četrtek, 22. november 2007

takUU lepUU :))

ucenje dolenscine. prvic:))))))

ja ucer sm se s tino dopisvala (google chat) in pride tamal zravn(nick) pa zacne naglas brat. jz sm jokala od smeha zravn ko je bral...jojjjj kako zabavno:))) no in najbol usec beseda mu je bla pa LEPU (ker zveni tku ku La Poo in njemu beseda "Poo" je valda full smesno)...no in pol je skakov po sob pa upil lepuu lepuu lepuuu...no pol sm mu pa rekla, da ce hoce povedat kj uporabnga nej vsaj rece "taku lepu":))) no in sva to posnela:)))) jaooo kaki smeh...


no midva sva se snemala pa gledala fuzbal (hrvaska prot angliji in nicholas je biu ful zato, da hrvati premagajo angleze zato, da tud anglezi ne bojo sli na euro 2008)..no john je pa to tekmo gledu zgorej u dnevni sob, valda ciz strastno navijal za hrvate. in hrvati dajo prvi gol, dajo druzga in nicholas pa jz sva letela u zgorni stuk in vidla kak john skace:))))))))))) lol...no na konc so hrvati zmagal 3:2! in anglezi NE grejo na euro 2008. O M G :) john je presrecen:))))))))))))))

no georgia je se doma, skup gledava filme in se crklava ob kaminu.taku lusnu..taku lepuuu:)))) no zdj je vidla nicholasov posnetk in ji je blo full smesno in zdj razmislam, da bi posnela ucimo se dolensko2 z georgio u glavni vlogi?:))

lep pocitniski pozdrav...

dolenka po src, teja:)))

5 komentarjev:

Unknown pravi ...

ej čist orginalnu k da bi moj brat reku...on je rojen dolenc na škotskem...sploh ni hecen...čist prav je reku, še cviček mu damo pa je taprav dolenc...nej reče še kej dalšga....lušnu bitje tale nikolas...k se mi je zdel prej bol antipatičen, ampak od kar govori dolensko mi je pa pravi cuker...pozdrv ga našga malga dolenčka....kaj je novga nč skos neke fešete ampak jaz ne utegnem, tud na predavanje na medicino ne utegnem...sm se pa odločila da grem drug let, mogoče celo s tabo, če boš kje v sloveniji...drgač pa nč novga skos kej počnem pa z glavo ob id tolčem, ker mi zmankuje cajta...uživej

tejcha pravi ...

:)))))))))))) stefka..ful se rezim komentarju.ja nicholas je zlo simpaticn! sj bo dans se kj povedu...ga bom nahecala. valda mora rect nasledne "na much, pa tu, anben na vej...":) ene par takih socnih...bodi pridna, ne razbij glave:p

baiiii

Unknown pravi ...

glej, kdo se spet oglaša. john je na fitnesu in dans smo clo podnev končal s predavanji, tko sm mu sunla rač:)
lepuu, rejs lepu:) no,dost o men.tejo živjo:)mushi te pozdravla. moram rečt d ti red full paše,najprej si nism znala predstavlat,ampk vidm d je prov hudičkasto:P veš kaj tamalga nauč: pica na polovica pa kečap za zraven pa za damu k se mi madi. to zna špela povedat na brzino in se sliš ful originalno:)
nč ne razumeš.... drgač pa bi ga aljoša zihr nauču kako besedo: LULIK,to dostkrat slišem...al pa kakšno po janezovo:češpla :)mamo tud pr nas otroški vrtec,kt videš:)
lep konec tedna, še lepši vikend paket:) pa pa tejo*

m.

Marko pravi ...

ne ne nauč ga naslednje fraze: anbn navej, šekira pride, mate kebab pa kejbab...lahk pa tud npr. šta ima??...lahk mu daš tud za poslušat kšn naš narodnozabavni ansambel...priporočam slapove ali avsenika. Pa lep pozrav in eno žlico vegete...


Oliver

tejcha pravi ...

:))) uuuu kuk materiala...ja to varjanto "ena pica na palavica pa kejcap umejs. pa hitru k se mi na predura mdi":))))))))) kot vids jo znam jz mau drugac (zani hani pa tu:) no saj...ga bom probala se kj naucit. in pa posnet...:)sam jz vedno k to snemam se tuk rezim, da ne pridm k seb pu ure pa pol je posnetk zanc...no sj...se bom probala zadrzat, sam k se jz zacnem rezat..ni nam lahko:)

pozdrav vsem:)mwa*********