torek, 9. oktober 2007

hit the road jack..

kak kul je it zvecer u avto, poslusat radio naglas in odkrivat nova mesta na skotskem (nenamerno:) tisti k me dobr poznate veste, da neke orientacije glih nimam:) in kaj se je zgodil?:) kate mi je ene 2 dni nazaj pokazala kak se pride do arbrotha(20 km oddaljen od Montrose), pa kak se znotraj mesta pride do sole kjer mam salso. ja pot sm si 2 dni u mislih ponavlala:)), in ucer ko je kate prsla domu mi rece "ej teja...cesta je zaprta u arbroathu..bos mogla po zgorni strani do sole" ...oooooo faaakkk. po zgorni strani? se u trebnem se ti zgubim ce je treba, pa se ne bom u mestu u ktermu sm bla sam enkat?:) men se je dejansko stemnilu, ona pa je ze letala okul mene z zemlevidom arbrotha in mi razlagala ulce, pa risala kroge kje morm it...ooooo bad!no kakorkol..nardila sm tri udihe, pa se tri, se zacela smejat, ker nekak je tragicno preraslo u komicno, ker sm se ze vidla kak bom sprasvala vsazga pesca kam morm it:) in ka je bla moja resitev na tu? za pot za katero rabs 10-15 minut sm si vzela urco casa:))) hehe..john se mi je tak rezou ko sm rekla eno uro prej, da je cas da odrinem:))

no in taku..prvic sama u avtu na skotskem(ponoc!!), seveda nism znala dat dolgih luci, ma vazn da sm mela kratke!:) fiju:) krenem od bajte, in ze na glavni cesti zajebem..:) namest da bi sla levo sm sla ravno, ker sm mela nekak u glav da morm samu naravnost:)) pozabla sm eno malenkost in sicer da najprej levo pa potem skuz naravnost..:)) smesnu mi je blu, ker namest, da bi iz podezelja prsla na cesto ki bi bla vedno sirsa, je blo kontra. cesta se je ozala, pa ozala, pa ozala in jz sm misla da grem na konc sveta..pridem u eno vas, nardim en krog in krenem po isti cesti nazaj:) do glavne in potem ravnu do arbroatha. pridem u arbroath in potem guess what..u prvo najdem solo:))))))))))))) bwahahahahhaaha:) jz nevem kaku...kr krozila med ulcam in uletim direkt ampk res direkt pred solo:) valda sm se tisto sekundo klicala kate, da ne rabjo za mano nbenga posilat, da sm najdla use:)) no pol se prava zgodba pa sele pricne..

salsa. khm. ka sm rekla? salsa? let me think again:) ker sem prsla na cilj pol ure prehitro, sm sla u bar (k ga majo na sol?) in vprasala kje je razred za salso..ze una kelnarca me je postran gledala (pa sm misla da zarad krilca ki sem ga nosla:) in pol me je pelala u razred kjer je bla salsa (to je bla skupina pred mojo skupino (zacetni tecaj, jaz sm se vpisala na nadaljevalnega) in ka zagledam:) 40 sestdeset-letnikov(letnic). zdj mi je postal nekak jasn zaka me je postran gledala:) no pa si recem-eh ni panike..pol bojo pa sami mladi. ziher:)) in tku gledam zacetni tecaj in u pu ure nism vidla enga salsa koraka. niti giba:)))) oooo m g:) pa instruktor. jesus! 50 letnik, u crni majcki (pomoje je nosu majcko od kake hcerke al pa clo vnukinje, ker mu je bla full oprijeta in malo nad popkom:), kavbojkah (take frajerske), pa tak iztopajoc crn pas (ki pa se je ujemal seveda z majcko ki jo je nosu). ce upostevam dejstvo, da z boki miga bol ko usaka zenska, pridem do zaklucka, da je gej!:) vendar pozor..na vidnem mestu je nosil porocni prstan (krinka, jebat ga:) no na konc te vadbe je povedal, da to ni bla salsa (ja no shit sherlock!!) ampk neki druzga(mogoce pozdrav soncu?:))

