nedelja, 21. oktober 2007

mrazZzzZZZzz

jaoo kak sm dans skor zmrznla. po kosilu smo sli jaz, Nicholas in Kate golf spilat. jz sm rekla da bom sam gledala pa hodila zravn...sam pr ene 3ji lukni sm se opogumla in prjela za palco:) prva lukna morm rect da je se kr sla..ceprav sm parkrat tak zamahnila da sm misla da se bom odvrtela nekam. sj ne recem da ni zabavnu, samu golf pac ni odbojka:)) al pa salsa:) no igrala sem pol se 2 lukne, pol sm pa rekla, da naj kar sama nadaljujeta, da jaz bom pa pocela, kar sem prej - gledala namrec. zeblu me je taku, da ne znam povedat.cutla sem usako svojo kost.pihalu je taku, da sm misla, da bom plesasta ko bomo nehal golf spilat. oblecena sm bla pa u spodno majco, kratko majco, flis plus bundo cez pa me je zeblo ko cucka. nicholas!!! je pa spilau u kratkih rokavih pa u brezrokavniku(strikanemu s karami), ker je reku, da ce golf spilas moras dobr zgledat. ja buh mu pomagej..jz sm mu skoz vetravko rinla, pol se je pa ene 2 lukne pred koncem udal, ker ga je tak zeblo,da je meu rdece oci in in jeclat je zacel:)))no morm povedat, da tamal tak dobr golf spila, da sm bla ciz impresionirana. golf zgleda izi igra, sam niti ni, ko mors tisto zogco dejansko zadet:) pa pazt mors, da ti u kako vodo ne pade..2much for me:) waaaayyy 2 much:) pa tud kate je super spilala...res. na konc je clo premagala nicholasa. kljub njegovmu stilu in frizuri in usemu:)

no ucer smo bli tud na vecerji pr stari mami. prsu je se brat od johna (Ian-wwwwaaaa kak ma lepo ime) in njegova punca Hinki (nevem kak se napise, je nizozemka)..zabavno je blo na much. z babi smo se pogovarjale eno uro, full mi je legenda. pol sm se odkrila da majo u bajti klavir (sm spilala mau:), pa jedla eno najbolsih sladic (kosmici, sladoled, rabarbara)-noro dobr. dobim recept...kak je pa to dobr..o m g:)

No pa da se mal napisem o vecerji. sedel smo tak..Hinki, Ian, Nicholas pa jas. in kaj je blo? unedva ciz zalublena en u druzga in sred vecerje je Hinki Ianu dala zlico necesa u usta. nicholas je seveda to vse opazvov in tko na konc reku "matr sta vidva otrocja". men je blo taku smesnu:) po vecerji seveda malo namiznega tenisa (z njihovimi pravili), pol je sel moski del fuzbal gledat, zenske smo pa cvekale. bajta u kateri zivita babi pa dedi morm povedat, da mi je najjaca kar sm jih vidla do zdj. pa ne zato k bi bla neki super moderna al pa super razkosna. sploh ne. sam je pa narejena vecinoma iz lesa, pa taka prijetna je. cele stene so polne slik iz cevga sveta, spominkov...potem pa se tista toplota od peci-pocutm se taku domace:) super je res.

zdle sm taku utrujena da kumej zivim. pa sploh nevem od cesa. ocitnu golf za mano prsu:) ceprav najbrz bol mraz ko pa igranje. zdle grem na vecerjo, potem bom pa malo tv gledala (ce me ne bo spet zmankal tku k me je pu ure nazaj).

postala bom tud par slikc z golfa

s poljubcki in pozdravcki***********
me, myself and I

3 komentarji:

Unknown pravi ...

jou...ej sva na istem, jaz sm tud čist ubita...včer sm šla ob 1h spat, v petek ob polnoči pa še od prejšenga tedna se nism naspala...sam moram še neki za faks nardit do konca :)...drgač smo bli pa včer pr maretu...majku kera zofa...rdeča pa rožice ma gor tud rdeče sam so na bež podlagi...kombinirano z rdečo tok fajn...aja mare je reku, da gremo lah za nov let knjemu...u belo krajno...tam je zakon ma čoln...:)pa sonce sije pa kolpa je...:) drgač ma pa tud zidanco čist bli pa jugota pa tomovinkoviča...nevem no kako bodo kej drugi navdušeni sam jaz sm full :)...nevem kaj je kej aljoša preštudiral kam bomo šli on je zdej organizator v najslabšem primeru bom pr mami in očitu :)))))

ej ne nikolas res dober zgleda v kara brezrokavniku...:) sam nč mu povedat...sej veš moškim ego hiter zraste...unu s cifro je pa ratal ti poročam kej...ajd se tipkamo jutr :)


lahko noč *********

tejcha pravi ...

ja ej..men ideja pr maretu dejansko ni slaba.men bi blo zih zakon, samu vazn da je klapa prava, da smo usi tam pa je..tu bi blu super.no mormo se aljosata uprasat ce je meu kj specificnga ze u mislih, da ne bo kakih zamer..jz ce sm iskrena, men edino kar je pomembno ste vi (klapa) pa mi je prav useen kje (kranska gora, mare, aljosatova opcija, zarad mene tud na marsu:)..sam da smo skp!! ka pa ves kuk novih let bomo se skp kot dobra stara klapa..:) sam tak..

lepu se mej, sm vesela za cifro;)

hvala k mi vse javlas..***********carka si

luv ya:)

papa******

Nika pravi ...

Meneeeee pa zebeeeeee...taku k mojo Tejo...v Sloveniji je tud ful mraz..hodimo v bundah (saj jst)...kar se pa tice novga leta..je pa men vseen samo, da smo skupi...sedezna od mareta je pa res huda, sm vidla po slikcah...

lep pozdravcek iz mrzle Ljubljane...