torek, 27. november 2007

ne pocnite tega doma

kaj?? painkillerji + salsa. hahahahhahahahahhahaa:) vceraj po vecerji sem uprasala "bo kdo caj?" in ker smo usi, tako nicholas kot kate in john in jaz full kaslal, smo se odlocil, da bomo spil praske prot gripi. ma sj ubistvu ne vsebuje nch tko sokantnga sam mal vitamincku pa paracetamol. nch resnga. no...sam doza je pa kr oreng. usak je enga spil (nicholas ne, ker je premlad:) in sla sm se pod tus in na salso...zacnemo migat...men nekam cudn u glav, ko kar naenkrat Rod (ucitelj) pride na dan z idejo, da bomo dans zvadl spine (vrtenje)..in seveda!! le kdo to dela u paru?? zenska!:) (ceprav Rod prav da so moski bolj bogi,ker morjo plesat pa se vodt, zenske pa sam plesejo (and i am like WHATEVER:) no in ko smo zacel une spine..se vse kul.pac mal sm bla omoticna, mal mi je blo slabo..:) sam drugac pa kr uredu..in ko smo kombinacijo (3je spini zaporedoma) ponovl ene 5krat...se men zacne nekam cudn vrtet...:) in moj soplesalc mi rece.."teja bela si". pa jz unu.."ma ni panike, mau sm bolna". pa se kr plesem, plesem...ko kr naenkat rece "tud ustnce mas bele"...in men v tistem trenutku zacnejo prhajat une srebrne pike prot faci (k ti ponavad prhajajo ce mas full nizek pritisk al pa ce ti je slabo al pa ce si na tem da bos skp zlezu:)..no in na sreco me je soplesalc samo usedu...oblil me je pot(majca ciz mokra) in slabost je minila. sam mal je pa mankal da bi se zgrudla...dobr da plesem z upokojencem in da opazi, ce je z zensko kj narobe:))) (pomoje ma njegova zena podobne probleme?:)) in mami, ne nisem noseca:))))))))) sam painkillers + salsa (oz.najbrz kakrsnokoli vrtenje po plesiscu) is dangerous!!!:)

no in kje je smesen del...:)))))) pridem domov, pa kate pa john gledata "I'm a celebrety get me out of here" (reality show ko so zvezde sred dzungle). no in tak jima zacnem razlagat kak je blo pa recem "ja pa sm se vrtela in kr naenkat mi rata full slabo, in pol une srebrne pike...in sam usedla sm se.." pa tak rece john.."ok sj razumem da ti je blo slabo..sam zaka si se pa vrtela?":)))))))))) pa kate ga tko pogleda pa prav "bumbar, ka pa misls da se dela na salsi?":)))))))))) tud johna je tist prask prjel..biu je ciz omoticn:))))))

drugac sm pa ucer sla mal u shopping (pred salso) in sm si ubavla kamerco za na net..super je..:) ja pa tamalim sm kupla kinder jajcke:)))))) kako veselje. ej bul so bli veseli ko pa nevem cesa. georgia je pr vecerji spet mela svoje trenutke:)))) to bi mogl vidt...tko jo john neki zeza, da mu nej da pol kinder jajcka pa ga ona pogleda pa prav "oooo man!!" :))))))))))))))))))) (in to full po amerisko!!! slisal se je ko oooooo mEEEEEEEn:))))) men, johnu pa kate se je hrana kr zaletela tuk smo se rezal pol smo pa itk se usak eno kitico odkaslal pa je blu:)))))))))))) zaka je blo to tko smesno? ker usak vecer ko gledamo "I'm a celebrety..." je tam ena zenska, ki skoz ampk res skoz to govori. in tamala je bla cisti original. mi smo skor dol pal od soka in od stavka k ga je tamala spravla skp:) res...neverjetnu...tale georgy bo se dala vetra:) marsikomu:)

no dans zutri...sm pa ustala..tko ko ponavad..odprem vrata sobe in mi tamala skoc u narocje.."tejjaaaaaaaaaaaaaaaaa" zakaj sm si to zasluzila? nevem:))) kinder jajck???:)))
no sam res...vsak dan se tamale rajs po men mecejo:))) sj so res..cukri za pozrt. pa kak simpaticne.vsak dan se mamo rajs..ucer predn sm sla na salso je prsla suzanne u mojo sobo pa je vidla vso kozmetko pa uhane..pa tak prav. teja a mas slucajno kj kar ne rabs??:) pa jz tko..ja ves, da bova najdle neki. pa tko vid blescec lipgloss..pa jz joj suzzy to je sam za velike punce. pa ona.."ja ves, sam jz mam probleme z ustncam, k mam full razpokane" pa jz.."ja evo..pol ti dam pa tole labelo z medom" pa ona "ja sj..med je dobr, da ti zmehca ustnce" matr..spet sok:) kaku tamala to ve?!?!?:) no in pol se mi je lepo zahvalila in me spustila na salso. ja ni nam lahko!!:)

jap..rada jih mam. full***********

1 komentar:

Unknown pravi ...

izpit je za mano...dober da so januarja spet roki :)...uglavnem videm da si se na škotskem odločila za drugačne substance, ki so žal nadomestile alkohol :)...upam da se boš hmal pozdravla...mal mn šejkej pa bo bul :)...ej nč se ti še kej javem...zdele bova z jano mojo čimro naredle kosil...mesu pa to :)...uživej še naprej pa se vidmo...papa