no sledila je nasa ura salse:) zal se moj optimizem tokrat ni obnesel...obkrozal so me upokojenci. ampak! blo je supeeer!! nas voditelj je dejansko znal plesat salso, biu full zabaven (britanski nacin saljenja), nam popestril vadbo z zgodbicami (skoz je govoru o enmu tipu, ker je pa vidu da ga cudn gledam mi je pa reku "it's scottish dancer btw" ), in sm vidla, da kar on kaze, da ze znam (pa zensk je blu waaay prevec), sem, ko smo mogl it u pare, rekla eni zenski, ce se lah jaz za tipa ucim plesat:)))) hehe tak da zdaj znam osnove salse za oba spola:))) dost sm tud preplesala z voditeljem, k pa fulll dobr plese. no kakorkol. ko je blo salse konc, me je Rod (nas voditelj) poklicu k seb, pa mi reku, da mu delujem "zivahna" za to skupino (ja pismu ce sm pa 3o let mlajsa od povprecne starosti udelezencev:)), in me vprasu ce bi sla se na kak salsa party al pa k eni skupini k trenirajo u aberdeenu (okol 80 km iz montroseja), kjer je ucitelj mlad pa lep pa nevem ka use je govoru. pa sm mu lepu povedala, da jz ne hodm na salso gledat ucitelje ampk plesat..pol sm ga pa seveda uprasala za dodatne informacije:)))))))))))) hehe. no sj...mam tud newsletter na mailu(use Rod zrihtu-he's da man!!), dobivam informacije kje so salsa partiji po celi skotski, tak da na enga bom zih sla..sj dans se dobim z eno poljakinjo k dela tud tle u pisarni pr tej familiji, pa se bova zmenle (baje tud ona obsedena s salso:) to mi delaj!!:)

no pot nazaj je potekala brez kakih vecjih posebnosti. vse gladko, najdla bajto, najdla use:) dans sm pa neki utrujena, ker celo noc nism neki dobr spala. nevem ka me je muclu..vreme pomoje, ker dans je ze ceu dan crnu, pa skoz dz pada..dans sm ceu dan sama doma (tamale so ble zutri ene 2 ure doma, nicholas itk na fuzbalu), zdj popoldne so sli pa usi z babico u peter panovo dezelo.jz sm se odlocla da bom doma, mal pocivala...

lah vam se zaupam, ko sm se glih spomnla(john mi je zanc povedu), kak je Nicholas izbral da bo igral violino. tko u sol ga vprasa ucitlca, ce bi igral kak instrument kot naprimer violina al pa..pa jo Nicholas prekine pa rece "ja super.violina bo ciz vredu". :)))))))) in to je blu tu, od takrat spila violino. John je reku, da sploh dvomi, da je takrat Nick vedu ka je tu violina:)) hehe

no zdle grem se mal filme gledat, zvecer maybe do poljakinje al bo pa ona sm prsla. anben na vej kaku bo:)

lepu se mejte, ostante u gartruzah:)

mwa mwa mwa

p.s. "heaven is an English policeman, a French cook, a German engineer, an Italian lover and everything organised by the Swiss. Hell is an English cook, a French engineer, a German policeman, a Swiss lover and everything organised by the Italians." John Elliot

2 komentarja:

Unknown pravi ...

spet jaz...ja kaj je tu enih dogodkov...pa smeha...uživaš ziher...zmatrana si pa a tud lah mal...da navš mela tok energije-preveč...to je zarad salse :)...zlobna jaz...a ti povem kaj se je pa men zgodel, ama nč pametenga...ljubljana...faks...spanje...tv...slaba vest, zarad lenobe in ponovno faks...spanje...slaba vest...tv...slaba vest...pol sm si pa rekla da je dost vsega pa dans cel dan neke podatke po netu iščem...pa z matiko sm bla na pijači pa je mal povedala kaku je blo na portogalskem pa v španiji...zanimiv mi je blo sam to, da so jih 2krat okradel...pa da se je mela fajn...pa v mehiški sm bla na kosilu...pa sm se nate spomenla...k smo ble nazadnje skupej...miss you...otrok sm pa frej so doma v trebnjem :)...no to mi pa lah mal zavidaš...k boš mela kakšen slabši dan kot pa je današnji...naši so pa zabave želljni, jutr grem z mašo pa janezom na kosilo spet v mehiško :)...bomo se spomenli tu nate draga...ej ne na salso party pa le pejd...k tu bo tud zabavna zgodba...uživaj v zelenju in lepotah škotske...če ti bo hodu si pa prvošč en škotski pir, k moja prjatelca teja je rekla da je dober...:)ajdi lepo se mej...papa

tejcha pravi ...

jau stefkic ti pa me obvescas..i love it!! hvala hvala hvala..uff ka bi dala da bi se mi dobl pa sli na en pir..sam ves,tle mi pa sploh ni do tega. mislm..ne obkrozajo me taki zurerji:))))))))) hehe..zdj se bom u kuho vrgla. sm klicala tio popoldne mi je zaupala full receptov..tud o tem vam bom valda porocala, sam mau me skrbi k tle sestavine so taku taku...

uzivajte jutr, pozdrav use prosm******** mwa mwa mwa