torek, 16. oktober 2007

mlad odide kogar ljubijo nebesa

ma poln kurac mam tega (oprostite izrazom) da zmer umre en mlad clouk, na vrhuncu svojih moci, ko mu koncno u zivljenju vse zlaufa. sj mogoce pa mora bit tko. nevem. zmedena sem totalno in ne razumem ciz dobr kako naj iz take situacije potegnem pozitivno stran. ko sm dans przgala komp, sem, ko mi je frend poslal link od 24 ur, padla u jok. pa ne zato k bi biu to tose proeski, nek superstar balkan scene. sploh ne. sam dejansko je biu uredu clovk. nezvezdniski, faca uglavnem. in se enkat sm dojela, da stvari ne smes nikol odlasat. jaz namrec, sem odlasala to, da bi sla na njegov koncert ze kr lep cas. in ocitno predolgo. sj bi rekla "ni panike Tose, se vidmo u nebesih", sam kaj k jz ne bom nkul tja prsla:) pa se ne sekiram dost-tak al tak bojo tud moji frendi (ti k tole zdle berejo), z mano bul v "vrocih" krajih:) (sj veste eksotika pa tu).

no kak je blo dans drugac...vecerja je bla super! pomoje delujem samovsecna, ma mi je vseeno:) ne res..vecerja je d best. edin problem je biu, ko sm mela solato u hladilniku in ko smo ze torto pojel sm se spomnla...ups, solata!:) no nevermind. jutr jo bova mela z johnom za vecerjo:) drugac pa ko je nicholas probou govejo juho je reku "uuuuuuuuuu!!!" in tle sm se ze vstrasla da bo vn plunu al pa nevem (pr nemu je vse moznu:) in pol je prsu iz njega legendarni stavk in sicer "to je najbolsa juha kar sm jo kdaj jedu":) men itak nasmeh do uses..:) drugi so usi kr prkimaval, babica pa itk mogla zint.."nicholas, a ti je clo bolsa od moje krompirjeve juhe?" pa tko nicholas "ja babi, mnogo bolsa":)) itk usi za mizo smejal.

usi so uglavnm hvalil slovensko kuhinjo. suzanne se ni mogla najest zrezkov, dedek si je 3krat repete uzeu:)), john ni mogu gob prehvalt in zvecer ko smo sli tv gledat je reku, da je navdusen nad mojo kuhinjo:) da je biu ciz presenecen nad vecerjo. hehe:) vse se da ce se hoce. ob tej priloznosti bi se zahvalila svoji mamici za vse nasvete prek telefona ob enem pa hvala vsem ki me poznajo:) jao kak mi trga:)

ja to morm se povedat!! salsa ucer!!! kak je blo fajn. sm ugotovila da tle na skotskem mam druzbo otrok in pa upokojencev in super shajam:)))) lol ja ni glih mojih vrstnikov. sicer mam pa vas trebance, pa se par ldi s faksa in mi to ciz zadostuje. ker ce bi mela prevec prjatlu pol bi itk ene zanemarjala, tega pa valda da nocm:p

no na salsi sm bla tokrat zenska. kak sm uzivala.noroooooo...na zacetku me je prsu starejsi gospod prost za ples(takrat ko so se formiral pari) in kje sm si misla da bo od 5ih gospodov ki so tam, en od njih prsu do mene (zensk je okul 30:) valda sm misla da bom spet moski tku ku prejsn tedn. a glej ga zlomka. se je okorajzu in stopu do najmlajse na plesiscu:) no pol smo itk skoz menaval plesalce, jz pa sm vecinoma plesala z uciteljem:))) me majo upokojenci full rad ko sem tak zivahna:))) ja kaj ne bom, ce je pa salsa:) in zdj smo delal ze dvojne spine in nevem ka se vse..full dobr. in tej tastari gospodi k so bli zdj na salsi pomoje plesejo ze cel zivljenje. kak te to zavrti...nch mi ni blu jasnu:) what a life..res...polna energije sm prsla domu in ko sta me kate pa john vprasala kak je blu, je nasmeh povedal vse. no na konc je pa nas ucitelj promoviral nek international salsa party (s kubanci in brazilci na celu:) u aberdeenu (ene 80 km od montroseja proti severu), ki pa bo cez 14 dni (u soboto). reku je, da on bo sel in da je full dobr, ker je tema in se ne vid kuk si star:))))))))) lol usi so se rezal. ubistvu se delajo norca na svoj racun... nevem zakaj, sam jz si ne predstavlam, da bi 60letniki pr nas plesal salso? pa migal z boki?:) ampk povem vam, da po salsi so vsi nasmejani pa polni energije. in ta nacin zivljenja mi je super. zdj morm sam najdt nekoga k mu bo salsa vsaj pol tuk usec ku men, ker tuk ku je men usec itk ni moznu da bi bla komu, ki je moskega spola:) no ko je spromoviral ta salsa party je pa reku, da ce kdo rab prevoz do aberdeena naj se oglas pr njemu. itk sm sla do njega, sva se zmenla da me kr u montroseju pobere in da piciva na party. jeeeeeeeeeeeeeeeeejj...reku je, da mi bo zih full usec, ker pridejo mladi iz povsod...to mi delaj!:) prvic grem zurat z upokojencem.. alles ist moeglich;)

ja kate se mi je se zahvalila za show k so ga tamale uprizorile zutrej u spalnci in navdusena je bla nad cestitko k smo jo naredle.zdj visi u kuhni:) pa vecerja ji je bla "darilo, da si lepsga neb mogla zelet". hvala bogu!!! i did my best!

no jutr si bom pa pomoje mal odpocila..danasn dan je biu ciz prevec stresen zame (usa ta caramonja okul kuhanja, mack mi je spt letou ves krvav po kuhni, pol pa se tose...)

p.s. U dušu me tvoj pogled tak'o
lomim se, pucam k'o staklo
kako da kažem ti zbogom
kad sve gubim s tobom...

ja Tose, i moje srce nije kamen..***

2 komentarja:

Unknown pravi ...

ja res je žalostno, da nekdo umre tako mlad...samu še bol žalostno je to, da so izpostavljeni le tisti ki so bolj znani, popularni al kakor koli...mladih umre še pa še...če samo pogledaš vsakodnevne novice...lp

dans smo šli jest jaz, maša, jony, aljoša...smo šli v mehiško :)...mislm, da jim ni bla lih všeč...k govorimo že o hrani :)

lepo se mej...

tejcha pravi ...

mehiska jim ni bla vsec??? wtf?? pa tu je ja zakon:) mogl bi narocit purana u curryevi omaki..noro dobr:) zmer tu jem:) sj ves:))) hehe

uzivaj tud ti..papa*******