sreda, 31. oktober 2007

halloweeennnnnnnnn

dans sam slike gor dam, jutr pa se kj povem...cajt me jebe zadne cajte..aja...po tanovem. rdecelaska:p devilish..bwhahahahahahhaha

2 komentarja:

Unknown pravi ...

mene tud cajt jebe, sploh se ne dohajam, tud jaz jutr kmentiram pa kej več povem...ampak rdeča ti pa ful paše, čist si druga ampak v dobrem smislu....ajde grem jaz nazaj za faks delat :)

tejcha pravi ...

hej stefkic...evo sm ze doma..premrazena do kosti pa se bul:) hvala za kompliment..:) vidm da eni so pridni..se je upanje za ta svet:D nch macka, se slismo se kj..zdle bom vidla ce se mi bo dal pisat za par dni nazaj...matr sm lena:) no ja..enkat je treba ane..:) razmislam da si bom, ko pridm domu tale blog natisnla, pa zvezala da bom mela ctivo ko bom stara 80 let..:)))) ja ka..treba gledat na stara leta. eni delajo za penzijo, eni si bomo pa kj za brat zrihtal:))) jaooo..dej teja shut up..:)

no uglavnm..
se cujema:)*********