sobota, 6. oktober 2007

feeling like a cat..

..not so sexy, but so sick!!:) matr macka mam..ph ph ph...glava me ze ceu dan boli. res super:) hja drugac pa bari na skotskem so pac bari na skotskem! legendarni!:) pa kak dober pir majo!! omg!no pa da grem od zacetka...

john je prsu domov ob 3h...pridm dol(sobo mam u zgornem stuku) pa mi rece "teja kje mas pa potovalko?" pa jz "prosm?" ku ne gremo na festo?:) pol mi je pa razlozu, da ma flat u edinburgu in da bomo tam spal,ker bi on rad tud pil. men nch jasnu:))) sam se mi je kr dozdeval, da bo orto festa:) usa navdusena, itk hitr zmetala pidzamo, zobno scetko..u malo potovalkico in wiiiiiiiii...gremo u edinburgh!!! :) mesto je noro...nisva sla sicer na grad, ker se nama je mudil u pisarno, kjer naju je folk ze cakal, zato sva se sam vozla kake pol ure po mestu. tu je ko drug svet. arhitektura neverjetna...ciz drugac ko pa tle kjer jz zivim(na dezeli:) edinburgh mi je full vsec..spominja me na amsterdam, sam da tle ne disi po travi:))) uglavnm..kakorkol..uletela sva u pisarno, tam blo 20 folka in itk ze usi ga sekal:) prvo uprasanje je blo.."in, ka bos pila?":)) lol

no iz pisarne smo sli usi u neko spansko restavracijo, taka u izi scena, full preprost folk (sodelavci), use punce ko delajo tam so fulll mlade, pa cedne:)) vecina starih tam 25 let (aljosa? grega?djta slinck okrog vratu, sline vama tecejo po majci:)) tud tipi so bli face...uglavnm, vecerja super okusna, ma sploh nimam besed..sprobala sm ene 10 razlicnih jedi, ker so skoz nosil razlicne kroznike hrane...zravn smo pa pil butelke:) vse je castiu moj sef-john..no ko smo sli naprej u 1.bar:), je john usazga uprasal ka bo pil, skoz nosu pijaco usem, jz res ne stekam..sploh ni pustu, da bi kdorkol kaj placau..in takrat sm okusla "best" (ime pira). fuuuuuuuuuuuuul dobr..pena na vrh (k je ponavad na piru zanc) je bla full gosta, pa creamy..takkk dobra da..ufff:) k da bi bla sladka smetana na vrh pira, sam da je mal grenka...mnjammi:) ph ph ph

no pol sm zvedla zaka je john tak castiu use,ena punca Laura gre namrec zdaj za eno leto okrog sveta..na potovanje z dvema frendicama...ciz noro! sva se pogovarjale, pa je rekla, da je delala tle 2 leti in da je zdj cas da gre mal po svetu:) ja legenda..in john je pac sklicu sodelavce in castil vse od a do z. nevem sicer ka mam jaz tle zravn, samo full lepu da me je povabu. blu je super....

full faca je od johna brat-david.john ma namrec se 4 brate plus eno sestro, ki zvi u londonu. od teh 4h bratov usi delajo za johna, en ma pisarno u dubaju, en u new yorku, ian je tle u edinburghu, john u montroseju, david je pa tud nekje pa nevem tocn kje..:) sam kake legende so to..ne mors verjet.ciz preprosti vsi..

no u prvem baru, ko smo bli, mi je blu najbul smesnu, ko se je ob 1h zapiral..pa tak rece kelnar davidu "sorry sir, I'll have to ask you to leave" pa tak rece David "oh yeah? lights are on, there's no music, ...this party sucks anyway! " pa tko rece kelnar "sir, that's because we're closing" ...:)))ma jz sm se skor poscala...tko ko usi ostali, ko smo zrak lovil tuk smo se rezal..

mesnu je blu tud, ko je john usem zaceu razlagat kaka faca sm..ker jz sm se kao zmenla, da bom sla na tecaj anglescine, pa mi je john reku,da brezveze, da grem na tecaj anglescine,ker jo znam. kao da majo tecaje samo za zacetnike in pol mi je dal listo tecajev, ki jih lah zberem namest anglescine...in njemu se je zdelo fascinantno, da sm se odlocla da grem na tecaj salse:) itk je mogu to vsem povedat..in usi so se rezal. "teja, amazing, you came to scotland to learn ..salsa?:))" in david me je itk zezu s tem like ceu vecer..no ko smo sli iz unga bara vn, smo sli pa u en bar, kjer so bli studentje(zgledal je ko kms)...nevem zaka sicer, ker tam baje se nkul niso bli, samo se jim je zdel da bo kul..no ko smo prsli u bar, nevem kaku, samo tkoj sm mela 2 pira u rok...skoz so te pire nosil, en tip ko smo prsli u bar mi je clo belo vrtnco prnesu?:) in david je dubu novo temo, da me zeza:) no sj ni blo doug ko sm se jaz lah zacela norca iz nega delat..namrec...prsla je ena punca do mene pa do davida in se zacela drt "The Hoff!!!!!" in men ni blu nch jasnu..kaksn hof?? ona pa fotoaparat vn, pa da naju hoce slikat, da prvic u zivljenju vid davida hasselhoffa. ma jz sm planila u tak smeh, da nch nism mogla...zenska je bla sigurna da je david hasselhoff pred njo...in na vsak nacin je prosla, ce naju lah slika..no in david je tud mislu da ga zenska zajebava in da je John poslal to punco, da bi ga zezal..in david gre do Johna in ga zacne napizdevat, da kao nice try sam da on ze ne bo nasedu..Johnu nch jasnu...in kumej mu je John dopovedal, da nima on nch s tem..no potem ko je una se kar prosla za sliko, smo se pa pac nasmejala pa slikala:) kak prizor..tu bi mogl bit zravn..za poscat...no u tem baru smo tud nadensaval, john je tak smesen ko plese, da bog se ga usmil...samo zabavno je pa blu...noro ciz!:)

kaj je blu pa se bul smesnu? no ko smo odhajal(ene pol stirih), stopmo iz bara vn, in se zacne druga punca drt..."o my god!!! it's the Hoff!!!!" kuk je blu tu sele smesnu..jz pa john sploh nisva do sape prsla..david pa rdec ko rak u faco:) (pa ce mene vprasate mu sploh ni podoben)

no to je blo to...noc je bla fenomenalna, stanovanje,ki je u centru edinburgha je full lepo..je le streljaj od vseh barov:)) sploh skoda zgublat besede..ucerejsn dan je biu itk ciz sami presezki, danasn pa tud..

zutrej ko sm ustala, sm mela takoj glavobol..no in john isto:))) in pol tak rece, ce greva kj pojest, pa jz sm vedla, da ce bom jedla, mu bom cez pu ure pobruhala avto, zato sm lepo modro odgovorila, da mi ni do hrane..:) on pa, da ga glava boli in da mora jest...no prideva u en lokal, si on naroci od jajc, do sunke, do ...ma nevem..kar je blu moznu..predn mu je kelnar prnesu hrano, mu je blo ze tak slabo, da je pojedu pol kosa kruha in to je blo to:)))))))) men je blo tak smesno, da..:) pol mu je blu pa full nerodno k je use pustu in se je se kelnarju opraviceval da se full ne pocut dobr..

no in tku..se vozva kake pol ure proti domu in tak rece John, da mu je usako sekundo bul slabu in da me pros da mu pomagam. ja wtf...kak ti naj pomagam. in mu recm...edini nasvet, ki ga mam je, da ustavs na bencinski, gres na wc, si porins prst u usta, bruhas, gres po vodo..in to je to" najpri me je cudn pogledu, pol mi je reku, ce sm to resno misla...pol je pa ze zavijal dol z avtoceste na bencinsko:))) looooll in ka je blu...pride cez 10 min nazaj, ves nasmejan:)))))))) in mi rece...waaaaaaau teja, it was amazing!! i never tried that before! it really works!! i feel great!:) nasledne pol ure se mi je zahvaljeval, da se pocuti odlicno:) ja vmes je se demonstriral kak je bruhal (in to res z navdusenjem razlagou, jezuss) in nekak sm ga prekinla in mu rekla, da me to res ne zanima (men je blo ze tak al tak slabo:)

ko sm prsla domov, je su John z otroki gledat fuzbal, jz sm pa hotla it mau pocivat...ker je kate ostala doma, me je vprasala, ce bi sla na sprehod na klife, pa obalo pa tak..ej kak je blo lepo.ciz noro.mam slike.ej...tuk lepu da...klifi, grad na vrh, pa sonce..ciz adijo res. se zdj sm ciz omoticna od lepote k sm jo vidla..

