sreda, 31. oktober 2007

halloween part 2

no koncno sm se po dveh dneh letanja, prpravljanja bajte za halloween partye (2 bosta, u soboto bo prvi ko ma tamal rojstn dan pa bo pr njemu spalu 9 prjatlu:))), en bo pa drugo soboto, ko bo ladies night pr nas doma-svasta:) no kakorkol...okrasila sm kuhno, pa glavni uhod...pa buce zrezala (poslikala jih bom jutr)...vmes sm si se pobarvala lase, nardila vse kar ponavad delam, chatala po netu:), tamale razvazala na sto koncev...norisnca.

no dans sm se, predn sm jih sla u solo iskat, nasemla u hudicka, oblekla crno svileno srajco, si dala rdeco kravato, jeans krilo do kolen, skornje, mela itk rdece lase, dala od suzanne rozicke na glavo, udaren make up pa umetne trepalnce:))) (btw svaka cast usem zenskam ko to uporabljajo..namrec da to dobis na faco si zasluzs nobelovo!) ko sm se vidla u spegu nism mogla verjet ce sm tu res jzt:) no uglavnm...to bi mogla posnet...ko sm sla po otroke sm bla edina ko je bla od "starsev" nalicena:))) sam usi so ful hvalil. sm to ni bistvo. mogl bi vidt tamalo (suzanne), ko me je vidla...sploh ni mogla govort, dejansko ji je sapo uzelo, in prsla je do mene in mi zacela tipat lase pa govort "aaaaa...waaaa...aaaa..." to je trajal prbliznu minuto, v tem casu so pa ostali starsi crkaval od smeha k je bla tak simpaticna. res. nicholas je lepo se zadrzal in mi hladno pripomnil, da "danes dobro zgledam":))))))) no dodal je se "oprava hudica ti pristoji":)))) joj nicholas..ka si lah se mal bolj uraden...!??!?! no georgia je pa govorila ko strgana, da kak sem ji vsec in da ona tocno ve zakaj mam use rdece. zato k to je barva hudica. ja good point, georgia:))

no zvecer smo sli okol..od hise do hise kao..jz pa kate sva cakale kake 5 m stran od bajte zmer, k men je blu mal cudnu pridt na vrata..pol mors pa kj zapet al pa vic povedat. in kake vice so mel tamali??? ej tak bedne, da so mi bli zato smesni ku so bli tak nesmiselni:) nevem..."kaj rece policaj zelodcu? aretiran si." wauuu...nevem al jz vica ne stekam al pa pac ni smesen. bu?:) drugac pa...kaku je pihaluuuu..mene je prepihal totalno!! do kosti, zobe so mi skripal, sape mi je zmankval, faca me je pekla od vetra..ko sm prsla domu sm bla ko cuna:) se zmer me je blo da bi sla densat, sam sama se mi pa res ni dal spet na mraz pa iskat lokal kjer bo party. pa tud ni se mi dal neki ment..:) nevem..enostavno me je prevec izcrpal letanje od bajte do bajte pr takmu mrazu..drugac pa ulce so polne otrok...pa usak tak nasemljen...jesus...zgleda res spooky. tud zato nism hotla it sama pol iskat party u mesto, ker sm mela skuz u glav (mene je drugac strah teme) da bo kdo skocu izza vogala, nasemlen ko budala, ki bo mislu da je blazno zabaven in da je smesnu, mene bojo pa ubistvu odpelal u bolnisnco (al pa norisnco:) k se bom tak vstrasla...pa sm si misla...kavck klice:) kaku je lusnu pocivat:)

zleknla sm se na kavc, gledala Dirty dancing (reality show k ga majo tle, itk sm CIIIIIZ navdusena nad plesalci in plesalkam..noro dobri so)..hvala za vse mmse iz trebnega.full ste se dobr namaskaral...zelim si, da bi bla ta vecer z vami. sj veste. praznujem 2krat letno...4.aprila in pa danes...

vasa zvesta dopisovalka, carovnisko devilish teja*******

3 komentarji:

Unknown pravi ...

hej teja, da pru pohvalem buče so fenomenalne...pa tamale dve sta tud srčkane, za nikolasa se mi pa zdi da se je precej vživu v halloween...ja mal drgačne praznike majo kot tle na dolenskem v Sloveniji :)...mi smo mel pa prvi november pa neko reformacijo al kaj uglavnem na faksu smo bli frej 3dni...zakon...drgač smo bli pa včer zunej mal na bambusu pa pičičih...btw..vsi te pozdravljajo nazaj...jony bi se kmal stepu z enimi ammmm, neznam lih definirat mešenca med čefurji in cigani, sso mu kr neki začel težit so se delal pametne, kjer folk lah srečaš v dedu, no jony je pol ustal pa je reku da gre, hvalabogu k nevem kaku bi jst vse pretepla :) jih je blu polna miza 7/8...no zdej smo pršli do zaključka, da je jony zrela oseba k se ne upa tepst hihi :D, hecam jon...sam tok da veš za bratislavo je prostih 30 mest zasedenih je zdej 10...žan ne gre bodo špilal baje, če bo vse posreč je reku...jony se je že prjavu maša neve sam pomoje se bo tud...ej za niko pa ne vem...aljoša pa itak pičkice :) wtf?...drgač smo dans pa spet k maretu vableni mislm, da sm zmatrana že zdele...ker penzionist sm...nč se mi ne da...pogrešam dneve v fotelju ob kakšnem dobrem filmu...čeprav smo šle zanč jaz maša pa nina v kino :) sedem dni skomin se glasil naslov....šmešnu :))))) teb bi blu zakon...ja viš ušeč mi je tvoj stil..sedanji mislm...nč lepo se mej pa se kej tipkamo...uživej še naprej pa se vidmo čez mesec in pol....kuk gre hiter cajt okol...uživej poljubčki

