nedelja, 7. oktober 2007

piknik na plazi

dan poln dozivetij spt:) zutrej ko smo ustal, je kate predlagala da gremo na kolesa pa na plazo kjer sva ble me ucer.spet je biu full soncn dan (odkar sm tu je biu samo en dan dez, drugac mamo pa skuz sonce). sli smo usi, razn john (meu je sestank na NEDELO, jesus!!). no to je tud izkusna, tamale dve na kolesu..ja pa fakkk..ne mors! do plaze je pomoje kaka 2 km in nch vec, sam mela sm filing, da smo na tour de france, ker to so bli padci, pa padci in padci again:) seveda jok pa izpadi pa "mami lacnaa" pa "mamiiii zejnaaa", no tega tud ni mankal:)) ko smo prsli do plaze in gradu, kjer sva ble s kate ucer, je blo neverjetno. tak lepo...mah...jz sm kr obstala spet.sla sem ciz do obale, ki pa je prekrita s skoljkami..sanjsko.ciz sanjsko. na gradu smo se usedl na tla, mel piknik...pol sm se pa usedla tam na vrh, nad prepadom in gledala morje..kuk lepu...ma brezveze da pisem, ker to morte dozvet..oz.vsaj slike vidt (ceprav dans sm pozabla fotoaparat:) sam mam slike od ucer pa lah vidte grad pa klife...

no popoldne sm JAZ peljala u trgovino:)) tokrat clo nism vozila po robnikih, pa tud saltanje z levo mi ze gre, krozisc se ne bojim vec:) sledil je shopping s kate, tokrat smo hitr prsle skoz ceu seznam ker ni blo tamalih zravn..zdle sm komej najdla cas da nahitr napisem blog, ker zdle mamo vecerjo starsi od Johna..

lepu se mejte, se slismo jutr...***********

1 komentar:

Unknown pravi ...

čist nedelsko...ej za vsazga eno školkico al pa kamenček :)...mi mamo pa jesensko vreme, čeprev je neki sonce se matrav sijat pa ni šlo lih kuker bi jaz hotla...mah jutr pa spet ljubljana...nč tejči...pol pa jutr spet ne...