poleg vsega tega sm ucer dobila avto, danes ze pelala do obale, pol do Arbroth(a) (okul 20km) in fakkk..ko sm se usedla u avto, sm hotla odtegnt rocno na napacni strani in sm sarala tam po vratih. kate se mi je tak rezala:))) jaooo...sam sj sploh ni panike krizisca pa tu..samo krozisca.ej sam buh mi pomagaj.tle je full teh klincevih krozisc ko ti ni pa ciz nch jasno.ucas prides na semafor in sploh ne pogruntas da je krozisce:) no vsaj jaz nism:) pa ene parkat sm na rob zapelala, na konc ko smo pa prispele domu, me je pa kate pohvalila, tak da to je pa itk use kar je pomembnu:)

dans mi je tud john dal prvo placo-what a feeling:) pa se salso mi je placu. pa sm mu rekla, da si jo lah sama, ker sm jz tista k je tezila za tecaj anglescine, samo me sploh slisat ni hotu. ciz prevec..res...

tak da u pondelk mam ze prvo lekcijo in ubistvu je salsa plus(kar pomen da "kao" osnove ze znam:)..kumej cakam..res kumej cakam. zato smo se pa dans ucle vozt...namrec na salso se bom vozila u arbroath (20 km od tle)..wiiiiiiiiii

no to je na kratko use...sj slike bojo dostavlene...upam da cimprej. fora je u tem, da zdj postarji tle strajkajo do srede:))) kar pomen, da tud ce mi je mumy poslala kabl, bo dostavlen sele u cet al pa kj tazga..

lupcke usem, jz grem mau lezat...ph ph ph:)

p.s. i love this one:)))))))

"there are more men than women in mental hospitals which just goes to show who's driving who crazy." peter veale

:)))

2 komentarja:

Unknown pravi ...

ha ha ha...mislm ej kakšen nasvet za boljše počutje ti si res sfalila poklic pa ti bi mogla bit zdravnica...mislm, da živiš sanjsko življenje iz pravlice sodobnega življenja...mislm mi gremo tud zdle na liter mošta...aljoša se pa uči...pa ne more k je včeri poker špilal lol :)...sej če bi bil zalublen vame bi pa ziher šu :)...uglavnem on je ena pizda...nika dela je v lj...grega ne vem kje je...se prev ostanemo jaz , my love jony, maša in mare...sej ti pa tud ne bi šla lih k maš mačka...zmerej me kdu zajebe :)...nima veze bova nadoknadle decemra, če sploh prideš nazaj...salsa, kumi čakam to zgodbo...ej res lepu se pozdrav sej veš če nav bulš pa kako bencinsko poišč...:)...aja kaku pa zgleda od jonyna brat david...a je str?...zdej se moram zrihtat k pride jony me puj...majku že kr videm ob 10h bom doma...k so vsi zabedirani...pol k se bodo mel za učit bodo hotel pa komirat...brez veze...jaz pridem na škotsko...tm saj kej dogaja...ajdi lepo se mej mačka...ti porčam jutr...papa poljubčki....

tejcha pravi ...

hehe...wauuu sm glih dobila mesidz od mareta, ko ste se slikal..hvala hvala hvala!!! kr polubckala bi vas..zgledate super!! wish i was there:) ma ja..jz sm zdj ko rozica, sem sla spat popoldne, pol sm pa ustala, me je pa cakala vecerja iz indijske restavracije (very spicy ampk full dobr:) no zdj pa mau comp, pa mal tak..na izi:) aljosata pa stekam-puste ga nej se uci (sj se bo tak al tak hmal navelicou:) ja skotska je usak dan lepsa, familija vsak dan bolsa...se kr neverjamm da sm tle:) otroc so cukri...no sj u pondelk bom pa spt klela jih ko bomo sami:))) hehe..ja decembra pa ves da gremo tkoj ko pridm domu, na stante (kuhan vincek, medicka, pol pa kms:)) no lepu se mej stefkic, se itk slismo..ko bos pa hotla na skotsko, pa kr ulet..ne bo ti zav-ti bi full bla navdusena nad edinburghom(arhitektura). full sm nate misla ko smo se tam vozil...nism glih neki full slikala k sva se u avtu vozila..ampk nameravam it drug mesec za ceu vikend tja (ko se mal navadm na vozno) k bom pr eni "frendici" spala k me je povabla..tak da..takrat bom pa use poslikala in dokumentirala..lepu se mej tamala, se slismo*********