Aljoša pravi ...

Zdele sem si vzel urco in prebral vse topice. Fajn ane.. :) Me veseli, da nimaš domotožja in da je družina OK.

No kratek opis, kaj se dogaja pri nas, sicer pa vidm da te Štefka dobro obvešča :)

- danes prebelili KŠOT, rdečo-sivo-rumena kombinacija, zgleda nice

- na HaloVinu nardila z Janezom super bučo, ki bi preprosto morala zmagat :) (tud tvoje so lepe, čeprav najina posek(s)a vse)

- sem odgovorna oseba skupaj z Leo B. za organizacijo Miklavževanja. Sicer je itak že ustaljen postopek in delo porazdeljeno, ampak vseeno hočem da bo fajn promovirano in polna Afrika ter dober žur. Nastopajoči pa so Zajc in Piralič & Ultra & Anavrin & Omar :)

Škoda ker te ne bo, ker bo sedaj ena manj, ki se bo topila pred Omarjem v prvi vrsti :P ;)

- postrigu sm se, baje je kul :)No itak se vsak mesec, tako da nič novega ubistvu s tem.

- tale pijana nevesta, ki jo tako oglašuješ, mi je znana samo po imenu, predstavljam si je pa ne! Tako da bom prepričal Nino Krese, da jo speče enkrat in prinese v LJ :)

- če mi ne bo uspelo zgornje, jo bom spekel sam :P

- v stanovanju v LJ se začuda še nismo skregal!! :) No ja Maša ima včasih svoje dneve, ampak je za zdržat. Ne sej se hecam.. vsi mal pogoltnemo pa gre :) Lupčka če to bere :*

- na faxu nas že strašijo in pomoje ne zaman. Drgač je pa kul. Predavanja bolj zanimiva kot prvo (prvi dve?:)) leto :D In ja, redno hodim.. zdim se sam sebi priden :)

- baje gremo v Bratislavo za NL. Čeprav sam še ne vem. Malo me skrbi Rim januarja, ker ne vem kdaj točno bo. Baje, da jih prav veliko ne moti dejstvo, da vsi pridemo "zmatrani" od novoletnih rajanj :) Poleg tega sem dobil pa še mail od profesorja, da še ni znano. Hvala k*

Tako, da bom v največjem sranju celo v SLO :)

Amm ja.. to je to ubistvu :) Kot vidiš, nič novega res. Sem pa glih danes bral reportaže iz ne vem kje vse in me čedalje bolj mika kam it, za par mesecev, kdaj pa če ne sedaj? Zbiram prijave.. lol :)

No, till next time Teja.. :)

BTW: Če je Škotska vsaj malo podobna Angliji, potem ti sodeč po temle linku prav nič ne zavidam :P

http://www.jacatu.de/wbb2/t7850-swedish-versus-british-nightclubs.html

LP, Aljoša :)

tejcha pravi ...

heeeeeeeeeej:)joj aljosa poscala se bom:))) kake pises:))) rada bi probala tvojo pijano nevesto. sam ves....to ne zgleda tko, da srecas naklucno dekle, jo napijes, ozens in potem sprobas?:) nene ..:) skoz si na predavanjih?! wauu amazing. pol pravs je fulll novga?? mislm..use kar si napisu mi je completely new:) no sj..super se slis. kr taku naprej:)

ja drugac to sm pa slisala o johnnyevi modri reakciji.svaka cast. res...moja mami bi rekla "nasilje ne resi nicesar". in spostujem take moske, ki imajo misice pa se mozgane (johnny:)

ja za novlet sm ciz..nevem. zmedena spet? sam ej ce verjamete al pa ne..zdj me u pol leta ni blo 4 mesce doma:) (gana plus skotska) tak da nevem..mogoce bi mi pa pasal doma bit?:) zdj sm se itk ciz umirila, notranje in zunanje:), duhovno se poglablam in odkrivam nove svetove. ka sm hotla s tem stavkom povedat? to da ne zuram vec tok:) tak da...bomo vidl. ce bo plac se bom prjavla, ce ne bom pa kje u blizin:)

no stefka pa alyo hvala za porocanja. full vaju je lusnu brat:)

mwa mwa mwa