinjal, bom vnesla v racunalnik. ce se ne bo strinjal, bom pa tud vnesla:)))))) hecam se...ja postopek je zaj***** k mors vnasat sto in eno stvar.



ja za kter faks se pa zanimam? Life science (naravoslovje), vrsta: sport and excercise, smer: sport psychology (poklic: sportni psiholog, fizioterapevt, strokovnjak za prehrano, ..:) ta je moja najlubsa izbira ubistvu, predmeti so superski...druga izbira je pa Health and society (to je pa pod social science), ubistvu del tega coursa je tud public health (to je pa farmacija, medicina na bolj druzboslovn nacin), kar mi je pa tud usec. no sj...ce bi me sprejel na ktergakoli od teh dveh, bi se mi izpolnile sanje. sj veste...sanjati ni nikoli greh, kadar sanjas o lepih stvareh:) problem pr vsem tem pisanju je sam to, ker nimam nobenga, ki bi mi svetoval kak se to dela. ceprav zdj sm kr na vezi z enim prfoksom s faksa, pa mi pomaga kak nej kaj nardim (kate mi pa popravla slovnicne napake:). no sj bo, sam da se te birokracije resm...borim se ko levinja, da mi koncno uspe, kar sm vedno hotla. studirat u tujini. RRrraaawrrr:)



no danes tamal spet praznuje...ja stotic ze mam filing:)lepo sm se oblekla, nalicla..zakaj?:) zato, da bo meu nicholas lepo varusko:)))))))) jojjj..se opravicujem izpadom, sam odkar vem, da obstaja mala mala mala mala sansa, da zamenam faks (+se en razlog je:), sijem kot sonck..

















1 komentar:

Unknown pravi ...

ti sonček...sam tok ne k prideš domov mamo ženski večer, pa se boš bolš počutila se lah tud v 50letence napravmo...si za?
vesela sm zate, da ti je končno ena smer všeč...men se zdi to fajn, pa full je zanimivu zdrava prehrana...pa tu :)
jaz sm bla ta vikend tud doma nismo nč martina zalil sam enostavno se mi ne da, pa drugim pomoje tud ne, bo treba za faks zagrabet povsod
kar je pa res zanimivu je pa to da naši štirje sostanovalci imajo danes sestank k se ne morjo zment kdo bo pospravlal :) maša bi mela ful pospravleno drugi pa tko u izi, pa se morjo zdej mal poment....nč jaz moram it nujnu mal spat pol pa delt za faks
lepu se mej smo na vezi...dober spoven vse, držimo pesti, pa še neki dej no al si dolenka, lah se ga mal napiješ, seveda če ti služba to dopušča
ajd grenm zdej
res no :)