četrtek, 8. november 2007

sneeeeeeg!!!!!

neverjetno! eksluzivno!! dans pelem tamalga na fuzbal in oba sva se u trenutku zacela drt u avtu, ko so zacele naletavat snezinke!!! musko sva mela full na glas, veter je tak pihal, da naju je prestavlalo, midva pa sva kricala od veselja, ker je snezil:) itk je blo kratko in sladko, a blo je nepozabno:) (ja se vedno govorim o snezenju:) snezilo je dobrih 5 min in to je blo to...

no dans sm ceu dan spet pocela vse mogoce. zjutraj sem koncno dokoncala mail, ki sem ga poslala na faks, urejala ocene..no potem sm malo odpravla halloween okraske po bajt (hallo ze 10 dni je od halloweena, men se res ne da vec teh pajkov pa netopirjev pa buc po bajt gledat:), plesala sm tud po kuhni(to ponavad delam ko posodo pospravlam pa si iPod przgem pa migam:)), pa me je una k pospravla pr nas opazila, pa ce ne druzga vsaj nasmejala se je:)), prpravla sm se omako iz tune in pelatov (ki je tle ne poznajo, pa so hotl probat slovenian students food:), ki pa je bla vsem full usec..:)

no tamale sm pelala na balet, ena se je sred baleta poscala:)))) (suzanne), ja res sweet. in ko sm jih prsla iskat, me je una k jih je mela poklicala na razgovor, da je tamali uslo in da so jo pol preoblekl. matr jih je slisala od mene..ona se zmer poscije..enostavno ne da se ji na wc in se poscije kjer pac je.in fora je u tem, da tamala dobr ve, da mora na wc. sam NE DA SE JI. ja huduu...tepst bo treba:))) (hecam!:) no sj smo se zmenle da tega ne bo vec delala, sam nek cudn filing mam, ki mi prav, da ji ne smem verjet..:)

KONCNO sm poslala kartice. ja napisala sm jih 3 tedne nazaj ze. poslala sm jih pa sele dons in to fulll in skor bankrotirala (hecam:). sam fora je bla ko sm prsla na posto, pa tku zacnem nastevat..23 znamk za slovenijo, 7 za kanado, 1 krat egipt, 1 krat norveska, ..... pa me una gleda pa prav.."pa je vasa roka vredu?" jz se zacnem rezat.mi namece une znamke, ki pa niso ble za nalimat ampk za lizat. bljah. no in koncam tist, grem spet za pult..pa recem "veste ka..jz bi lah tle delala. rabte koga, ki bi znamke lizou?":)))))) itk ceu pult u smeh:)))

ja to vam tud morm dons povedat..kako je pihalo. okej sj sm ze vidla veter u zivljenju, sam tole dans...ej avto, ko sm se usedla not se je majal levo in desno.jz kj tazga se nism dozvela..al pa ko sm vozila me je parkrat tak vrglo..prou...o fak!!! in ko prides vn iz hise...men je, ko sm sla po drva za kamin (5 m stran od bajte) in nisem mela zatlacene spodne majce u hlacah..dobesedno skor sleklu me je u sekundi:))) majco mi je dvignlo..pa zeblo k psa.tekla sm not, da sm sploh lah zadihala:) jaoooo...ej res..ni za opisat vetra kakrsn je biu dans...

zvecer sm sla spet na aerobiko, tokrat sm probala eno kjer smo delal za rit pa za noge. ka je sinonim za to aerobiko? MUCENJE :))) ej..safr. res...pomoje jutr ne da niti ustala ne bom iz postle, tud usest na tazadno se ne bom mogla, ker sm ze zdj u bolecinah takih da khm...
vidte zatu je salsa tak fajn..razgibas se ful, pa se uzivas zravn. aerobika je pa neko pumpanje u prazno. blah! jutr grem vn...plesat s poljaki spt....

za konec pa vam zelim lep vikend poln lusnih malih grehov, neprespanih noci, predvsem pa, ce ze ne najbolsa pa vsaj DOBRA jutra:))) (malo pozno, malo se mi kisa:)

pomoje se vam javm u pondelk spet, ko bo polno materiala (u soboto mamo ladies night pr nas doma, nedela nicholas spet praznuje, tokrat pridejo frendi iz fuzbala pa iz sole)...

se beremo, si pisemo, se mamo radi..jaaaaaaaaaaaaaaa:)

mwa mwa mwa

Ni komentarjev: