ponedeljek, 29. oktober 2007

(pozabila ime) PARK:)

ja nedeljsko popoldne smo sli u en park (jaz, georgia, suzanne in kate) ki je za otroke. ej...kaku lepu!:) sj vem, da se skoz ponavlam in govorim "kaku lepuuu", sam kaj cm ce je pa res. pa spet je full sonce zgalo (btw jz ne vem od kje vam grozne da bom tle gor zmrznla:)....voda, gozd, labodi, zelena travca, pomoli...in pa ljudje, ki se sprehajajo s svojimi psi. jz pa kate sva mele otroke s sabo;) (joj ta je bla mal nesramna:)) no sj na desno mate slikce tega parka..vmes v parku mas tud plac, kjer se otroc lah igrajo. zakon!!!

no ko smo domov prsli sm bla tak zaspana ko metek:) 2 dni zaporedoma sm bla zunej, pa sm ustajala tko ko ponavad. ob pol deveth...in me je ciz zmatral....vecerjo smo spet skp jedel in si lah predstavlate, da je blo super lusnu:) ej kuk se tu clouk nasmeji tem tamalim...jaoooo...po vecerji smo gledal tv, ponovitev X factorja (tko k pr nas pop stars, sam ene 100krat bul tuljo usi, pa bul dramaticno je vse z nasty simonom v glavni vlogi:), malo chatanja po netu...in tu je nov ponedeljek:)

tamale majo dans halloween party u soli, se ze maskarajo, ena bo neka zelena posast al ka..sj sploh ne stekam teh kostumov. sam zgledata pa full dobr. sj ju bom poslikala...kak je suzanne lusna.jz pa razmislam ka bi se jz nasemla..maybe rdeca barva las?:) evil devil teja?:) zaka pa neb eksperimentirala...sj me nben ne pozna:)

no nasledna stvar k se mi zdi zanimiva na skotskem je osnovna in sredna sola, ter faks. otroc grejo u osnovno solo pr 4 al pa 5 letih, koncajo osnovno solo pr 12 letih, grejo u sredno in koncajo, poudarek na KONCAJO faks pr 20, 21 :) wtf:) (sj to ce so pridni eni se prej). o m g...o m g...o m g...:)

no dans sm bla full pridna, sm ze kr neki nardila zutri, spekla eno tortico, sla po tamale pes u solo (tokrat se mi je georgia ob tla metala:), sam sm jo ukrotila ko sm rekla, da jo torta doma caka:) vmes sta mi se pripovedovali kako sta enkat povze jedle, pa dvomm da bi to kdo rad poslusu. moji komentarji so bli "oooooo...iiijuuuuu...blllaaahhh.." tak da to podrobnost rajs obdrzim zase. pa ku bi vidl vi tedva cukra (georgia in suzanne), pa sj mi neb nikul verjel kake mate tedve...

no nicholas je na fuzbalu (kje pa ce bit:), john ga je pelu, kate pa je se u sluzbi...ko bodo prsli domov, tea time, zurka za tamale u sol, jz pa na salso:) yes:)

no lep pozdrav, se slismo cez kak dan..zdj morm bajto spremenit u halloween bajto, tak da bom mela pomoje kr neki dela. sam to bo delo, ki ga obozujem!!:) jjeeeeeeeeeee

lupcke vsem, se naprej me pogresejte:p
:)

*************

4 komentarji:

Nika pravi ...

Ooo komi cakam, d vidim Škotsko v živo...:) Teja čist si me navdusla...lepo se mej..papa*****

tejcha pravi ...

nikiiiii

ja jz tud ze dneve crtam da te vidm********** mwa mwa mwa

Marko pravi ...

jou jou...lp iz halovin večera...buče parti pa to...žan je zmagal btw...teja vidla si premiero zmagovalne buče, ki je kasneje zmagala z veliko prednostjo pred ostalimi amaterskimi bučami(z vsem spoštovanjem do amaterjev)...lep podav...

tejcha pravi ...

mareeeeeeeeeee:)

hvala k me tko updatas:) ja kdo pa bo zmagou ce ne moj zani hani:) hvala za mms..i always love it!!!:) lepo pozdravljen, ostani u gartruzah:)

papa